Olen lukenut aikaisemmin moneltakin eri palstoilta passatin BXE koneen tyhjäkäynti tärinästä, ja epäilyjä noissa keskusteluissa on ollut kaksoismassapyörästä kiertokangen vääntymiseen, olen nyt huomannut sellaista kun olin viemässä autoa katsastukseen annoin koneelle ns, kunnolla kenkää ajoin kolmos vaihteella noin100km/h muutaman km,n, ja kun tulin katsastusaseman pihaan niin tärinä oli hävinnyt, tämä oli viimekesänä, mutta huomasin jälleen nyt lopputalvella tuota selvää tärinää ja tein saman tempun uudestaa ja taas tärinä hävisi, luultavasti joksikin aikaa ainakin.
Moottorin tärinä
vfrf
4
427
Vastaukset
- Uusi Passatin ratiss
Uutena Passat omistajana tämä tieto oli (tietenkin) täysin uutta. Itsellä myös BXE kone ja havainnut myös liikennevaloissa hetkellisiä tärinöitä. Olisi kiva saada vähän lisäinfoa aiheesta.
- ja toinnen
Yksi keskustelu kirjoitti:
- Palstoja kahlannut
Kaksoismassavauhtipyörä
Kytkin
Pumppusuutin
Moottorinkannake
Pumppusuutinjohtosarja
Moottorin softa
Kondensiovettä ahtoputkessa
Kiertokanki
Muu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851