Onko kokemuksia kyseisestä hotellista.
Tarkoitus lähteä syyskuun lopussa viikoksi Rodoksen kaupunkiin.
Ensimmäistä kertaa Rodoksella...
Onko hyviä vinkkejä?
Aquarium View
3
373
Vastaukset
- NaisMatkustaja
Moi. Olin ko hotellissa 2010 ja nyt huhtikuussa olen menossa samaan hotelliin. Itse tykkäsin. Yhden hengen huone oli tilava, parveke oli merelle päin. Siisti paikka. Aamupala noudettavasta pöydästä, josta ainakin itse pidin. Makujahan on monia, mikä miellyttää yhtä, ei miellytä välttämättä toista. Sullon vilkkaampi aika tuo syksy, alkukausi hiljasempaa. Ja minä meen yksin, mut ihan kivaa silt kun niin asennoituu.
- MatkaajaRodokselle
Olisko jollain lisätietoa tästä hotellista?
Itsekkin loppuksesästä sinne menossa. Onko syyskuun lopulla ja lokakuun alussa vielä lämmintä?
Meriveden lämpötila?- janskuli07
Olin viime syksynä viikon matkalla juurikin syys-lokakuun vaihteessa ja ilmat oli mitä parhaimmat. Joka päivä hellelukemat ja merivesi reilusti yli 20 asteista. Hotellina tuo aquarium view osoittautui loistavaksi valinnaksi. Hyvä sijainti ja hyvä buffet-aamupala. Hotellissa ei ole omaa uima-allasta, mutta naapurihotelli cactuksen altaat tien toisella puolella on tämänkin hotellin käytössä. Suosittelen lämpimästi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942635Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki472546- 1162244
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from702222Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712085Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402080Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la701517- 1411383
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241177- 641115