Onko skype ilmainen?

ihmetelij484rf

Hei!

Koneellani on Skype. Ja mikki, ja mikäli puhun skypessä, maksaako se? Minulle siis mitään? Toimivatko oikeat numerot?

Ja jos Skypen puhelut maksavat, miten ne voivat maksaa, kun ei skypellä ole minun tietojani, ja sitä mainostetaan ilmaisena, eikä tietokoneella voi olla edes kännykkänumeroa!

15

7100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgdgdfdffdfddfd

      skype => skype puhelut eivät maksa, korkeintaan nettiyhteytesi hinnan

      skype => kännykkä / lankapuhelin / yms. maksaa, hinnoittelun näet skypen sivuilta.

      • ÄLÄKÄYTÄ

        Skype on paska ja vakoileva!


      • ÄLÄ-KÄYTÄ

        Mihinkä ihmeeseen vielä tarvitaan skypekin, sehän on ollut jo vuosia käyttökelvoton.


    • Skype on hyvä!

      Minulla on erillinen sopimus skypen kanssa ja olen ostanut sieltä netin kautta maksettua puheaikaa. Se on kätevä ja edullinen. Ei tule perusmaksuja. Saldo ja käytetty puheaika näkyy ruudulla. Kuuluvuus on hyvä eikä tarvitse pidellä kännykkää. Myös tekstivestien lähettäminen kännykkään on miellyttävää, kun sen voi tehdä tietokoneen suurilla näppäimillä.
      Myös ryhmäpuhelu usean käyttäjän kesken on helppoa ja edullista. Siis sellaistenkin henkilöiden kesken, joilla ei ole skypeliittymää vaan ainoastaan kännykkä- tai lankaliittymä.

      Sinä et siis pysty soittamaan skypelläsi kenenkään kännykkään tai lankapuhelimeen, jos sinulla on ainoastaan skypen ilmaisohjelma ladattuna koneellesi. Vasta kun sinulla on maksettua puheaikaa skypessä voit soittaa kännykkään ja lankapuhelimeen ja vain silloin sinua voidaan laskuttaa.

    • nunns

      Oon lataamassa skypee, eihän se maksa jos soittaa video puhelun skypessä?

      • perseterska

        Läh


    • eqeqeeeqweee

      Kännyllä tabletilla skype puhelut/viestit ei maksa mitään kun käyttää omaa wifi verkkoa tai on datapaketti 3g verkkoon,myös videopuhelut ilmaisia kännyl ja tabeilla,kokeilkaa on hyvä systeemi

      • Skypenladannut

        Minä en vielä ymmärtänyt, pistin puhelin numeroni sinne, niin ottaako skype ''puheaikaani''? Ja siis mulla on Skype tietokoneella.


    • Ei tätä enää

      Skypen sivut kertovat, että maksuttoman kuukauden hankittuasi.
      "Maksuttomat puhelut matka- ja lankapuhelimiin. Voit soittaa rajattomasti ulkomaanpuheluita maksutta kuukauden¹ ajan (arvo:10,49 €) ja pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin".

      Ensinnäkään tämä ei ollut maksuton vaan maksoi euron ja koskee ilmeisesti siis todellakin vain ulkomaan puheluita. Haluan kokeilla toimivuutta kotimaassa. Ei tainnut ilmaiseksi onnistua.

      • Skype

        Hei! Olen leipääntynyt skypeen. Syy, olen kait vahingossa ladannut kk-maksun toistuvana. Tililtäni menee niijoka kuukausi 12 jotain päälle. Jotta tuntuisi tosi pahalta skype SALDO on ja pysyy 0,3 Eurossa vaikka en ole soitellut pitkiin aikoihin kenellekään.
        En pysty lukemaan englantia saati sitten kirjoittamaan. Miten se voi mennä niin, peruutusnappia ei löydy ja kieli on minulle vieras. Sanoisinko että harmittaa. Olen itse ajatellut että perun visakortin. Toivottavasti rahastus loppuu sitten. Mutta jo nyt olen maksellut maksuja ja en hyödy siitä mitään. Kun sotku on oikaistu tavalla tai toisella EN KOSKAAN OTA YHTEYTTÄ skype.com paskaan. En tarvi sitä.


      • Ota yhteys
        Skype kirjoitti:

        Hei! Olen leipääntynyt skypeen. Syy, olen kait vahingossa ladannut kk-maksun toistuvana. Tililtäni menee niijoka kuukausi 12 jotain päälle. Jotta tuntuisi tosi pahalta skype SALDO on ja pysyy 0,3 Eurossa vaikka en ole soitellut pitkiin aikoihin kenellekään.
        En pysty lukemaan englantia saati sitten kirjoittamaan. Miten se voi mennä niin, peruutusnappia ei löydy ja kieli on minulle vieras. Sanoisinko että harmittaa. Olen itse ajatellut että perun visakortin. Toivottavasti rahastus loppuu sitten. Mutta jo nyt olen maksellut maksuja ja en hyödy siitä mitään. Kun sotku on oikaistu tavalla tai toisella EN KOSKAAN OTA YHTEYTTÄ skype.com paskaan. En tarvi sitä.

        Pankkisi osaa poistaa Skypeltä luvan veloittaa tiliäsi.


      • Ruotsalaisten orja?
        Skype kirjoitti:

        Hei! Olen leipääntynyt skypeen. Syy, olen kait vahingossa ladannut kk-maksun toistuvana. Tililtäni menee niijoka kuukausi 12 jotain päälle. Jotta tuntuisi tosi pahalta skype SALDO on ja pysyy 0,3 Eurossa vaikka en ole soitellut pitkiin aikoihin kenellekään.
        En pysty lukemaan englantia saati sitten kirjoittamaan. Miten se voi mennä niin, peruutusnappia ei löydy ja kieli on minulle vieras. Sanoisinko että harmittaa. Olen itse ajatellut että perun visakortin. Toivottavasti rahastus loppuu sitten. Mutta jo nyt olen maksellut maksuja ja en hyödy siitä mitään. Kun sotku on oikaistu tavalla tai toisella EN KOSKAAN OTA YHTEYTTÄ skype.com paskaan. En tarvi sitä.

        Aivan sama kokemus. Skype on varkaiden paratiisi. Pakkolunastivat tililtäni kuukausimaskun, vaikka olin tilannut ilmaisen tutustumispaketin. Pakko oli poistaa Paypal-tili ja Visakortti kuolettaa. Ei mitään mahdollisuutta saada kontaktia palvelun tarjoajaan. Loppui rahastus.


    • Kudias

      Niin meni sekin, alkuun ilmainen palvelu. Saatanan bisneskelmut varasivat/varastivat sen itselleen. Niin siinä aina käy. Jotain kaupallistetaan ja palvelu katoaa saman tien kun aletaan laskuttaa tyhjästä siinä sivussa ... Ei pidä yksityistää mitään toiveissa että siitä olisi kuluttajille etua. Tän Skypenhän piti olla jonkinlaista "freeware" tavaraa alunperin vai miten se oli?

    • jouni .murtonen

    • Anonyymi

      skypoe oli ilimanen mutta meni keskiviikkona pimeeksi oli 15 vuotta käytössä.älkää ottako sen ongelma on se jos netti yhtiösi lotettaa adsliittymän jossa on säköposti .vaihdat liittymän dna ennen telia sonera vaatii todennuksen jonka antaa väkisin teliaan.et muista millä tavoin olet sen 2000 luvulla tehnyt vaan olet ottanut uusimman joka vuosi vanhalla tunnuksella ja salasananalla.tulos ei voida todentaaa kirjautumista tilin palautus on sääntöjen vastainen. asiakas palavelu kierättää vain sähköpostin todentsamista jos soittaa.uutta et saa millään vaikka kahdet puhelutkin aiheesta oli mikrosoftille. sama muillakin sosiaalisilla medioilla et pysty saamaan apua eli jos juttelet halavalla osta cb radio tai 68mhz radio hanki amatööri luvat. nuo jumittuu nettiin et saa pois tiliäsi etkä saa todennettua että pääset k'äyttään tiliäsi. sähkö postia saat purkaa hankkia jos on hyvä kuin meiliboxi ta telian kiinteä liittymä niissä oli asiakas palavelu , skypellä ei ole kuin harrasteliamainen mikrosoftin oma. kolome päivää yritin se robotti kierrättää ja puhelu pitäs maanatain taas kysyä torstaina parit puhelut samaa robottia tarjoovat.. että kivaa tuo sosiaalinen media. jos muuttuu sähköpostit niin todennus jummittaa koko systeemin. onko muille käynyt näin facebookki on koestettu sama vika eli ei eneenään jaksa 15 vuotta on skypee ollut se ennen mikrosoftia oli paras,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe