Kostea kesäilta

batre_

Aurinko paistaa pesua vaativista kerrostalon ikkunoista sisään. Kuivaan märkiä hiuksiani pyyhkeeseen ja mietin olisiko lähikauppa vielä kuinka myöhään auki. Heitän pyyhkeen sohvalle. Yksinäinen vesipisara valuu hiusten kärjistä solisluun kuoppaan ja siitä alas päivettyneelle vatsalle. Vedän päälleni rosat läpinäkyvät rintaliivit ja vilkaisen itseäni peiliin. Sydämenmuotoisen kasvot, vihreät kissamaisen vinot silmät ja paksu alahuuli. 20-vuotiaan kuulas päivettynyt iho ja elämänhalu.
Deodorantin ja hajuveden hienoinen tuoksu leijuu rappukäytävän pysähtyneessä ilmassa kun laskeudun alas portaita karniilinpunaisessa läpikuultavassa sifonkihameessa. Työnnän valkoisen pellavapaidan helmoja vyötärönauhan alle ja huomaan ihoni olevan vielä kostea suihkun jäljiltä. Portaikon viileä ilma saa ihoni hetkellisesti kananlihalle ja tunnen kuinka nännini kovettuvat ohuen paidan alla. Sidon vielä kosteat hiukseni löysälle nutturalle ja työnnän sitten porttikongin oven auki. Kiilakorkojen kumea kopse kaikuu hiljaisella kadulla. Soitan ystävälleni kauppa-aikeistani ja kysyn puuttuuko hänen piknikkoristaan jotain tähdellistä. Hän kiroilee raskaasti puhelimeen. Juustot pääsivät unohtumaan. Puhelun loputtua kumarrun sitomaan kenkieni nyörejä. Kun nousen ylös huomaan tien toisellapuolella isoveljeni ystävän. Hän katsoo minua hymyillen ja lähestyy rennosti kädet taskussa.
Marko on minua 10 vuotta vanhempi ja 10 senttiä pidempi. Tumma hiuksinen, hauska ja komea. Hän muutti keväällä samalle kadulle erottuaan jo toistamiseen ex-tyttöystävästään. Uuden alku ja aikuistumisen loppu hän oli joskus keväällä virnistänyt. Tapasin Markon ensimmäistä kertaa siskoni muuttoa tehdessä. Hän tuli auttamaan hyllyjen poraamisessa ja minä tarjouduin heti avuksi. Tämä komea, käsistään taitava, ranskaa puhuva mies teki minuun lähtemättömän vaikutuksen ja aiheutti sydämessäni hetkellistä rytmihäiriötä kun katseemme kohtasivat. Punastuen siirsin katseeni silmistä, alas ruskettuneisiin vahvoihin käsivarsiin, joiden jäntevät lihakset tärisivät porakonetta käsitellessä.
Seisomme nyt vastakkain hymyillen kumpikaan sanomatta sanaakaan. Tunnen jännitteen välillämme. Puran sen kysymällä kuulumiset ja valitan etten päässyt tupaantulijaisiin viime kuussa. Marko hymyilee ja vetää avaimet toisesta taskustaan. Kysyn välittömästi sanoissani kompastellen onko hän saanut sisustuksen mieleisekseen. Mies hymyilee lempeästi ja kysyy haluisinko tulla katsomaan ja antamaan lausuntoni asiasta ellei minulle sitten ole kiire mihinkään. Pudistelen päätäni ehkä liiankin innokkaasti. Tulen mielelläni.
Marko asuu B-rapussa sisäpihalla eräänlaisessa noppatalossa. Valkoinen jugendtyylinen talo ja kauniit ikkunat, jotka heijastavat purppuranväriset pilvet lähemmäksi minua kuin koskaan ennen. Kuljen miehen perässä pimeään portaikkoon ja katson hänen harteikasta siluettiaan. Mietin miltä tuntuisi suudella tuota vahvaa niskaa kietoen kädet takaapäin hänen ympärilleen imien suolaisen ihon tuoksua itseensä. Marko pysähtyy äkillisesti ja olen törmätä häneen. Katson häntä vienosti hymyillen, kun hän selittää talon historiasta. Sanat valuvat hänen suudeltavien huuliensa lävitse. Hän naurahtaa, katsoo minuun ja jatkaa kävelemistä. Havaitsen nyökytteleväni kuuliaisena. Rakastun siihen hetkeen, valoon, viileään ilmaan, joka saa minut katumaan päätöstä rintaliivieni suhteen. Avaan kosteat hiukseni ja annan niiden lainehtia alas rinnoilleni.

14

13520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • batre_

      Avain kääntyy lukossa. Vastaan huokuu auringon lämmittämän puulattian tuoksu. Vedän ilmaa sisääni ja kommentoin mukavan tilavaa eteistä. Riisun kenkäni näin samalla osoittaen etten tule ainoastaan ovelle kääntymään. Marko huomaa tämän ja kysyy haluisinko vaikka kahvia. Nyökkään myöntyvästi ja kävelen hänen perässään keittöön samalla kehuen asiaankuuluvasti kaikkea ympärilläni näkemääni. Jano yllättää. Pistän veden juoksemaan ja etsin mahdollista lasia kaapistosta. Tunnen kuinka Marko lähestyy minua takaapäin. Painan molemmat käteni keittiötasoa vasten tuntien miehen rintakehän hetkellisesti selkääni vasten. Hän kurottautuu ottamaan lasin ja ojentaa sen minulle hymyillen. Katseemme kohtaavat enkä käännä omaani pois. Hän nappaa lasin kädestäni, täyttää sen vedellä ja asettaa lasin takaisin käteeni katsettaan minusta irroittamatta. Siirrän lasin huulilleni ja juon pari kulausta. Tunnen kuinka huulieni välistä karkaa vettä, joka valuu kaulaani pitkin alas avoinaisesta kaula-aukosta sisään. Katson miestä takaisin taivuttaen niskaani varovasti taaksepäin. Hymyilemme toisillemme. Katson hänen kasvojaan tarkemmin, molempia silmiä vuorotellen, suoraa nenää, parransänkeä ja kosteita huulia siirtyen takaisin vihreisiin silmiin. Hän on tehnyt saman minulle mutta sadasosasekunnin myöhemmin kun minä. Siirrän katseeni olohuoneen puolelle ja mumisen jotain kauniista verhoista. Marko laskee lasin käsistäni pöydälle ja painautuu minua vasten. Inahdan vaimeasti ja puristan käteni nyrkkiin kun hän suutelee kaulaani ja imee tuoksuani sisäänsä. Keittiön ikkunan muoto heijastuu verkkokalvoilleni, kun syvään huokaisten suljen silmäni ja nojaan päälläni keittiökaappeja vasten. Miehen kädet vetävät paidan helmaani ja löytävät tiensä kostealle iholleni. Nännini kovettuvat paidan alla ja ihoni väreilee kosketuksesta, kiihkosta ja hyvänolon tunteesta. Luulen sekoavani, kun Markon kädet hyväilevät rintojani. Hän vetää paidan päältäni ja nostaa minut lantiosta keittiötason päälle istumaan. Hän avaa reiteni ja painautuu lähelleni suudellen kaulaani. Ohut sifonki rullautuu reisiäni pitkin ylös paljasten pitkät sääreni. Otan käsilläni tukea hänen hartioistaan ja liutan toisen käteni miehen niskaa pitkin ruskeisiin hiuksiin. Taipuisat hiukset soljuvat sormieni läpi. Puristan käteni nyrkkiin ja tukistan Markoa hellästi hänen yrittäessään suudella minua. Toisella kerralla käännän kasvoni ja hymyilen. Marko painaa käteni lipastoja vasten pääni yläpuolelle kovaa muttei satuttaakseen ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan intohimoisesti ja yritän saada käteni irti hänen otteestaan. Näykin miehen alahuulta ja yritän saada oikean käteni pois hänen vahvasta otteestaan. Mahdotonta. Hänen toinen kätensä hivelee pohjettani ja nousee ylös puristamaan reittäni. Sen jälkeen siirtyen sisäreittäni pitkin ylös alushousujeni saumaan asti. En jaksa taistella vastaan vaan annan miehen käden siirtyä ohuen kankaan toiselle puolelle. Puren huultani kun mies koskettaa klitoristani ja kokeilee kosteuttani. Tunnen punan nousevan poskilleni kun hän nostaa katseensa minuun samalla vapauttaen käteni. Siirrän käteni selkäni taakse ja avaan liivien hakaset. Siirrän toisen käteni rintojeni päälle näin varmistaen etteivät liivit tipu ennen aikojaan ja pudotan olkaimet vuorotellen. Hitaasti vedän liivit käteni alta pois ja heitän ne lattialle. Pyöritän rintojani käsilläni kuitenkaan niitä paljasten. Nipistän nännejäni jonka jälkeen lasken käteni alas ja katson Markoa syvälle vihreisiin kosteisiin silmiin. Suutelemme pitkään. Kielemme leikittelevät hellästi kunnes sulautuvat yhdeksi intohimoiseksi suudelmaksi. Sujautan käteni miehen t-paidan alle ja nostan sitä ylöspäin. Hän vetää sen yhdellä vihaisella liikkeellä niskansa yli ja heittää lattialle liivieni päälle. Suutelen hänen kaulaansa, näykin hellästi korvalehtiä sivellen samalla hänen rintakehänsä kaarta. Toinen käteni hakeutuu hänen shortsiensa etumukselle avaten napin ja vetoketjun alas. Mumisen tyytyväisenä suudelmien lomasta kun tunnen miehen kookkaan elimen kädessäni. Marko korahtaa ja sulkee silmänsä ja kallistaa päätänsä taaksepäin. Katson hänen nautinnosta levollisia kasvoja, raollaan olevia huulia ja kohoilevaa kurkunpäätä. Rintakehällä helmeilee lämpimän kesäillan kosteus. Pyöritän kieltäni miehen nänneillä hyväillen tämän alaselkää ja takapuolta samalla vetäen miestä lähemmäksi itseäni. Painan selkäni kaarelle kun hän hyväilee ja nuolee vuorostaan runsaita rintojani sormen hakeutuessa samalla sisääni. Voihkaisuni rikkoo hiljaisuuden ja parannan asentoani tasolla tuoden lantiotani eteenpäin. Marko riisuu alushousuni kokonaan ja työntää molemmat sormensa sisääni. Hänen suudelmansa karkaavat huuliltani alemmas näykkimään kaulaani ja rintojani. Huokailen jumalaa auttamaan ja kiroilen vaitonaisesti. Mies nostaa minut alas, tiputtaa hameeni ja jatkaa intohimoista suutelemista. Hän istuu keittiön tuolille ja ohjaa minut päällensä istumaan.

    • batre_

      Polvistun kuitenkin miehen eteen ja otan hänen elimensä käteeni. Nuolaisen huuliani ja painan terskan suuhuni. Nuolen elimen vartta ja päätä kiusoitellen. Marko sulkee silmänsä ja puristaa hellästi päätäni samalla voihkaisten. Otan elimen suuhuni ja liikutan esinahkaa toisella kädelläni samalla kun huuleni hyväilevät elimen vartta. Markon käsi sivelee pitkiä hiuksiani ja siirtää pari eksynyttä suortuvaa korvani taakse. Hän vetää minut varovasti ylös syliinsä ja puristelee hiestä helmeileviä rintojani lasittunut katse silmissään. Tunnen elimen painavan häpyluutani vasten, keinutan itseäni miehen sylissä ja taivutan itseäni taaksepäin. Mies nuolee nännejäni ja puree kaulaani voimakkaasti. Nousen hetkeksi ylös ja laskeudun hitaasti elimen päälle pohjaan asti. Inahdan hiljaa ja rupean keinuttamaan itseäni miestä vasten ottaen samalla tukea hänen reisistään. Työnnän hiukseni selän taakse ja suutelen miestä varovasti. Huohotamme toisiamme vasten otsa painautuneena toisen otsaan. Hiki helmeilee ihollamme kun tahti kiihtyy. Huokailen rytmissä ja puren huuliani estäen huudon jotka sammuvat huulille parahduksina. Nousen ylös ja asetun keittiönpöydälle vatsalleni makaamaan jalkapohjieni kuitenkin vielä lattiaan osuen. Otan pyödän reunoista tukea kun mies työntyy sisääni takaa päin laskien kätensä alaselälleni. Tunnen hänen vahvat kätensä ympärilläni välillä vetäen hiuksista hellästi taaksepäin. Huokaisuni kaikuvat korkeaseinäisessä asunnossa, sivusilmällä huomaan olohuoneen ikkunan olevan auki sisäpihalle. Kiihotun ajatuksesta entisestään enkä pidättele enää huutoani. Marko kääntää minut selälleen, sormettaa hetken ennen kun työntyy sisääni painaen samalla vatsaani lähes kovakouraisesti. Nostan jalkani hänen hartioidensa päälle ja tunnen hukkuvani nautintoon. Hengitys muuttuu katkonaiseksi ja vaikeakulkuiseksi. Vedän pöytäliinaa rypylle, kuulen kuinka kahvihetkeämme varten asetetut kahvikupit kolahtavat tuolille ja tuolilta matolle. Pyyhin hikisiä kasvojani ja kurkotan suutelemaan Markoa. Tahti kiihtyy. Käännän selkäni kaarelle, joku polttaa parvekkeella tupakkaa vähän liian kauan epäuskoinen ilme kasvoillaan. Kipristän varpaani ja tunnen suonenvedon vasemman jalan sisäsyrjässä. Päästän kivun ja nautinnon sekaisen huudahduksen. Parvekkeen mies sumenee silmistäni ja tunnen Markon kiivaan pulssin kilpailevan omaani vastaan. Jossain soi puhelin vaativana. Viimeiset auringon säikeet kurkottavat kohti alastomia hiestä kiiltäviä kehojamme jotka makaavat pyödän päällä nautinnosta raukeina toisiinsa kietoutuneina. Totean sisustuksen olevan kehityskelpoinen ja vastaan Markon naurun sekaiseen suudelmaan.

    • Jamboliini

      Sieltä täältä hieman sekava mielestäni.

    • Aistikas, tunnelmaan uppoutunut tarina, ei liian suora, ja pelkkää aktia kuvaava... mukava sellainen.

      • tyttönen

        todella hyvin kirjoitettu! Ihana tarina. Lisää kiitos.


    • Arvonen

      Ihanasti noita adjektiivejä ku niitä monista puuttuu täydet pisteet mutta loppu puuttuu XD

    • asasd

      jotain puuttui

    • Niin loppu oli jotenkin vaisu. Sitä ei ollut ollenkaan. Siis sitä kun laukeatte Yhtä kiihkeäasti kuin kiihotuttekin.

    • pilkunviilaaja1

      Ensin Marko oli veljen kaveri ja sitten olikin auttamassa siskon muutossa. Tarinan tyttö ilahtui ensin siitä, että oli jättänyt rintaliivit kotiin ja myöhemmin riisuu itseltään rintsikat. Muutaman virheen huomattuani aloin etsiä lisää ja unohdin tarinan. Ja hei, kappalejako! Varsinkin kiihottuessa rivillä pysyminen mahdotonta

    • WOWWWWWWWWWWWWWWWWW

      Tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosiTosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosiTosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosiTosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosiTosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosiTosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosiTosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi tosi mahatva!! Jatkoa!! Mutta mua jäi mietittymään, et mitähän sen naisen kaveri mahto aatel kun senhän pitiv käyä kaupas ostaan ne jutut ::DDD

    • BOWWOWAU!!

      WAU!! Oli niin hyvä et oon lukenut jo yli 20 kertaa tän ja kirjotin tän jopa mun puhelimeen et tää tarina kulkee aina mun mukana!! Enkä piittaa pikkuvirheistä tai mistään - tärkeintä on aivan mahtava tarina!

    • hmmmmmmmmmmmm

      Hyvä Sipe!

    • kysymyksiäni

      Käviskö jos sen ukon nimeks vaihtas jonkun muun? Muuten hyvä mutta nimet on outoja. Ja jos millään sais lisää tarinaa autoista tai lisättyä joitain jalkapallo elementtejä ja lisää urheilullisuutta kertomukseen. Lisäksi asunnon irtaimistoa ei kuvailtu tarpeeksi tarkasti. Homojuttuja ei tarvitse lisätä paljoa. Muuten hieno tarina jos saisi vielä ne nimet vaihdettua.

    • lukijainen

      Harvinaisen hyvää proosaa, jollaista ei yleensä täällä näe. Ammattikirjoittaja?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe