Hei! etsin ystävää, huumorintajuista, avointa, ulkoilmaa ei pelkäävää, sosiaalisuuskaan ei ole haitta, ystävää jonka kanssa voisin puhua kaikesta mahdollisesta ja joka olisi elämässäni vaikka siinä sattuisi mitä. Olisit oma itsesi.
Ikäsi olisi noin 25-28v ja asuisit pk-seudulla. En itse mitään kirjeystäviä vaan ystäviä oikeaan elämään, jos se sinusta tuntuu kauhealta tavatakin vieras ihminen niin ehkä sinun kannattaa hyppää tämän viestin yli. Rohkeus nimittäin rokkaa.
Itse olen 25vuotias nainen, jolla ei ole ystäviä. Joten ne enemmän kuin tervetulleita. =)
[email protected].
Ystävää etsimässä
propagandazz
2
455
Vastaukset
- Juha260
moi
olen 21/m ja kärsinyt peliriippuvuudesta aikas kauan jo mutta nyt olen alkanut pääsemään siitä irti enkä oikein tiedä mistä muusta aloittaa kuin tutustumalla vieraisiin joten jos seura viellä kiinnostaa niin voisin tarjoutua seuraksi- propagandazz86
=) yllä on mun maili, sinne vaan kirjottelemaan. Peliriippuvuus voi olla aika paha juttu, varsinkin jos pelaa raha pelea,siinä voi menettää kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542428
- 622322
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151810- 621622
- 521582
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713