kawa z 1100 st vm;83

jarsk

moi! kertokaa missä vois olla vikaa ,kun kaasu vaeltaa??? tyhjä käynti noin 1ooo,sitten yhtäkkiä nousee 3-4000.sitten kyllä laskeen normal.ja muutenkin kaasun palautus huono.Oisko kaasarin kalvot venyneet??? vaan missä,kiitokset jo etukäteen

4

135

Vastaukset

• vuosimallissa,pelihän on jo kolmekymppinen!

• Tutki kaasarit, sinne vika viittais. Mulla 130tkm ajettu samanlainen vm:81 ja pelaa kuin uusi, yleensä käyttelen talvellakin, niin ei tarvi heti kaasareita aukoa.
      Toki voi vaatia perusteellisen sytkä kaasarirempan.

• Todennäköisesti kumikurkut vuotaa,saa vaihtelevasti liikaa ilmaa.Mulla oli sama vaiva Suzuki GS1100G 1983 mallissa,kurkkujen vaihto ja kaasareiden synkkaus poisti ongelman.nyt käy kuin kello.

• Toijos kirjoitti:

Todennäköisesti kumikurkut vuotaa,saa vaihtelevasti liikaa ilmaa.Mulla oli sama vaiva Suzuki GS1100G 1983 mallissa,kurkkujen vaihto ja kaasareiden synkkaus poisti ongelman.nyt käy kuin kello.

Kiitos, nyt 6 vuoden vaellus loppuu, kiitos vielä kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      295
      12095
    2. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      227
      7687