plussat ja miinukset kumpi on parempi peli ja miksi!
halo 3 vs halo reach
6
194
Vastaukset
Itse tykkään enemmän halo reachistä koska siinä on hyvä juoni. Pikkuveljen kanssa ollaan jo useaan kertaan pelattu. Grafiikatkin ihan jees. Halo 3 ei vaan jää mieleen...
- VauhtiPottu
Kummatkin on yhtä hyviä
- OddPanda o.o
Halo Reachin pelaajat lisätkää mut kamuks livessä: OddPandaFIN
- ööps
halo reach on parempi
- reach3
Itse pidin enemmän Halo reachistä kun taas Halo 3 ei oikein iskenyt en sano että se on huono peli päin vastoin mutta ei vaan kolahtanut sama homma halo 1 remaken kanssa halo 2 ja halo odts en ole pelannut.Halo 3 ongelma oli flood kuulun kai siihen pieneen vähenmistöön joka ei voi sietää floodia esim Halo 3 ennenkuin pelastat cortanan saat tappaa monta tusinaa flood tartuttamia otuksia joka oli ehdottomasti omalla kohdalla pelin turhauttavin kohta.Flood oli ehkä tärkeä osa juonea mutta toivottavasti ei tule takaisin halo 5 tai missään muussakaan uudessa halo pelissä ainakaan suuressa roolissa molemmat reach ja halo 4 näyttivät halo peli on myös hyvä ilman floodia ja sitäpaitsi eikös flood tuhottu halo 3 lopussa joten toivottavasti tekijät antavat myös asian olla niin.
- HaloMLG
Sanon Halo 4. Jos et omista Haloa niin älä ihmeessä mene ostamaan Halo 3 tai Reach! Mutta jos noista pitää valita niin Halo 3. En tarkoita tällä että Reach olisi huono. Päinvastoin. Kumpikin ovat Halo sarjan kannalta tärkeitä. Mutta pidän itse Halo 3 koska omasta mielestäni campaing ja multiplayer ovat parempia. Mutta en pidä Reachissa kauheasti Armor Lockista. Tullut liikaa nähty kun Jonnet käyttää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264523
- 1092292
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981513Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731436- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111069- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004