Ostin tuota, kun se oli halvempaa, mutta kissani oksenteli muutamina päivinä ja aloin epäillä, että huonovointsuus johtui tuosta ruoasta, koska toista ruokaa antaessani oksentelu loppui. Onko kokemuksia?
Pirkka-kissanruoka?
7
5819
Vastaukset
- kissanomistaja
Kannattaa ensin lukea mitä ruoka sisältää ja sen perusteella syöttää sitä kissalle.
yleensä kaupan kissanruoat sisältävät suuren määrän viljaa ja lisäaineita. ylnsä mitä halvempi ruoka on, sitä enemmän siihen on laitettu viljaa ja muuta kissalle sopimatonta.
itse vaihdoin kissani ruoat kokonaan raakaravintoon ja viljattomiin kuivaruokiin, kissa pysynyt erittäin hyvässä kunnossa! - rapsu.
Pirkka rasiaruuat ovat varsin korkeatasoisia ja niitä kannattaa käyttää, pusseista ja ns. hernekeittopurkeista en ole ihan varma.
Joka tapauksessa märkäruoka on aina kuivamuonaa eli raksuja parempi vaihtoehto. - wwwww44
mitä tarkoitat korkeatasoisuudella, mikä on liha%?
- Elmo12
Korkeatasoista kissan ruokaa saa esim, Musti ja Mirri kaupasta:)
- Anonyymi
🥩
- Anonyymi
Minun kissani oksentelee aina pirkkka kissanruuan syödessään, annoin aikaisemmin toisenlaista ruokaa ja kissa ei vielä ailloin oksennellut ollenkaan,pitäiskö vaihtaa kissanruoka?
- Anonyymi
Antakaa keitettyä pakastekalaa,kala on kissan mieleen myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422059Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35925- 45851
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61825En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705