Edullisimmat lennot Thaimaahan

jouluksi lämpöiseen

Mitä kautta olette ostaneet lennot Thaimaahan joulun matkoille? Kuinka aikaisin kannattaa ne ostaa?

Tarkoitus olisi lähteä joulun maissa ja olla reissussa parisen viikkoa. Koko koulun loman ajan, joka meillä kestää vajaa pari viikkoa.

Tarkkaa kohdetta ei olla vielä mietitty mutta todennäköisesti Bangkokiin lennot aluksi.

Thaimaakokemusta on vain kahdelta Phuketin reissulta, jotka kyllä olivat aivat jees.

33

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkat thaimaahaan

      Yleensä(ei aina) kahden viikon matkat tulee matkatoimistojen kautta edullisemmaksi kuin omatoiminen matka, mutta silloin lennät silloin kun matkatoimistosi tekee matkoja. Nyt saa Finnairin reittilentoja 716€ Bangkokiin joulukuulle.http://www.finnair.com/FI/FI/home Jos taas matka on yli 2 viikkoa silloin omatoimisuus tulee taatusti edullisemmaksi

      Kannattaa lähteä perjantai lähdöllä ja palata sunnuntain lennolla niin saatte pidemmän loman thaimaassa kuin se 2 viikkoa.Tietenkin voitte lennellä pomppulennoilla mutta se on mielestäni aivan älytöntä kun perille pääsee Bangkokiin mukavasti Finskin reittikoneellakin.
      http://www.vertaa.fi/lentoliput?gclid=COPhicr-964CFetXmAodOAE_zg

      • High season

        Myös majoitushinnat joulun ajalle korkeimmillaan , varailee vaikka nyt.
        On , valitettavasti sellaistakin sattunut, lennot aikaisessa vaiheessa halvalla hinnalla ostaessa ( kuten edellisessä mainittu hintaluokan lippu ! ) ettei , olekaan päässyt lähtemään . juuri sinä päivänä kannattaa huomioida, lippua ei voi vaihtaa, eikä rahoja saa takaisin.

        Kantapään kautta tullut opituksi, matkatoimistosta , ajoissa tehty, varaus varmin, jopa hinnaltaan kilpailukykyinen


      • peruutusturva maksu
        High season kirjoitti:

        Myös majoitushinnat joulun ajalle korkeimmillaan , varailee vaikka nyt.
        On , valitettavasti sellaistakin sattunut, lennot aikaisessa vaiheessa halvalla hinnalla ostaessa ( kuten edellisessä mainittu hintaluokan lippu ! ) ettei , olekaan päässyt lähtemään . juuri sinä päivänä kannattaa huomioida, lippua ei voi vaihtaa, eikä rahoja saa takaisin.

        Kantapään kautta tullut opituksi, matkatoimistosta , ajoissa tehty, varaus varmin, jopa hinnaltaan kilpailukykyinen

        Kun Finnairin nettisivuilta tilaa lennot niin lentoa varatessa tulee kyllä kohta jossa kysytään haluaako maksaa peruutusturva maksun joka oli 44 € tuolla joulukuun lennolla. Huomaa että High season ei ole tainnut Finnirin sivuilta lippuja varannut.


    • jouluksi lämpöiseen

      Pakettimatkoilla olemme olleet aiemmat reissut, eikä niissä mitään vikaa sinänsä. Peruutusturva on niissä hyvä ja voi vaihtaa kohdetta tarvittaessa kerran veloituksetta. Nuorten kanssa matkatessa tuo varsinkin ollut turvallista.

      Nyt voisimme kokeilla muutaman Euroopan kohteen kokemuksella omatoimimatkaa myös Aasian suuntaan. Kohde voi olla jokin muukin kuin Thaimaa. Hyviä ehdotuksia otan vastaan.

    • Predator hki

      supersaverin kautta ostin liput viimeksi. muistaakseni ostin viimeisimän matkan n. 11 kuukautta ennen matkaa. Varmaan silloin kannattaa ostaa kun huomaa halvimman hinnan ja matka ajankohta sopii sulle itsellesi.

      Jouluna ei kannata lähteä minnekään kun silloin matkat maksaa liikaa. Tosin jos tarjouksen löytää niin asia on erikseen silloin toki.Ise olen löytänyt hyviä hintoja maaliskuulle ja just maaliskuunloppupuolelle. Minä olen reissussa aina n. 30 vrk, päivän sen alle. Varmaan menit valmismatkoilla, vaikutat sen verran taaperolta henkiseltä mielenlaadulta. Kiva kun tykkäsit Phuketista. Minustakin Phuket on jees ja parempaa lomakohdetta ei Thaimaasta löydy. Varmaan toi taaperomaisuutesi johtuu eukostasi, joka on opetanut sut maksamaan hänenkin laskunsa niin naisesi, jota muutkin miehet ovat ennen sinua käyttäneet, jaksaa hymyillä sinulle.

      Mukavia matkanodotuksia joulukuulle. Mä lähden huhtikuun alussa ja palaan takaisin toukokuun alussa.

      • jouluksi lämpöiseen

        "Varmaan menit valmismatkoilla, vaikutat sen verran taaperolta henkiseltä mielenlaadulta. Kiva kun tykkäsit Phuketista. Minustakin Phuket on jees ja parempaa lomakohdetta ei Thaimaasta löydy. Varmaan toi taaperomaisuutesi johtuu eukostasi, joka on opetanut sut maksamaan hänenkin laskunsa niin naisesi, jota muutkin miehet ovat ennen sinua käyttäneet, jaksaa hymyillä sinulle".

        Mitähän tuolla tarkoitat??

        Me matkustamme perheen kanssa, johon kuuluu kaksi teiniä. Valmismatka on ollut todellakin helppo valinta kun ensimmäsiä kertoja menimme Thaimaahan. Se ei tarkoita sitä, ettemme olisi osanneet tehdä jo silloin omatoimimatkoja. Ja toisekseen minulla ei ole eukkoa, olen itse se eukko.


      • Toinen eukko
        jouluksi lämpöiseen kirjoitti:

        "Varmaan menit valmismatkoilla, vaikutat sen verran taaperolta henkiseltä mielenlaadulta. Kiva kun tykkäsit Phuketista. Minustakin Phuket on jees ja parempaa lomakohdetta ei Thaimaasta löydy. Varmaan toi taaperomaisuutesi johtuu eukostasi, joka on opetanut sut maksamaan hänenkin laskunsa niin naisesi, jota muutkin miehet ovat ennen sinua käyttäneet, jaksaa hymyillä sinulle".

        Mitähän tuolla tarkoitat??

        Me matkustamme perheen kanssa, johon kuuluu kaksi teiniä. Valmismatka on ollut todellakin helppo valinta kun ensimmäsiä kertoja menimme Thaimaahan. Se ei tarkoita sitä, ettemme olisi osanneet tehdä jo silloin omatoimimatkoja. Ja toisekseen minulla ei ole eukkoa, olen itse se eukko.

        Hyvä , olen samaa mieltä , minuakin kummastuttaa nuo jotkut vastaajat,
        mikähän alemmuuskompleksi noita tyyppejä vaivaa, asiallisiin kysymyksiin
        täytyy vinoillen vastata , kehua omilla tiedoillaan, taidoillaan, tuohan vaan
        osoittaa itsellään olevan taaperon henkinen mielenlaatu. Huhtikuu - toukokuu
        sopii heikäläisille hyvin, halpoine matkoineen, liian kuumaa , jos haluaa
        muutakin kun yöelämää baarissa viettää. Jouluksi on hyvä aika matkustaa
        Thaimaahan.
        Totta kai, nykyään jokainen osaa ostaa lennot net istä.


      • jouluksi lämpöiseen
        Toinen eukko kirjoitti:

        Hyvä , olen samaa mieltä , minuakin kummastuttaa nuo jotkut vastaajat,
        mikähän alemmuuskompleksi noita tyyppejä vaivaa, asiallisiin kysymyksiin
        täytyy vinoillen vastata , kehua omilla tiedoillaan, taidoillaan, tuohan vaan
        osoittaa itsellään olevan taaperon henkinen mielenlaatu. Huhtikuu - toukokuu
        sopii heikäläisille hyvin, halpoine matkoineen, liian kuumaa , jos haluaa
        muutakin kun yöelämää baarissa viettää. Jouluksi on hyvä aika matkustaa
        Thaimaahan.
        Totta kai, nykyään jokainen osaa ostaa lennot net istä.

        Juuri näin.

        Aina noita omituisia kommentteja näyttää tulevan. Viidenkympin paremmalla puolella kun olen, niin en ihan kaikesta enää viitsi ottaa hernettä nenään kuitenkaan. Matkustetaan vaan kukin silloin kun se meille parhaiten sopii. Sitten riittää niitä halpoja matkoja huhti-toukokuussa haluaville.

        Perheen nuorten koulujen loma-ajat vielä toistaiseksi rajoittaa meidän perheen matka-ajankohdat. Jouluna on ilmat olleet sopivan lämpimät.


      • predatorille

        Taidat olla vain yksi persaukinen vain joka arvostelee muiden valintoja. No tässä sulle itse lähden 30.3 2012 kuukaudeksi (lennot maksoi 630€ finnair) ja 30.11.12 myös kuukaudeksi tuohon samaan 716€ 44€ peruutusmaksu hintaan jonka joku tuolla jo mainitsi.Ja hotellihuoneen hinnan joulukuulle neuvottelen paikanpäällä. Siitä olen satavarma että tiemme ei kohtaa huhtikuussa, koska kierrän suomibaarit kaukaa.


      • Toinen eukko
        jouluksi lämpöiseen kirjoitti:

        Juuri näin.

        Aina noita omituisia kommentteja näyttää tulevan. Viidenkympin paremmalla puolella kun olen, niin en ihan kaikesta enää viitsi ottaa hernettä nenään kuitenkaan. Matkustetaan vaan kukin silloin kun se meille parhaiten sopii. Sitten riittää niitä halpoja matkoja huhti-toukokuussa haluaville.

        Perheen nuorten koulujen loma-ajat vielä toistaiseksi rajoittaa meidän perheen matka-ajankohdat. Jouluna on ilmat olleet sopivan lämpimät.

        Aivan näin! Ei sitä joulukuussakaan ainakaan meikäläinen pärjää aina edes varjossa Thaimaan kuumuudessa nykykunnossa. Painoa on kertynyt reilut 110kg niin sekin rajoittaa omaa jaksamistani. Onneksi mies on hoikka ja hakee kaupoista kaiken tarvitsemani ravinnon.


      • pohjoiseen

        Ota kumisaappaat ja sateenvarjo mukaan,tarvit niitä siihen aikaan vuodesta,Phuket on paskanen paikka!


      • Phuketin palsta
        pohjoiseen kirjoitti:

        Ota kumisaappaat ja sateenvarjo mukaan,tarvit niitä siihen aikaan vuodesta,Phuket on paskanen paikka!

        Onko tämä phuketin palsta ?


      • Miehekäs tapaus
        predatorille kirjoitti:

        Taidat olla vain yksi persaukinen vain joka arvostelee muiden valintoja. No tässä sulle itse lähden 30.3 2012 kuukaudeksi (lennot maksoi 630€ finnair) ja 30.11.12 myös kuukaudeksi tuohon samaan 716€ 44€ peruutusmaksu hintaan jonka joku tuolla jo mainitsi.Ja hotellihuoneen hinnan joulukuulle neuvottelen paikanpäällä. Siitä olen satavarma että tiemme ei kohtaa huhtikuussa, koska kierrän suomibaarit kaukaa.

        Samaa mieltä olen predatorin kanssa. Jos joku haluaa maksaa välikäsien palkkoja niin mikäs siinä. Jos siirryt matkustaen vaikka Helsingistä Espooseen bussilla niin tarvitsevat varmaan siihenkin matkaoppaan apua?

        Itse en missään tarvitse kenenkään apua. Aina löytyy päästä sen verran päättelykykyä että mitäs nyt seuraavaksi teen. Jo haluan hotelliin niin otan taksin ja kerron osoitteen ja hotellin nimen. En tarvitse sinne taksiin matkaopasta puhumaan tyhjää tai jotain matkakohteista selvittelemään. Osaan selvitellä ne ilman apua. Ja kuka niistä oikeasti on edes kiinnostunut. Eiköhän ulkomaille mennä seksin takia ja jos on valmis panopari niin sitten muuten vaan lämpimään panemaan, ihmettelemään, juomaan, nauttimaan olosta.

        Välikädet napsivat isoja summia ja matkaopas-ohjelmasta nelosella näki, että kun hotelli tajuaa että henkisesti vauvaihminen on matkaoppaan hallussa niin laittavat huonoihin huoneisiin. Jos vauvaihminen valittaa asiasta niin se valitta matkaoppaallle ja matkaopas mainitsee respaan että vauvaihminen haluaa huoneen vaihtaa.

        Itse tekisin siinä tilanteessa niin että jos ei hotellihuone miellytä niin ilmoitan respaan että haluan huoneenvaihdon. Joskus on ollut muutaman kerran sellaisen syy. Joskus ei vaan näkymä ikkunasta miellyttänyt tai jokin muu aivan olematon syy oli ja ilmoitin haluavani vaihtaa huoneen nuun hyvin onnistui. Riippuu tietenkin varaustilanteesta hotellissa. Silloin oli 4 tähden hotellissa Helsingissä sesongin ulkopuolella.


    • Janne K

      Monta joulua ja koulujen joululomaa Thaimassa viettänennä voin todeta, että lapsiperheelle edullisin ja helpoin vaihtoehto on pakettimatka. Pariskunta pääsee halvemmalla reittilennolla Bangkokin kautta tai suoralla lomalennolla Phuketiin, jos etelään halajaa. Peak seasoninkin aikaan on löydetty esim. Kaho Lakista todella edullista bungalow-majoitusta. Toki täytyy varata etukäteen eli paikan päälle ei kannata jättää. Tai silloin täytyy tyytyä siihen, mitä enää on. Monella bungalow-paikalla on omat nettsivut ja varaus suoraan heiltä - eivät ole missään booking.comissa Mutta aikaa ja kärsivällisyyttä nettisurffailu vaatii.

      • juuritullut

        Oman kokemukseni mukaan lapsiperheelle edullisin vaihtoehto on ehdottomasti omatoimimatka eli kun varaa lennot ja hotellit erikseen. Pakettimatkojen lapsialennukset ovat usein vain 25% aikuisten hinnasta kun omatoimimatkalla etenkin pienet lapset selviävät vain lentojen hinnalla. Useissa hotelleissa alle 12v yöpyvät maksutta. Olemme säästäneet useita tuhansia euroja räätälöimällä itse matkamme etenkin joululomien ja hiihtolomien aikaan kun pakettimatkojen hinnat ovat todella korkeita. Helpoin vaihtoehto tämä ei välttämättä aina ole, vaikka juuri Thaimaasta perheeni kanssa palanneena olinkin tyytyväinen kun sai mm. reissata lentokenttäkuljetukset sujuvasti omaan tahtiin taksilla eikä tarvinnut kierrellä useita hotelleja turistibussilla...


    • finskiläinen

      Peruutusturva ei siis tarkoita lipun siirtämistä tai peruuttamista toiseen ajankohtaan vaan on yhtäkuin matkavakuutus. Eli jos sairastut, niin saat rahat takaisin. Lipun siirtäminen vaatii lipun, joka ei ole budget-luokan lippu vaan vähän arvokkaampi ja 100 euroa maksaa siirto lisää..

      • miksi siirtää

        ????????? kysyn vaan


    • niinjanäin

      Syitä "miksi siirtää matkaa" voi olla lukuisia, eri elämäntilanteista johtuvia ja koskee varmaan just tilanteita, jolloin on ostanut lipun vaikka 9-10 kk ennen lähtöä (kuten jos nyt ostaisi jouluksi lipun) eikä silloin voi välttämättä tietää mikä on tilanne töiden yms asioiden suhteen ensi jouluna! Olishan se hienoa jos ei koskaan elämässä mitään yllätyksiä sattusi mutta niin vain voi olla... Eli minusta on hyvä huomautus tuo finskiläisen kirjoitus, että älkää kuvitelko että lentolipunmyynnin yhteydessä ostamanne "peruutusturva" kattaisi muuta kuin sairastumistilanteet (eli käytännössä ihan sama asia kuin jos snulla on muutenkin matkavakuutus). Huvin vuoksi sen avulkla ei voi lentolippua peruuttaa tai muuttaa! Mutta charterlennon ostaja (vaikka olisi ostanut pelkän lennon ilman majoituksia el olisi lähdössä tavallaan omatoimimatkalle) voi kuukautta ennen lähtöä perua lippunsa pientä korvausta vastaan tai tosaankin vaihtaa lähtöpäivää tai vaikka kohdettakin ilman kuluja! Se on iso etu verrattuna normaalin reittilippuun ja tästä syystä ainakin minä uskaltaudun maksamaan charterlentopaikasta sen parisataa etumaksua ja miettimään sitten lähempänä lähtöä, että mitä teen. Mutta reittilippua en jouluksi ehkä arvaisi vielä maaliskuussa ostaa - no kukin tyylillään! Mutta elämässä voi sattua arvaamattomia juttuja ja silloin harmittaisi jos joulunajan kalliis lentolippu jäisikin käyttämättä!(ja nyt en tarkoita sairastumisia, koska niitä varten meillä kaikilla varmaan jo on olemassa matkavakuutus...)

      • ..kun haaveillaan

        Täysin samaa mieltä, tällä " miksi siirtää...kysyn vaan" kirjoittajalla on vielä
        oppimista elämästä, jokainen meistä voi kohdata etukäteen arvaamattomia
        yllätyksiä, Vaikka matkavakuutus, joissakin tapauksissa -omavastuu osuuden
        jälkeen- antaa, ajoissa ostetusta halvasta matkalipusta jonkun satasen , niin
        eipä yleensä, Hotellit , netistä hommattuna, ei varausmaksua palauta.
        Jos ja kun lentoliput n. 9 kk. etukäteen ostaa, niin kannattaa varautua
        mahdollisiin takaiskuihin, vaikkei pessimisti olisikaan.
        Ei aina käy..


      • kun toimii ...
        ..kun haaveillaan kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, tällä " miksi siirtää...kysyn vaan" kirjoittajalla on vielä
        oppimista elämästä, jokainen meistä voi kohdata etukäteen arvaamattomia
        yllätyksiä, Vaikka matkavakuutus, joissakin tapauksissa -omavastuu osuuden
        jälkeen- antaa, ajoissa ostetusta halvasta matkalipusta jonkun satasen , niin
        eipä yleensä, Hotellit , netistä hommattuna, ei varausmaksua palauta.
        Jos ja kun lentoliput n. 9 kk. etukäteen ostaa, niin kannattaa varautua
        mahdollisiin takaiskuihin, vaikkei pessimisti olisikaan.
        Ei aina käy..

        eikä haaveile niin silloin ei murehdita tulevaa. Jos ja jos ja jos. Tuollalailla kun elää niin ei voi kun sääliä.


    • hoidettu on

      Joulun 2012 halvat lennot oli myynnissä jo tammikuussa...minulla ne on taskussa eli 740 euroa kipale Helsinki-Bangkok. sillä minua ei lomalennolle saa ilmankaan.

    • 21

      Miksi sitten mainitsit hinnan, vaikka et halvemmalla halua matkustaa?

    • juusojärvi

      meidänkin perhe (2 aik pari teiniä) muutaman kerran bangokissa, phuketissa ja hua hinissa sekä omatoimimatkoilla, että pakettimatkoilla joulun aikaan ja joskus maaliskuussa (ne lasten lomat)
      näillä kokemuksilla, jos matka on pari viikkoa hinnat on melkein aina pakettimatkoina edullisemmat. toki joskus saa hyviä alennuksia kiinni vapailta markkinoilta.
      pidemät matkat itse koottuina edullisimpia, mutta lisäävät sitten sitä riskiä, että joutuu muuttamaan suunnitelmia lentojen, majoitusten yms suhteen.
      jokainen tyylillään.
      tällä kertaa varasimme joululle 2013 kahden viikon matkan koko perheelle pakettimatkana jo heti tän vuoden vaihteen jälkeen, koska se nyt vaan oli helpomaa ja tiedetään ainakin suht varmasti mitä on luvassa ja missä järjestyksessä.
      pakettimatkailu ei mielestäni automaattisesti tarkoita avuttomuutta, vaan jättää itselle aikaa muuhunkin kuin kytätä koneella toistuvasti edullisia lentoja ja majoituksia, näin kärjistetysti ilmaisten.
      ei kai ole keneltäkään pois jos olen valmis maksamaan pyydetyn (kalliin,mutta säästetään sitten jossain muussa) summan ja esim finnmatkoille päästakseni matkan varaamisesta muutamalla napin painalluksella ja sen jälkeen kaikki on selvää kun pässinliha. ja ne vakuutus-peruutusturvatkin tulee automaattisesti.
      mutta, kuten jo totesin, jokainen tyylillään, olkaamme armollisia eri mielipiteille.

      • 7+7

        Olen täysin samaa mieltä. Esim.tänä vuonna olimme hiihtoloman aikoihin paketilla Ao nangissa 1150€/henk/2vk. Eikä loma-aikaa vietetty kentillä kun suora lento oli Krabiin. Joten komppaan sitä että 2vk:n lomilla paketit ihan kilpailukykyisiä hinnan ja vaivattomuuden suhteen.


      • myös jatkossa
        7+7 kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Esim.tänä vuonna olimme hiihtoloman aikoihin paketilla Ao nangissa 1150€/henk/2vk. Eikä loma-aikaa vietetty kentillä kun suora lento oli Krabiin. Joten komppaan sitä että 2vk:n lomilla paketit ihan kilpailukykyisiä hinnan ja vaivattomuuden suhteen.

        Se on varmaan noin jos on epävarmaa miten sen muutenkin voi matkan Thaimaahan suunnitella. Minä vaan inhoan noita lomalentoja ja todellakin on suuri ero kun vertaa reittilentoihin. Paljon siistimpää eikä niin paljon kännisiä. Matkan hintaan vaikuttaa kuinka kauan on perillä. Me olemme joulun aikaan aina 4-5 viikkoa ja silloin ei lomalennot käy lainkaan. Se että hiihtolomalla=sesonki ohi Thaimaassa niin yritäppä ottaa lomamatka sitten joulun aikaa...sama matka on 2300 euroa ja jopa ylikin. Silloin omatoimimatka on niin edullinen että erotuksella elää kuukauden perillä.


      • kim
        myös jatkossa kirjoitti:

        Se on varmaan noin jos on epävarmaa miten sen muutenkin voi matkan Thaimaahan suunnitella. Minä vaan inhoan noita lomalentoja ja todellakin on suuri ero kun vertaa reittilentoihin. Paljon siistimpää eikä niin paljon kännisiä. Matkan hintaan vaikuttaa kuinka kauan on perillä. Me olemme joulun aikaan aina 4-5 viikkoa ja silloin ei lomalennot käy lainkaan. Se että hiihtolomalla=sesonki ohi Thaimaassa niin yritäppä ottaa lomamatka sitten joulun aikaa...sama matka on 2300 euroa ja jopa ylikin. Silloin omatoimimatka on niin edullinen että erotuksella elää kuukauden perillä.

        Millä perusteella helmi-maaliskuun vaihteessa sesonki on ohi? Ainakin turisteja huomattavasti enemmän kuin joulukuussa.


    • 7+7

      Kuten joku ylempänä mainitsikin, että jokainen tyylillään, joku inhoaa lomalentoja ja joku haluaa viettää joulun kotisuomessa...

    • puusilmiä kaikktyynn

      ÄLÄ KÄYTÄ SUPERSAVERIA. Jos käytät supersaverin palveluja harkitse toisen kerran. Saatat jäädä matkan varrelle siitä syystä, kun heitä ei kiinnosta informoida sinua muuttuneista matka-aikatauluista. Saati kantaa vastuuta tapahtuneesta, eli maksaa sinulle menetyksistä. Jaa eteenpäin - tiedoksi kaikille jotka välittävät omasta/ystäviensä lompakoista ja stressitttömistä lomista. Kiitos!

    • ajoissa varannut

      mitä aiemmin tilaa liput sitä halvenpia ne on.finnair halvin ja nopein.itse tein vertailun omaan matkaani ja yllätyin tuloksesta:D

    • Yksiviikkovuodesta

      Viikon nettopalkalla pääset Thaimaahan milloin ikinä haluatkin.

      • Kolmepäiväävuodesta

        Se vielä että jos tekee hieman lisätyötä niin muutaman päivän nettopalkalla lentää Thaimaahan.


    • finnnairillasuoraan

      Veronpalautuksella pääsee 3 henkilöä helposti Thaimaahan tai lomarahalla 2-3 henkilöä. Suomessa melkein kaljoihin menee kuukaudessa sama summa rahaa mitä lentolippu thaimaahan ruoasta puhumattakaan. Syö kuukaudessa kuten työtön niin lentolippu Thaimaahan on taskussa.

    • norsukammo

      Jättää Thaimaan niin ei tarvitse työtä tehdä Thaimaan takia. Mitä tekisit Suomessa samalla summalla rahaa mitä lentolippu, hotellit, kuljetukset ym. vastaavat maksaa Thaimaan takia. Ylimääräisella noin 1000 eurolla saisi aikaiseksi Suomessa mitä vain.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe