Riitaa kaason kanssa..

smokkej

Hei,

Menemme mieheni kanssa naimisiin nyt tulevana kesänä ja omasta mielestäni valitsin ihanimmat kaasot ikinä. Nyt kuitenkin kaason kanssa on tullut riitaa ihan meidän henkimaailman eroista ja tällaisista perusasioista. Olemme pystyneet aina puhumaan kaikesta ja olemaan toisillemme avoimia jonka vuoksi hänet toiseksi kaasokseni valitsi, parhaimman ystäväni.

En mitenkään haluaisi vaihtaa / poistaa häntä kaason tehtävästä. Tiedän että asia pitää selvittää mutta nyt emme ole olleet puheissa kohta 2vk ollenkaan. Hänen mielestään tässä ei ole mitään ongelmaa mutta tiedätte varmasti tunteen kun jostakin ihmisestä näkee selvästi kun asiat vaivaavat.

Sekavasti selvitetty, mutta silti. Mitä tehdä ja mitä sanon kaasolle? :(

4

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purkki puu

Soitat hänelle, ja pahoittelet kun et ole soittanut aijemmin. Kerrot kuinka rakas ihminen ja ystävä hän sinulle. On kysyt kokeeko kaaso hääjärjestelyt raskaakaaksi ja kerrot ettet halua rasittaa häntä. Sanot että hän voi osallistua häiden esijärjestelyihin sen verran kun tahtoo. Ja kerrtot olevasi pahoillaan kun olet loukannut häntä. Kerro myös että tarvitset häntä hääpäivänä. Ja toivot sydämmesi pohjasta että kaaso olisi silloin sinun rinnallasi.

Älä missään nimessä erota kaasoa. Suhteenne voi tulehtua lopullisesti. En tietenkään tiedä tilannettasi mutta muista että häät on sinun joten sinä huolehdit järjestelyistä itse. Kaaso ei ole ilmaista työvoimaa yönpikkutunneilla. Ellei hän sitä itse ehdota.

• smokkej

Ainut ongelma on että kerrankin voin sanoa että en itse ole tehnyt mitään väärää. Lähdin juttelemaan hänen kanssaan siitä kuinka minusta tuntuu että vain minä pidän meidän ystävyyttä elossa. Minä soitan, minä ehdotan tapaamista (muussakin kuin häiden merkeissä) eli olen se "aktiivinen" osapuoli, ei tietenkään ole kyse mistään kisasta että kumpi soittaa enemmän mutta tuleehan siitä väkisin sellainen olo että toista ei minun seura enää kiinnosta kun vain minä olen koko ajan yhteydessä sekä aina kun soitin niin vastaus oli tyyliin "olikos sulla jotain, vai?" Käsittääkseni ystävilleen voi soittaa vain kuullakseen äänen ja vaihtaa kuulumisia jos ei ole keretty nähdä. Jos menisin nyt pyytämään anteeksi tekemätöntä niin hän talloisi minua jatkossakin.

• hj

tuota juuri pelkään omien häideni koittaessa -että valitsen parhaan ystäväni kaasokseni, ja menetän hänet riitoihin.

onko suhteenne ollut siis aiemmin jo tuollainen, että sinä hoidat suhdetta ja hän vain "vie kaiken positiivisen energian" ?

• sk

On se ollut tuollaista aikaisemminkin, mutta ajattelin jotenkin tämän lähentävän meitä, koska pidämme molemmat materiasta ja häiden suunnittelusta ja olen sanonutkin että haluamme rennot häät että kenenkään ei tarvitse ressata valmisteluista kun aloitimme sen verran aikaisemmin.

Kaverini elää niin tunne edellä ja järki perässä että hän on monesti tehnyt ne asiat joista häntä varoitan pari viikkoa ennen ja sitten tulee luokseni "itkien" että nyt kävi näin ja sanon että mitäpä sanoin.

Sitten jos kaikki menee hyvin niin häntä ei oikeastaan kuulu ollenkaan..

*huokaus*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4357
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1465
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1080
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe