mikä on variaattori ja sen prikka?
mikä on variaattori ja sen prikka?
2
2811
Vastaukset
- Lerha
skootterinhan periaate etenemiseen on juuri variaattorihihna,joka YLLÄTTÄEN mahdollistaa skootterin liikkumisen.. moottorikelkassa on hiukan sama järjestelmä.. elikkäs takarenkaan ja moottorin välillä pyörii hihna, josta skootteri saa kulkumahdollisuutensa.. noh, suomessa kun nämä kyseiset skootterit kulkevat liian lujaa,kun ne tuodaan maihin, niin niitä täytyy rajoittaa. tällöin variaattorin ja rengasakselin väliin laitetaan prikka, pyöreä, sellainen sormuksen kokoinen metallirengas, joka rajoittaa variaattroin pyörimisnopeutta,jonka seurauksena mopon, tai siis skootterin nopeus tippuu... tämän prikan poistaminen on ehkä edullisin keino "rikastaa" eli virittää skootteria.. mutta tämänhän jälkeen vakuutukset lähtee "vittuun" ja ajat vaan omalla vastuullla.. tämähän ei mitään rajoita:).. josba tästä olisi jotain apua
- O_o
ei se prikka oo missään mopossa sormuksenkokoinen rinkula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743