Mitä kuuluu "vanhoille"potilaille ?

-ra

Oletteko pysyneet terveinä ?

14

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.syöpäpotilas.

      Kiitos kysymästä,olen pysynyt terveenä,hoidot loppuivat tammikuussa.
      Nyt kevättä kohti ja iloa elämään hiusten kasvun myötä..

    • ls.potilas.

      KIZZ3,Keväänkukka ym.v.2010.syöpäpotilaat,mitä teille kaikille kuuluu?

      • Lysu10

        Kiitos kysymästä. Minulla hoito keskeytettiin viimevuoden heinäkuussa, kun meni liikuntakyky. Joulukuussa oli kolonoskopia jossa sisältäpäin suoli todettiin terveeksi. Kolonoskopiassa lääkärin toteamat (ei syövästä vaan hoitojen seuraamuksien tunnottoman ja kireän suoliston) laajentuneet sisäiset laskimorauhaset (pukamat) hoidetaan nukutuksessa leikkauksella huhtikuussa.
        Kesäkuussa on seuraava syöpäkontrolli silloin varmaan kuvataan keuhkot ja maksa myös. Kaikille palstalaisille hyvää alkanutta kevättä!


    • -ra

      Niin olisi kiva kuulla myös v.2007 potilaistaMitå teille kuuluu-

      • Hei kaikille,kiitos kysymästä,hyvää kuuluu.Tulee nykyään harvoin käytyä tällä palstalla,joten mukavaa,että joku muistaa minunkin olemassaoloni.Eka kontrollit on takana ja niiden mukaan kaikki OK.Huhtikuussa plastikkakirurgi suunnittelee uutta rintaa.Tarkoitus rakentaa oikea rinta ja korjata vasen,joka on suoraan sanottuna riivatun ruma pienennyksen jäljiltä.Olen kyllä ihan kahden vaiheilla menenkö koko leikkaukseen,mutta jää sitten nähtäväksi. Olen myös ajatellut tuota Kevään kukkaa,mitähän hänelle kuuluu?Onhan täällä vielä joitakin "aikalaisia ",mm.nimim.Mailta.Mukava olisi kuulla myös Ex-syöppiksestä ja muista.Eipä muuta,näillä mennään eteenpäin ja porskutellaan kevättä kohti.Jaksamistoivotuksia erityisesti hoitoja parhaillaan läpikäyville ja hyvää kevättä kaikille !


      • Kevään kukka
        KIZZ3 kirjoitti:

        Hei kaikille,kiitos kysymästä,hyvää kuuluu.Tulee nykyään harvoin käytyä tällä palstalla,joten mukavaa,että joku muistaa minunkin olemassaoloni.Eka kontrollit on takana ja niiden mukaan kaikki OK.Huhtikuussa plastikkakirurgi suunnittelee uutta rintaa.Tarkoitus rakentaa oikea rinta ja korjata vasen,joka on suoraan sanottuna riivatun ruma pienennyksen jäljiltä.Olen kyllä ihan kahden vaiheilla menenkö koko leikkaukseen,mutta jää sitten nähtäväksi. Olen myös ajatellut tuota Kevään kukkaa,mitähän hänelle kuuluu?Onhan täällä vielä joitakin "aikalaisia ",mm.nimim.Mailta.Mukava olisi kuulla myös Ex-syöppiksestä ja muista.Eipä muuta,näillä mennään eteenpäin ja porskutellaan kevättä kohti.Jaksamistoivotuksia erityisesti hoitoja parhaillaan läpikäyville ja hyvää kevättä kaikille !

        Heipä hei !
        Kiva huomata, että joku vielä muistaa. Mahtavia uutisia KIZZ 3 ja todella kiva kuulla sinustakin. Minulla on menossa toinen kierros sytoissa ja aika hankalasti on nämä pari ensimmäistä hoitoa sujunut, valkosolut heitti kuperkeikkaa ja siitä seurasi sairaala reissu. Nyt on kaikki kuitenkin hyvin ja ensiviikolla taas uutta sytoa tarjolla.
        Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille !


      • Kevään kukka kirjoitti:

        Heipä hei !
        Kiva huomata, että joku vielä muistaa. Mahtavia uutisia KIZZ 3 ja todella kiva kuulla sinustakin. Minulla on menossa toinen kierros sytoissa ja aika hankalasti on nämä pari ensimmäistä hoitoa sujunut, valkosolut heitti kuperkeikkaa ja siitä seurasi sairaala reissu. Nyt on kaikki kuitenkin hyvin ja ensiviikolla taas uutta sytoa tarjolla.
        Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille !

        Vai niin on käynyt,että olet joutunut toiselle kierrokselle.,harmin paikka.Eipä voi muuta kun toivotella jaksamista.Ainakin tiedät jo,mitä kaikkea voi tulla eteen.Kirjoittelethan joskus kuulumisia?


      • vm.-57
        Kevään kukka kirjoitti:

        Heipä hei !
        Kiva huomata, että joku vielä muistaa. Mahtavia uutisia KIZZ 3 ja todella kiva kuulla sinustakin. Minulla on menossa toinen kierros sytoissa ja aika hankalasti on nämä pari ensimmäistä hoitoa sujunut, valkosolut heitti kuperkeikkaa ja siitä seurasi sairaala reissu. Nyt on kaikki kuitenkin hyvin ja ensiviikolla taas uutta sytoa tarjolla.
        Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille !

        On ikävä uutinen täällä,Kevään kukka.
        Muistan että sinulla oli levinnyt rintasyöpä ja se hoidettiin.

        En osaa sanoa muuta nyt kuin että voimia sinulle ja jos jaksat ja haluat niin kirjoita tälle palstalle, uskon että tukijoukkosi ovat täällä kuten oli ensimmäisellä kierroksella.Virtuaali halaus.


    • Eräs ex-sp

      Vuoden 2010-11 syöpiksistä tulee kuulumisia. Ei voi muuta kuin tsempata jokaiselle tälle palstalle kirjoittaville! Etenkin kevään kukalle, joka saa parhaillaan toisen kerran sytohoitoja...Muistan vielä erään nimimerkin, Hro tai HRO...Jaksamishaleja aina teille!
      Syöpäpotilaan selviytymisoppaasta ottaen: Toivo elää! Kirjan kannessa kettu roikkuu ilmapallon varassa. Siis ilmapalloja teille!

    • -08,ex-potilas.

      Joskus tälle palstalle on kirjoittaneet mm. nimimerkit ' tässä ja nyt ' , ' kirjo sieppo' , ' vilmuska', , mitenn teidän asiat lienee,toivottavasti syöpänne ei ole uusiutunut,jos vielä vuosien jälkeen käytte joskus palstalla,kertokaa kuulumisenne.

      Karjalan käkönen myös on ollut jo pari vuotta hiljaa,miten hän voi?

      Sairastin syövän vuonna -08. ja olen siitä parantunut,enää yksi kontrolli ja uskon,että saan ns.terveen paperit.
      Muistakaa kaikki uudet rintasyöpää sairastavat,meitä on paljon,jotka täysin paranemme paikallisesti levinneestä rintasyövästä,päälle 90%.

    • -ra

      Olisi tosi mukava kuulla miten heillä tänään menee.

    • Yhä kontrollissa käy

      Tuskin ko. nimimerkit viitsivät kirjoittaa. Etenkin -ralle. Varmaan joku sairastunut kommentoi anonyymisti jossain palstan aloituksessa.

      • kevätmielinen

        Sattumalta tuli mieleen kurkata tänne. V 2007 syöpähoidoissa rähminyt siis ilmoittautuu toistaiseksi terveen kirjoissa pysyneeksi, vielä on edessä yksi kuvauskäynti syöpiksellä ja yksi poliklinikka käynti, jos kaikki hyvin menee.

        Syövän suhteen kaikki siis toistaiseksi kunnossa, muuta murhetta on kyllä elämään mahtunut, mutta niinhän meillä kaikilla.


      • -ra
        kevätmielinen kirjoitti:

        Sattumalta tuli mieleen kurkata tänne. V 2007 syöpähoidoissa rähminyt siis ilmoittautuu toistaiseksi terveen kirjoissa pysyneeksi, vielä on edessä yksi kuvauskäynti syöpiksellä ja yksi poliklinikka käynti, jos kaikki hyvin menee.

        Syövän suhteen kaikki siis toistaiseksi kunnossa, muuta murhetta on kyllä elämään mahtunut, mutta niinhän meillä kaikilla.

        Mulava kuulla sinusta.Meillä oli aina samaan aikaan hoidot.Toivon sydämennästani jotta saat terveen paperit.Aikanaan sait minulle puhtia hoitojen aikana,kun kerroit käyväsi marjassa,ja koiran kanssa lenkeillä.Kaikkea hyvää toivon sinulle ja siunausta perheellesi.Kirjoittele jos ennätät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe