Olen jo monta kuukautta metsästänyt shelttiä, blue merleä tai soopelia.
Voisitteko ystävälliset shelttipiiriläiset pommittaa minua linkeillä ja nimillä,
tuntuu että ne vähätkin pentueet jotka osuvat silmiini ovat aina varattuja? Asun pääkaupunkiseudulla joten en ihan pohjois-Suomesta asti voi koiraa hakea.
Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä.
Mistä shelttipentu?
5
822
Vastaukset
- Tindra
Minulla on trikkipennut juuri nyt. Ota yhteyttä jos haluat,Kennel Minimix / [email protected]
- Kaaau
Shelttiyhdistyksen sivuilla www.shetlanninlammaskoirat.fi on ainakin tällä hetkellä paljon pentuja välityksessä! Itse löysin oman shelttini kasvattajien nettisivuja selaamalla. Melkoinen hommahan tuo oli, mutta toisaalta minulla kävikin tuuri, kun satuin olemaan ensimmäinen soittaja kyseisestä pennusta. Kärsivällinen kannattaa kuitenkin olla, kyllä se oikea pentu vielä kohdallesi sattuu. :)
- m.ala-poikela
No jos astutus onnistuu ja syntyy yli 3 pentua niin tuut saamaan täältä kahden rekisteröidyn sheltin trikki tai soopeli pennun..
Astutus tapahtuu näinä päivinä... :D
MINÄ SAAN HETKEN HOIVATA KOIRA VAUVOJA...- kohta apulassa...
Aika heppoisin perustein luovutat pennun, tuskin olet kunnon luotettava kasvattaja :( Itse en moiselta koiraa edes ottaisi!
- lemmikki, ulkoilutta
E m i l i a ! Joko pentu on löytynyt? Kohta syntyy soopeli- tricolor yhdistelmästä pentuja. Kerro lisää olosuhteista joihin koira tulisi. Terv. [email protected] Sysmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360