Orgasmi5

Sisäsivunsiivooja

16v sormetin itseäni joka päivä , monestikkin päivässä . Halusin jo tuntea miehen hyväilyt ja antaa neitsyyteni . Olin vaan päättänyt että se oikea saa sen , vaikka sit vasta hääyönä . Tiukka uskonnollinen kasvatus piti erossa miehistä ja pojista , muttei sormista .

Seuroissa katselin yhtä poikaa ja uskalsin ulkona jutella hänelle kun oltiin kahden . Poika oli jo varattu eräälle toiselle tuntemalleni tytölle , olin kateellinen .
Kysyin äidiltä oliko minulle jo katsottu sulhasta . No äiti sit kertoi et , Aitanpään Klaus se on . Voi ei ajattelin , Klaus kolmekymppinen , ainakin 120 kiloinen äijä , eikä mikään parhaannäköinen muutenkaan . Menin huoneeseeni ja aloin itkeä .
Viikon päästä olinkin matkalla Klausia tapaamaan . Kun jäin kyydistä niin jäin myös samantien yksin Klausin pihamaalle .
Klaus huuteli mua jo sisälle .
Sisällä Klaus tarjoili hyvää ruokaa , ilmankos se niin läski olikin . Ilta kului aika kivasti jutellen . Sitten Klaus käski mut makuuhuoneeseen ja alkoi riisuuntua . Muutama sekunti ja Klaus heilutteli aisaansa mulle , ja se paisui koko ajan lisää .
Katselin Klausin nopeita liikkeitä kun se riisui mun vaatteita .
Alastomana se painoi mut selälleen sängylle ja tuli päälleni.
Asetti aisansa pillulleni ja työntyi pohjaan , pumppasi ja pumppasi , tahtomattaan vartaloni värisi tulevan orgasmin kourissa kun Klaus latasi jo spermansa minuun .
Näin alkoi taival 8 lapsen äitinä , ensimmäinen sai sillo ekal alkunsa . Nyt 11vuotta myöhemmin makaan Klausin alla ja taas se siittää minua ...

0

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        68
        3129
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2781
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2588
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2578
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2446
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2295
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        210
        1723
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1677
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        36
        1525
      10. Dear mies,

        Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
        Ikävä
        18
        1396
      Aihe