Olen jo pitkään ollut kiinnostunut perinteisesti elävistä ihmisistä.
Haluaisin pyrkiä sellaisten ihmisten luokse ja elää heidän tavoillaan. Onko
maailmassa vielä sellaisia heimoja/kansoja, joiden elämäntapa olisi
säilynyt samanlaisena kuten satoja vuosia sitten ja johon moderni maailma ei
vielä olisi vaikuttanut ja muuttanut heitä? En tiedä, pystynkö löytämään kuvaamani kaltaista tilannetta missään maailmassa, kaikki asiat taitavat olla jatkuvassa muutoksessa.
Maailman alkuperäisimmät elintavat
1
60
Vastaukset
- Tuulituuti
Ainakin amazonin sademetsissä elää intiaaniheimoja eristyksissä nykymaailmalta. Luulenpa, ettei sen alkuperäisimpiä elintapoja enää löydy tästä maailmasta, mutta varmasti nekin elintavat ovat miljoona kertaa alkuperäisemmät, kun nämä länsimaalaiset, joissa nyt elämme. On todella surullista katsella mihin tämä maailma meneekään, mutta ihmislaji on tuhoontuomittu kaikella ahneudellaan ja itsekkyydellään ja piittaamattomuudellaan. Olen niin monet kerrat haaveillut lähteväni kauas pois tästä kaikesta nyky-yhteiskunnasta ja säännöstä ja rajoista, jonnekin missä saisi vapaasti hengittää ja olla sellainen kuin on, ilman mitään paineita tai muotteja. Sademetsän intiaaniheimot viljelevät ruokansa itse, ehkä kalastavat ja metsästävätkin tarpeen tullen. Hyvin yksinkertaista elämää, mutta samalla niin moniulotteista ja elämyksellistä, sopusoinnussa kaiken kanssa. Kannustan sinua todella jättämään tämän vääristyneen maailman taakse ja lähtemään etsimään jotain alkuperäisempää, kauniimpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984