Hyvän ystäväni kanssa ollaan aina naurettu että sitten polttareissa...nyt sain polttari kutsun...koko viikonloppu pe-su 500kilometrin päässä???
Siis en ymmärrä kun molemmat ovat täältä samalta paikkakunnalta kun minäkin! Minulla on 3 pientä lasta, pienin vielä suht vauva josta en ole ikinä ollut 2 yötä erossa. Toinen asia on raha...ei vaan näin justiinsa kodinhoitotuelle tippuessa ole hirveesti ylimääräistä. Matkat ja majotukset imevät jo 200euroa kaikki muu.
Ystäväni edelleen juttelee että sitten polttareissa...viikko aikaa ilmoittautua mukaan...pelottaa että ystävä suuttuu, mutta ei ole kyllä mahdollista lähteä!
Saako ystävä suuttua kun en pääse polttareihin?
ystävä
1
228
Vastaukset
- Huliveijari
Ei saa suuttua. Jos suuttuu, niin ei selvästikään ymmärrä tilannettasi. Vaikkei olisi pieniä lapsiakaan, niin 3 päivää on aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043