moi! kertokaa missä vois olla vikaa ,kun kaasu vaeltaa??? tyhjä käynti noin 1ooo,sitten yhtäkkiä nousee 3-4000.sitten kyllä laskeen normal.ja muutenkin kaasun palautus huono.Oisko kaasarin kalvot venyneet??? vaan missä,kiitokset jo etukäteen
kawa z 1100 st vm;83
4
302
Vastaukset
- Vika on siinä
vuosimallissa,pelihän on jo kolmekymppinen!
- Kawaku
Tutki kaasarit, sinne vika viittais. Mulla 130tkm ajettu samanlainen vm:81 ja pelaa kuin uusi, yleensä käyttelen talvellakin, niin ei tarvi heti kaasareita aukoa.
Toki voi vaatia perusteellisen sytkä kaasarirempan.- Toijos
Todennäköisesti kumikurkut vuotaa,saa vaihtelevasti liikaa ilmaa.Mulla oli sama vaiva Suzuki GS1100G 1983 mallissa,kurkkujen vaihto ja kaasareiden synkkaus poisti ongelman.nyt käy kuin kello.
- VaeltavaMotoristi
Toijos kirjoitti:
Todennäköisesti kumikurkut vuotaa,saa vaihtelevasti liikaa ilmaa.Mulla oli sama vaiva Suzuki GS1100G 1983 mallissa,kurkkujen vaihto ja kaasareiden synkkaus poisti ongelman.nyt käy kuin kello.
Kiitos, nyt 6 vuoden vaellus loppuu, kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885