Olen lukenut aikaisemmin moneltakin eri palstoilta passatin BXE koneen tyhjäkäynti tärinästä, ja epäilyjä noissa keskusteluissa on ollut kaksoismassapyörästä kiertokangen vääntymiseen, olen nyt huomannut sellaista kun olin viemässä autoa katsastukseen annoin koneelle ns, kunnolla kenkää ajoin kolmos vaihteella noin100km/h muutaman km,n, ja kun tulin katsastusaseman pihaan niin tärinä oli hävinnyt, tämä oli viimekesänä, mutta huomasin jälleen nyt lopputalvella tuota selvää tärinää ja tein saman tempun uudestaa ja taas tärinä hävisi, luultavasti joksikin aikaa ainakin.
Vastaukset 4
- Uusi Passatin ratiss
Uutena Passat omistajana tämä tieto oli (tietenkin) täysin uutta. Itsellä myös BXE kone ja havainnut myös liikennevaloissa hetkellisiä tärinöitä. Olisi kiva saada vähän lisäinfoa aiheesta.
- ja toinnen
Yksi keskustelu kirjoitti:
- Palstoja kahlannut
Kaksoismassavauhtipyörä
Kytkin
Pumppusuutin
Moottorinkannake
Pumppusuutinjohtosarja
Moottorin softa
Kondensiovettä ahtoputkessa
Kiertokanki
Muu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi327922- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69671
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581