Näkövammainen homomies.

Nyfiken

Hei. Ihan mielenkiinnon vuoksi kysyisin milaista elämää viettävät sokeat homot? Onko heitä suomessa? Homobaareissa olen tavannut useita kuulovammaisia ja käynyt heidän kanssaan monta kivaa keskustelua. Sokeisiin/näkövammaisiin en ole siellä koskaan törmännyt. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

2

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 09HDB

On täällä ainakin yksi näkövammainen homomies.... Täysin sokea en ole mutta en tässä julkisesti jaksa alkaa näkötilannettani selittämään.

Omasta mielestäni mun elämäni on ihan tavallista johon kuuluu töitä, vapaa-aikaa, söpöjä miehiä ja yleensäkin ystäviä, liikuntaa, laiskottelua, intohimoa, musiikkia.... Sitä tavallista. Tällä hetkellä elelen yksin kultaisennoutajani kanssa ja yritän elää päivän kerrallaan, ahnehtimatta liikoja. Se oma rakas olis kiva löytää mutta mutta... Huh.... Niin siis, olihan mulla miesystävä mutta hän valitettavasti kuoli syöpään, ei siitä kovin kauaa vielä ole....

Ja noista homobaareista, niissä kyllä käyn joskus mutta kai se on ikä joka tekee tehtävänsä, ei jaksa sellainen riekkuminen enää kiinnostaa. Voin kyllä lähteä varsinkin jonkun seuraksi, mutta eipä niissä paikoissa oikein tunne itseään tervetulleeksi. Tämäkin on pitkä juttu, mutta varsinkin henkilökunnan asenne ärsyttää jossain tietyissä paikoissa joita en nyt tässä ala listaamaan.

Tietysti ajatuksia voi aina vaihtaa, mutta toivottavasti sähköpostilla, en viitsi kovin paljon itsestäni julkisesti kirjoitella.

• eerej

Moi. Kiva kuulla sinusta. Voidaan vaihdella ajatuksia yksityisesti. Minulla on s-postiosoite täällä suomi24:ssa, joten se osoite on vissiin sitten [email protected]
        Otahan yhteyttä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      180
      2150
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1791
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1662
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      109
      1470
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1453
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      105
      1155
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      161
      1076
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1063
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      232
      894
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      890
    Aihe