olen miettinyt että mitä jos minulla onkin syöpä? vasemmassa rinnassa tuntuu melko suuri kyhmy, rintalastan kohdalle on noin vuosi sitten ilmestynyt 2 luomia muistuttavaa läikkää ja usein tuntuu kamalaa pistelyä rinnassa. en uskalla hakeutua lääkäriin sen takia että minut tuomittaisiin ja annettaisiin muutama vuosi elinaikaa.
unettomia öitä
4
140
Vastaukset
- Mieti kahdesti
Jokainen tekee omat päätöksensä,näinhän se on.Siinä on omat riskinsä että sulla voi olla rintasyöpä,mutta valitset menemättä sitä näyttämään lääkäriin,kukaanhan täällä ei voi sitä puolestasi tehdä.Mieti asiaa! rintasyöpä on tänä päivänä helppo hoitaa ja 90% paranee!
- rohkeuselää
norjalaisissa lehdissä, muistaakseni, juuri julkaistiin tutkimus siitä, että syöpää pelkäävät ihmiset vetkuttelevat lääkäriin menoa. Ja silloin paranemisprosentti radikaalisti huononee.
Pitäisi vaan mennä HETI kun alkaa epäillä yhtään mitään ja ennemminkin. Ettei vetkuttelisi ja kyselisi palstoilla mitä se oma oire voisi olla. Paljon useammat toipuisivat!
Eipä siis, ystävät hyvät, työnnetä "päätä pensaaseen" niinkuin jänikset ja sitten arvellaan olevamme turvassa.
Rohkeasti vaan, päin tuntematonta! Se elämämme tarvitsee tekoja, ei epäilyksiä!
Sinunkin, huolestunut, pitää vaan heti varata aika lääkäriin, se vie itseasiassa paljon vähemmän energiaa kuin olla peloissaan ja huolestunut vuoden ajan ja varmaan pitempäänkin!
heti huomenna, varaa aika ja toimi Tulevaisuutesi Hyväksi! tod näk on ihan vaaraton rasvapatti tms, tai olipa mikä vaan niin selvitä asia nyt. - -ra
Kipin kapin lääkärille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013