Piharakit pitääs ampua

12/70

kettingin päästä pois räköttämästä, oi suuret mettämiehet.

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamen.

      Aamen.

    • peippoosen asuja

      Tuusit katsomaan tänne Peippoosen alueelle, kun joka sa.t.nan talossa joku rakki ja parhaammassa kaksi.

      Niitä räykytetään ketjunpäässä päivisin ja iltaisin. Voi helevetin veivikirnu sitä sonnan määrää, kun niitä kuljetetaan peräpään tyhjennyksessä koko vuoden pienellä tienpätkällä.

      Se uloste on samaa ainetta kuin ihmisellä, niitähän ruokitaan samoilla ruuilla. Lapset kävelevät koulumatkoilla näiden jäteläjien seassa ja kesisin et löydä tienvierestä kohtaa jossa ei olisi koiran punnerrusta.

      Yhden nuoren naisen olen nähnyt korjaavan vihreällä muovipussilla koiransa jätöksen. Kaikki kunnia hänelle mutta 100 suurempaa läjää ympärillä niin hänestäkin tuntuu varmasti turhauttavalta touhu.

      Isonkyrön terveyslautakunta vois luovuttaa hänelle edes kunniakirjan.

    • Koirat kiittää

      Hyvin maustettu mustien makkara, ja koirat kiittää.

    • haukku

      Kenellä on aikaa ja halua vahtia naapurien koiria pitkät päivät ja yöt? Kyllä maailmaan haukkua mahtuu. Jos ne haukkuu sulle, ne vaistoaa että sä oot uhka niiden laumalle eli isäntäperheelle. Mee rohkeesti tutustumaan naapureihisi kasvotusten, niin niiden koiratkin oppii tuntemaan sut. Ei ne tuttuja hauku. Joka pierua pidättää tai paska pelkää, sillä on jotain salattavaa.

      • romulus ja remus

        Heikot on sunkin sosiaaliset piirit, kun naapurien koirien kanssa yhteydenpitoa.

        No, nykyään säästetään kaikessa, jopa mielenterveys asioissa.


    • rakin räksyttäjä.

      Kyllä sitä oman rakin räksytystä kestää, kun on pää täynnä keltaasta nestettä, joka on sinne joutunut jo tekovaihees, niinku mulla, vai onko se juuri syy rakin räksytykseen, noh, muut saa oppia elämään senkin kanssa.

    • Takkuturkki.

      Ennen tehtiin pystykorvasta kintaat talaveksi, kuinkahan mahtaa nykyään olla, taidetaan hallikoira ruokkia hautaan asti mustien murkinalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe