Edelliset kaksoslapset syntyivät siis rv 32. Minulla supisteli aika paljon, mutta lääkäri ei ollut huolissaan koska paikat ei auennut. Itse kyllä olin huolissaan ja arvelinkin että lapset syntyvät etuajassa. Synnytys sitten käynnistyi rv32 aivan yllättäen lapsivesien menolla. Nyt siis olisi toivomus saada lisää lapsia. Minua vaan hieman pelottaa että syntyykö seuraavakin lapsi keskosena. Olisi siis kiva kuulla muiden kokemuksia asiasta esim. näistä asioista: Olitteko tarkemmassa seurannassa ja syntyivätkö seuraavatkin lapset keskosena? Kiitos paljon :)
Edellsiet kaksoslapsia ja lisää lapsia suunitteella
3
225
Vastaukset
- 2keskosta
Sain pojan 32 vkolla ja sen jälkeen tytön 28,2 vkolla..molempien kanssa vältytty suuremmilta harmeilta, aina kaikki ei suju näin onnekkaasti..
- kaksi myös
Meillä syntyi esikoinen 30 1 ja kuopus 26 5. Kolmatta ei tule, koska riskit on mielestäni liian suuret. Syy synnytyksen käynnistymiseen ei koskaan selvinnyt. Raskausaika myös sujui erittäin hyvin ja oma terveyteni oli aina erinomainen. Toisen kanssa oltiin tarkemmassa seurannassa, mutta kaikki oli aina hyvin, raskaus vain käynnistyi ja hurjalla vauhdilla.
- näinkin päin
Minulla on ensimmäinen keskonen ja sen jälkeen täysiaikaiset kaksoset, joten ei seuraava raskaus välttämättä pääty enneaikaiseen synnytykseen varsinkin jos syntyy vain yksi lapsi kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949