Hyvän ystäväni kanssa ollaan aina naurettu että sitten polttareissa...nyt sain polttari kutsun...koko viikonloppu pe-su 500kilometrin päässä???
Siis en ymmärrä kun molemmat ovat täältä samalta paikkakunnalta kun minäkin! Minulla on 3 pientä lasta, pienin vielä suht vauva josta en ole ikinä ollut 2 yötä erossa. Toinen asia on raha...ei vaan näin justiinsa kodinhoitotuelle tippuessa ole hirveesti ylimääräistä. Matkat ja majotukset imevät jo 200euroa kaikki muu.
Ystäväni edelleen juttelee että sitten polttareissa...viikko aikaa ilmoittautua mukaan...pelottaa että ystävä suuttuu, mutta ei ole kyllä mahdollista lähteä!
Saako ystävä suuttua kun en pääse polttareihin?
ystävä
1
333
Vastaukset
- Huliveijari
Ei saa suuttua. Jos suuttuu, niin ei selvästikään ymmärrä tilannettasi. Vaikkei olisi pieniä lapsiakaan, niin 3 päivää on aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301876
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2661008- 1341005
Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816