Katainen ja Walliin

Walli

Walliinin valehtelu ja vedätys saattaa suistaa hallituskriisiin. Katainen ei kehtaa myöntää Walliinin kusettaneen häntä. Puolustusvoimien ylintä kenraalikuntaa on huijattu ja Walliinin tuoli ministerinä keikkuu ja kohta se kaatuu. Haloskan tuki ei paljoa auta .Peli on jo pelattu.Walliinin seuraaja ei varmasti ole RKP:sta .

3

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha822222222

Onko mahdollista tällaisessa tiukassa tilanteessa salainen keskustelu ja päätännät oman pään mukaan, huomaa terve diktatuuri ???
      jos tämä on oikein niin silloin Wallin toimi aivan oikein mut kuten hän puhui eilisessä ohjelmassa(miehellä oli munaa tulla!) niin hän puolusti itseään sanomalla että tämä asia ei ollut maailman tärkein asia kuten Suomen liittyminen Natoon josta olisi tehty kansanäänestys mutta tämäkin toki tärkeä asia mutta Wallin koki että ilman salaisia neuvotteluja ei hänen ehdotusta olisi hyväksytty koskaan joten hän päätti toimia itsepäisesti.
      Mielenkiintoista saako näin toimia joissain tapauksissa, en tiedä.
      Ei ole mulla mielipidettä asiasta enkä uskalla sanoakaan koska en oo varma mutta Wallin ajoi tässä hienoa asiaa sillä Suomi on kaksikielinen maa jossa ruotsinkielistä alueita pitää myös puolustaa eikä dissata kuten monet tekee.

jotenkin tuntuu että valtaosa Suomalaisista ei pidä ruotsinkielestä vaan oksentaa sille jne.
      Tavallaan mulla on kaksijakoiset mielipiteet tästä asiasta, Wallin ajoi hyvää asiaa mutta ehkä väärällä tavalla joten olen neutraali tässä.

• J K

VAI NIIN

• antivasen

Katainen kysyi puolustusministeriltään miksi joukot siirretään pois itärintamalta ? Walin vastasi venäläiset voivat koukata Ruotsin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe