Edellsiet kaksoslapsia ja lisää lapsia suunitteella

niiiisk

Edelliset kaksoslapset syntyivät siis rv 32. Minulla supisteli aika paljon, mutta lääkäri ei ollut huolissaan koska paikat ei auennut. Itse kyllä olin huolissaan ja arvelinkin että lapset syntyvät etuajassa. Synnytys sitten käynnistyi rv32 aivan yllättäen lapsivesien menolla. Nyt siis olisi toivomus saada lisää lapsia. Minua vaan hieman pelottaa että syntyykö seuraavakin lapsi keskosena. Olisi siis kiva kuulla muiden kokemuksia asiasta esim. näistä asioista: Olitteko tarkemmassa seurannassa ja syntyivätkö seuraavatkin lapset keskosena? Kiitos paljon :)

3

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2keskosta

      Sain pojan 32 vkolla ja sen jälkeen tytön 28,2 vkolla..molempien kanssa vältytty suuremmilta harmeilta, aina kaikki ei suju näin onnekkaasti..

    • kaksi myös

      Meillä syntyi esikoinen 30 1 ja kuopus 26 5. Kolmatta ei tule, koska riskit on mielestäni liian suuret. Syy synnytyksen käynnistymiseen ei koskaan selvinnyt. Raskausaika myös sujui erittäin hyvin ja oma terveyteni oli aina erinomainen. Toisen kanssa oltiin tarkemmassa seurannassa, mutta kaikki oli aina hyvin, raskaus vain käynnistyi ja hurjalla vauhdilla.

    • näinkin päin

      Minulla on ensimmäinen keskonen ja sen jälkeen täysiaikaiset kaksoset, joten ei seuraava raskaus välttämättä pääty enneaikaiseen synnytykseen varsinkin jos syntyy vain yksi lapsi kerrallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe