Playa del inglesin retket

club69

Hei onko kukaan täällä käynyt apollomatkojen esim.jeeppisafarilla.kertomuksia minkälainen retki oli olisi kiva tietää jos täällä viikolla menisi retkelle ollaan parasta aikaa paikanpäällä.kiitos asiallisista vastauksista.

24

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff_33

      Jos ensimmäistä kertaa on tällä saarella niin ainakin saarikierrokselle kannattaa mennä riippumatta matkanjärjestäjästä,se retki antaa hyvän kuvan saaresta kokonaisuutena.Teneriffalla voi myös käväistä meriteitse jos sekin on näkemättä

    • Kympin retket

      Inglesissä kannattaa osallistua SUOMI RETKET-nimikkeellä järjestettäville koko päivän retkille.Lähtö Inglesistä Jumbon edestä klo 9. esim tiistaina ja lauantaina on koko saaren kierros. Paluu Inglesiin noin klo18. hinta 10 € johon kuuluu pieni aamuupala viini tai mehu (joskin tämä aamupala tarjoillaan "viltti-esittelyn" yhteydessä joka kestää noin kolme varttia) Suomenkielinen opas on matkalla mukana. Näistä retkistä eivät matkatoimistojen oppaat kerro mitään. itse sain tietoo kaduilla jaettavista mainoslehtisistä

      • Se 10 €:n retki

        On paras retki, millä ikinä olen ollut! Sen vuodeesittelyn aluksi nautimme tuoremehua, sitten oli esittely (vuode, lampaannahkavilttejä, kylpytakki yms.), mikä kesti noin tunnin. Lähtiessä saimme ilmaisen punaviinipullon.

        Sitten jatkettiin kierrosta kauniiden maisemien halki erääseen viehättävään ruoka/juomapaikkaan, jossa saimme ilmaisen lounaan (jauhelihapipullia perunoiden kera sekä salaatti). Paikalle tuli kaksi musikanttia, jotka soittelivat espanjalaisperäisiä kappaleita (mm. Eviva Espanja) noin tunnin verran.

        Istuimme terassilla, johon aukeni näkymä pienelle keskusaukiolle, jonka reunalla oli iso puu. Ohikulkijat innostuivat spontaanisti tanssimaan ja meidän mainio oppaammekin tanssahteli monta kappaletta. Tunnelma oli aivan uskomattoman rento ja kiva!

        Kaiken kaikkiaan tuo retki oli paras, millä itse olen ikinä ollut.


      • jpa2
        Se 10 €:n retki kirjoitti:

        On paras retki, millä ikinä olen ollut! Sen vuodeesittelyn aluksi nautimme tuoremehua, sitten oli esittely (vuode, lampaannahkavilttejä, kylpytakki yms.), mikä kesti noin tunnin. Lähtiessä saimme ilmaisen punaviinipullon.

        Sitten jatkettiin kierrosta kauniiden maisemien halki erääseen viehättävään ruoka/juomapaikkaan, jossa saimme ilmaisen lounaan (jauhelihapipullia perunoiden kera sekä salaatti). Paikalle tuli kaksi musikanttia, jotka soittelivat espanjalaisperäisiä kappaleita (mm. Eviva Espanja) noin tunnin verran.

        Istuimme terassilla, johon aukeni näkymä pienelle keskusaukiolle, jonka reunalla oli iso puu. Ohikulkijat innostuivat spontaanisti tanssimaan ja meidän mainio oppaammekin tanssahteli monta kappaletta. Tunnelma oli aivan uskomattoman rento ja kiva!

        Kaiken kaikkiaan tuo retki oli paras, millä itse olen ikinä ollut.

        Mikä kierros teillä oli, että minkä kierroksen kierritte. kivalta kuullostaa


      • Anonyymi

        Hei, Mistä nuo Suomiretkt tilataan,en löydä esitteitä.


      • Anonyymi
        jpa2 kirjoitti:

        Mikä kierros teillä oli, että minkä kierroksen kierritte. kivalta kuullostaa

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Mistä nuo Suomiretkt tilataan,en löydä esitteitä.

        ...


    • Ei ilmaista lounasta

      Kolme varttia muka kestää tuote-esittely! Me tuhlattiin lomasta yli 2 tuntia tuohon tyrkytystilaisuuteen.

    • Jep meilläkin esittely kesti 2 tuntia. Esittely oli ihan hauska ja mielenkiintoinen enkä kokenut, että minulle olisi mitään tyrkytetty.

      Voi tietenkin olla, että ovat muuttaneet tyyliä parempaan tai huonompaan suuntaan? Esittely voi olla myös erilainen eri retkillä? Me olimme Las Palmasin ostosretkellä.

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Mukava että sinä pluus protherikin välillä kirjoittelet meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien kanssa.

        t. basura


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Mukava että sinä pluus protherikin välillä kirjoittelet meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien kanssa.

        t. basura

        Minulla on vähän haasteita tuon asia kirjoittamisen ja sisällön tuottamisen kanssa.
        Siksi mieluummin seuraan teidän muiden ravintola arvosteluita mm. kupari pannu baarista ja pihvi ravintola Karhusta.
        Tällä hetkellä olen juuri lähdössä Pepe Chiringo nimi seen pihvi ravintolaan liha patojen äärelle.

        T: blues_brotherORG


    • Retkiä nähty

      Mie käyny nahkatakki-esittelyretkellä vuonna1990. Loppuvaiheessa esittelijät oli ihan paniikissa yrittämässä myydä takkeja persaukisille suomalaisille!

      Ja joskus myöhemmin yhen kerran ollu vuodevaate-esittelyretkellä. Siitä ei oo jääny mitään mieleen.

      • Anonyymi

        Oikeestiko joku ronttaa jotain petivaatteita lentokoneeessa Kanarialta kotiin?
        -mitä sulla tuossa paketissa on?
        -ostin kanarialta villapeiton


    • Anonyymi

      Onneksi meidän dynaamisten ja varakkaiden ei tarvitse halpis matkailla tuuli pukujen seurassa. On yksityis lento koneet ja rajattomasti rahaa joten mikäs on lomaillessa ja juhliessa poikain kesken.

      • Anonyymi

        Yyyööököttävää!!!


      • Anonyymi

        On melkoisen tyhmää höpinää.


    • Anonyymi

      En ole käynyt retkilllä

    • Anonyymi

      Koulusta käsin silloin ja silloin käytiin retkellä keräämässä puolukoita koulun keittolaan. Keittolan täti oli kiva ihminen ja kun vein hänelle joskus puita keittiöön hän antoi rusinoita isosta rusinapussista. Keittolan täti kysyi kysyi joskus ilkikurisesti että kenenkäs poikia sinä olet ja nauroi päälle. Kyllä hän tiesi että Erkon poikia olin.

      • Anonyymi

        Oliko se Aatos ehtinyt teilläkin poikkeamaan?


    • Anonyymi

      Inglesiin meno on jo ihana retki kun siellä mies löytää helposti mies seuraa itselleen tai vaikka koko porukalle. Se on retkeilyä mun makuun.

      • Anonyymi

        Iloiset Inglesin homomatkat on ihan parasta. Huh huh.


      • Anonyymi

        Oot sinä eläkepappa kyllä hurja mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä eläkepappa kyllä hurja mies

        Totta. Näin on.

        T: eläkepappa


      • Anonyymi

        Juu ja tarvittaessa löytää itselleen koko porukan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1459
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1093
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1008
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1001
    6. 3
      900
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      898
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      891
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    Aihe