Jelpatkaapas nyt mua sen verran, sain tälläsen thaikkunumeron mikä alkaa 083364XXXX
Mitä mun täytyy laittaa tohon eteen, vai pitääkö sitä muuttaa jotenki että voin lähettää tekstarin kyseiseen numeroon?
Jos joku tietää niin voisiko vastaukseen kirjoittaa numeron täsmällisesti kuten sen tallentaisin puhelimeen ja siihen voi lähettää viestin?
Kiitos
Miten lähetän tekstiviestin thaimaalaiseen numeroon?
6
504
Vastaukset
- poika pohjoisen2
6683364xxx
eli thaikun suunta 66 ja sitten varsinaisesta numerosta jätät sen eka nollan pois- tämän tiesittekin
Godsmack kirjoitti:
spänks, mäpä testaan, ja toi pitää ilmeisesti olla kun tekstaria lähettää?
pitää olla
Sen takia kannattaa kaikki suomalaisetkin puhelimen muistissa olevat numerot tallentaa muotoon 358xxxxxxx
Lähtevät sitten kotiinpäin sieltä ulkomailta. - ihan normaali
ja höpö höpö sillä puhelu ja tekstari menee kun on vain suunta 0358 ja eka nolla numerosta pois. Kyllä on taas ihme neuvoja.
Jees, hienosti meni viesti perille, kiitos vinkistä. Ja tuon plussan kysyin koska sain hiukan monenmoista tietoa aijemmin.
- 99577
jos pitää soittaa ko numeroon käytä vaikka 99577 palvelua, niin ei puhelut paljon maksa. siitä oma ketju olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486028Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki643739Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162867- 1862789
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132369- 362345
- 212219
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192180- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2981396