Olen jo monta kuukautta metsästänyt shelttiä, blue merleä tai soopelia.
Voisitteko ystävälliset shelttipiiriläiset pommittaa minua linkeillä ja nimillä,
tuntuu että ne vähätkin pentueet jotka osuvat silmiini ovat aina varattuja? Asun pääkaupunkiseudulla joten en ihan pohjois-Suomesta asti voi koiraa hakea.
Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä.
Mistä shelttipentu?
5
807
Vastaukset
- Tindra
Minulla on trikkipennut juuri nyt. Ota yhteyttä jos haluat,Kennel Minimix / [email protected]
- Kaaau
Shelttiyhdistyksen sivuilla www.shetlanninlammaskoirat.fi on ainakin tällä hetkellä paljon pentuja välityksessä! Itse löysin oman shelttini kasvattajien nettisivuja selaamalla. Melkoinen hommahan tuo oli, mutta toisaalta minulla kävikin tuuri, kun satuin olemaan ensimmäinen soittaja kyseisestä pennusta. Kärsivällinen kannattaa kuitenkin olla, kyllä se oikea pentu vielä kohdallesi sattuu. :)
- m.ala-poikela
No jos astutus onnistuu ja syntyy yli 3 pentua niin tuut saamaan täältä kahden rekisteröidyn sheltin trikki tai soopeli pennun..
Astutus tapahtuu näinä päivinä... :D
MINÄ SAAN HETKEN HOIVATA KOIRA VAUVOJA...- kohta apulassa...
Aika heppoisin perustein luovutat pennun, tuskin olet kunnon luotettava kasvattaja :( Itse en moiselta koiraa edes ottaisi!
- lemmikki, ulkoilutta
E m i l i a ! Joko pentu on löytynyt? Kohta syntyy soopeli- tricolor yhdistelmästä pentuja. Kerro lisää olosuhteista joihin koira tulisi. Terv. [email protected] Sysmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351343Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941285- 1571188
- 681011
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59868Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809