että kun saan 2 työttömyyskorvausta huhtikuussa ja jätän toukokuulle hakematta ttt:a, niin siirtävätkö tuon ylittävän osuuden kesäkuun tuloksi?
Kysymys on vain muutamista kympeistä tai satasista.
Ollaanko sossussa niin nuukia,
9
173
Vastaukset
- jdsfhkjdhak
"vain muutama kymåppi tai satanen".
tasan siirtävät ja hyvä niin.kuka täällä monia satasia saati kymppejäkään,saa ekstaa kuukausittain?- nuukalaiset
Kyllä on nuukaa porukkaa, kun saisivat olla kiitollisia, että säästyvät yhden kuukauden työltä niin eikös vaan käyvät kimppuun kuin hyeenat pikkurahan takia!
- 15
Hae nyt vaan joka kuukaudelle, niin pääset helpommalla.
Laskevat kuitenkin jotain väärin tahallaan tai vahingossa.- nuukalaiset
No, mutta jos jäisin plussalle 19,46 €, niin KEHTAISIVATKO siirtää tuota rahaa 2 kk eteenpäin?
- No ei
nuukalaiset kirjoitti:
No, mutta jos jäisin plussalle 19,46 €, niin KEHTAISIVATKO siirtää tuota rahaa 2 kk eteenpäin?
No ei sentäs 2 kuukautta.
- minulla siirsivät 5€
kehtaisivat siirtää,.
- 14+15
Ensimmäisenä toimeentulotukiasiakkuusvuonna se yhdelle kuukaudelle osuva tuplatyöttömyyskorvaus lasketaan ihan normaalisti tuloksi. Toisesta vuodesta alkaen sossu käyttää kuitenkin laskelmissaan kerrointa 21,5 eli jakaa sen kahdenkymmenen päivän välein laskettavan työttömyyskorvauksen automaattisesti tasan koko vuodelle jolloin se tuplamaksu on jo otettu huomioon vuoden muissa laskelmissa eikä aiheuta sen vuoksi mitään ylimääräistä byrokratiaa. Näin siis pitkäaikaisasiakkailla, mutta ensimmäisenä vuotena se tosiaan on sen kuukauden tuloa, jolloin rahat kolahtavat tilille.
- hip hei
Ei mulla mitään 21.5 päivän saantöä ole noudatettu: teen osa-aikatyötä ja olen pitkäaikaisasiakas
hip hei kirjoitti:
Ei mulla mitään 21.5 päivän saantöä ole noudatettu: teen osa-aikatyötä ja olen pitkäaikaisasiakas
No ei kai sitä nyt voida alkaa työttömyyskorvausta mitenkään jakamaankaan, jos kerran olet osa-aikatyössä. Koko 21,5 päivän käytäntö koskee vain sellaisia pitkäaikaistyöttömiä, joiden tulot ovat tasaiset ja joilla on tosiaan se tuplakorvaus jo tullut eli käytännössä pitää olla pitkäaikaisasiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632