Walliinin valehtelu ja vedätys saattaa suistaa hallituskriisiin. Katainen ei kehtaa myöntää Walliinin kusettaneen häntä. Puolustusvoimien ylintä kenraalikuntaa on huijattu ja Walliinin tuoli ministerinä keikkuu ja kohta se kaatuu. Haloskan tuki ei paljoa auta .Peli on jo pelattu.Walliinin seuraaja ei varmasti ole RKP:sta .
Katainen ja Walliin
3
71
Vastaukset
- Juha822222222
Onko mahdollista tällaisessa tiukassa tilanteessa salainen keskustelu ja päätännät oman pään mukaan, huomaa terve diktatuuri ???
jos tämä on oikein niin silloin Wallin toimi aivan oikein mut kuten hän puhui eilisessä ohjelmassa(miehellä oli munaa tulla!) niin hän puolusti itseään sanomalla että tämä asia ei ollut maailman tärkein asia kuten Suomen liittyminen Natoon josta olisi tehty kansanäänestys mutta tämäkin toki tärkeä asia mutta Wallin koki että ilman salaisia neuvotteluja ei hänen ehdotusta olisi hyväksytty koskaan joten hän päätti toimia itsepäisesti.
Mielenkiintoista saako näin toimia joissain tapauksissa, en tiedä.
Ei ole mulla mielipidettä asiasta enkä uskalla sanoakaan koska en oo varma mutta Wallin ajoi tässä hienoa asiaa sillä Suomi on kaksikielinen maa jossa ruotsinkielistä alueita pitää myös puolustaa eikä dissata kuten monet tekee.
jotenkin tuntuu että valtaosa Suomalaisista ei pidä ruotsinkielestä vaan oksentaa sille jne.
Tavallaan mulla on kaksijakoiset mielipiteet tästä asiasta, Wallin ajoi hyvää asiaa mutta ehkä väärällä tavalla joten olen neutraali tässä. - J K
VAI NIIN
- antivasen
Katainen kysyi puolustusministeriltään miksi joukot siirretään pois itärintamalta ? Walin vastasi venäläiset voivat koukata Ruotsin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922144Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981772
- 4421725
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101233- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72820