Minusta pitää jokaisen joka lapsia haluaa siittää, myösw maksaa niistä tulevat kustannukset. Ei siina valtion (veronmaksajien ) tukia tarvita.
lapsiperheet
10
183
Vastaukset
- ohhhhho
jaa
- ???
Ja kukahan sun eläkkeet maksaa???
- Maksoin pois
Niin olen maksanutkin. Mikäs törppö sinä oikein olet?
- duunarimama
??? on kotiäiti, joka ei ole saanut koskaan palkkaa, niin eihän hän voi tietää, että palkansaajat ovat jo itse eläkkeensä maksaneet.
- Voi herran pieksut!
Aloitappas sitten omalla esimerkilläsi ja maksa pois kaikki saamasi lapsilisät. Sisältää myöskin ne mitä huoltajasi on sinusta saanut. Tietysti korkojen kera. Samoin voit kysäistä mitä koulutuksesi on maksanut ja maksaa nuokin velat pois!
- Tyhmä
On tämäkin aikas pässi aloitus!
- kotkotkoo
luulen kyllä että systeemi on niin suunniteltu että kaikki menee valtiolle takaisin ennen tai myöhemmin.
- kallis perhe
Ameriikassa tämä vauva-addikti saa tappouhkauksia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040215403772_vi.shtml - jorppenen9
Kuka maksaa kun sinä vanhana joudut laitos hoitoon sinä vai yhteiskunta.
- siittäjä...
Niin, kaksi asiaa mitkä yhdistävät ihmisiä ja osakeyhtiötä: JATKUVUUS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141