16v sormetin itseäni joka päivä , monestikkin päivässä . Halusin jo tuntea miehen hyväilyt ja antaa neitsyyteni . Olin vaan päättänyt että se oikea saa sen , vaikka sit vasta hääyönä . Tiukka uskonnollinen kasvatus piti erossa miehistä ja pojista , muttei sormista .
Seuroissa katselin yhtä poikaa ja uskalsin ulkona jutella hänelle kun oltiin kahden . Poika oli jo varattu eräälle toiselle tuntemalleni tytölle , olin kateellinen .
Kysyin äidiltä oliko minulle jo katsottu sulhasta . No äiti sit kertoi et , Aitanpään Klaus se on . Voi ei ajattelin , Klaus kolmekymppinen , ainakin 120 kiloinen äijä , eikä mikään parhaannäköinen muutenkaan . Menin huoneeseeni ja aloin itkeä .
Viikon päästä olinkin matkalla Klausia tapaamaan . Kun jäin kyydistä niin jäin myös samantien yksin Klausin pihamaalle .
Klaus huuteli mua jo sisälle .
Sisällä Klaus tarjoili hyvää ruokaa , ilmankos se niin läski olikin . Ilta kului aika kivasti jutellen . Sitten Klaus käski mut makuuhuoneeseen ja alkoi riisuuntua . Muutama sekunti ja Klaus heilutteli aisaansa mulle , ja se paisui koko ajan lisää .
Katselin Klausin nopeita liikkeitä kun se riisui mun vaatteita .
Alastomana se painoi mut selälleen sängylle ja tuli päälleni.
Asetti aisansa pillulleni ja työntyi pohjaan , pumppasi ja pumppasi , tahtomattaan vartaloni värisi tulevan orgasmin kourissa kun Klaus latasi jo spermansa minuun .
Näin alkoi taival 8 lapsen äitinä , ensimmäinen sai sillo ekal alkunsa . Nyt 11vuotta myöhemmin makaan Klausin alla ja taas se siittää minua ...
Orgasmi5
Sisäsivunsiivooja
0
822
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin111268Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3061190Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3791133Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.93793Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte12741Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113740Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371690- 34682
Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6670kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot222661