Orgasmi5

Sisäsivunsiivooja

16v sormetin itseäni joka päivä , monestikkin päivässä . Halusin jo tuntea miehen hyväilyt ja antaa neitsyyteni . Olin vaan päättänyt että se oikea saa sen , vaikka sit vasta hääyönä . Tiukka uskonnollinen kasvatus piti erossa miehistä ja pojista , muttei sormista .

Seuroissa katselin yhtä poikaa ja uskalsin ulkona jutella hänelle kun oltiin kahden . Poika oli jo varattu eräälle toiselle tuntemalleni tytölle , olin kateellinen .
Kysyin äidiltä oliko minulle jo katsottu sulhasta . No äiti sit kertoi et , Aitanpään Klaus se on . Voi ei ajattelin , Klaus kolmekymppinen , ainakin 120 kiloinen äijä , eikä mikään parhaannäköinen muutenkaan . Menin huoneeseeni ja aloin itkeä .
Viikon päästä olinkin matkalla Klausia tapaamaan . Kun jäin kyydistä niin jäin myös samantien yksin Klausin pihamaalle .
Klaus huuteli mua jo sisälle .
Sisällä Klaus tarjoili hyvää ruokaa , ilmankos se niin läski olikin . Ilta kului aika kivasti jutellen . Sitten Klaus käski mut makuuhuoneeseen ja alkoi riisuuntua . Muutama sekunti ja Klaus heilutteli aisaansa mulle , ja se paisui koko ajan lisää .
Katselin Klausin nopeita liikkeitä kun se riisui mun vaatteita .
Alastomana se painoi mut selälleen sängylle ja tuli päälleni.
Asetti aisansa pillulleni ja työntyi pohjaan , pumppasi ja pumppasi , tahtomattaan vartaloni värisi tulevan orgasmin kourissa kun Klaus latasi jo spermansa minuun .
Näin alkoi taival 8 lapsen äitinä , ensimmäinen sai sillo ekal alkunsa . Nyt 11vuotta myöhemmin makaan Klausin alla ja taas se siittää minua ...

0

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
        Mikkeli
        90
        2767
      2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
        Ikävä
        201
        1054
      3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
        Ikävä
        70
        949
      4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
        Kotimaiset julkkisjuorut
        159
        901
      5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
        Ikävä
        63
        760
      6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
        Ikävä
        57
        737
      7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
        Kuhmo
        19
        640
      8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
        Ikävä
        56
        607
      9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
        Ikävä
        57
        558
      10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
        Ikävä
        55
        535
      Aihe