Autorosvo

judge11

Hei,sinä joka säännöllisesti murtaudut autoihin keinokartanon alueella. Tulee vielä ilta että tapaan sinut autoni luota. Ja voin sanoa, että elämäsi on paremissa käsissä siitä hetkestä alkaen! Asioitasi ei hoida enää äitisi, eikä poliisi vaan jatkossa lääkäri! Tuskin osaat lukea mutta jos joku sinulle tämän viestin välittäisi. T tuomari

14

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopsavetäjä

      Entäs sitten jos tapaan sinut autosi luona niin vedän sinua rajusti anaaliin,saat istua viikopäivät kottarinrenkaan päällä

      • Rosepippuri

        Näköjään tuttu paikka sulle toi kottarirengas....


    • AHMED AHNE

      Antaa tulla vaan vitun persenaama läiskin sua munalla käkättimeen...sitten siinä sun autos luona niin sä laitat kikkelini suuhus

      sitten laitat sut panemaan pakoputkea samal ku imet mun kullinreikää!

    • jauzaaaaaaaaaa!!!!!!

      Tehdään silleen että seuraavan kerran ku näet äheltävän siellä autos kimpussa niin istun konepellille otan housut pois ja levitän haarani .. sitten laitat kikkelin suuhus ja imet siinä autos luona mun kikkeliä ku istun housuttomana konepellillä olet polvillasi kikkeli on suussas.. sitten nojaan konepeltiä vasten ja levitän perse-poskiania ja sun täytyy ottaa mut rajusti takaapäin sun naama on punasena ku ähellät mun perseaukon kimpussa kikkeli ruskeana paskastani

    • halle luujah!

      Tässä yksi fantasia lisää tähän kirjavaan joukkoon:
      laitan sut pään konepeltiäs vasten ja otan housuni pois.
      sitten sen jälkeen levitän perse-poskeni ja istahdan sun naamalle kuuluu vaan "mmmmphmmmm" kun tukehdut kiveksiin, persereikään ja munaan

    • Go Johnny go go go!

      Jessus! Miksi ihmeessä Lahtea pidetään Päijät-Hämeen keskuksena.

      Hollola FTW! :)

    • nananannan batman

      jos yllätät mut niin Vittu mä laitan sut imeen mun mulkkua sun oman autos konepellillä... miltä susta tuntuu mä läpsin sun perseposkias mun kullilla

      • autovaras

        Kyllä mä näin sinut kyyläämässä autoas .mut en viittynyt tulla,kun olin lauennut äskettäin samanlaiseen kyylään,mut jatka kyttäämistä niin saat namua ahteriisi


      • virtsaa kehiin
        autovaras kirjoitti:

        Kyllä mä näin sinut kyyläämässä autoas .mut en viittynyt tulla,kun olin lauennut äskettäin samanlaiseen kyylään,mut jatka kyttäämistä niin saat namua ahteriisi

        Saatans jos mää nään tollaisen kyttääjän parkipaikalla,kun tulen hakemaa autoista tavaraa,niin se saa taatusti rajusti kypää takalistoon että muistaa pysyä parkkipaikoilta poissa,ja viellä virtsaan sen mulkeron naamalle..


    • c-hepis aseena

      Vittu jos joku saatanan ruskeen reiän ritari yrittää häiritä mua ku ritsaan teiän autoi niin vittu mä syljen sen pippelille!

      Sen jälkeen vedän sitä perseeseen sen auton katolla.. vittu mä panen naamaan kyrvällä sellasta vitun runkkua joka tulee länkyttää ku näkee mut ritsaamas

    • t. narkkarilauma

      Vittu jos saatana tuut mulle soittaan perseposkeas ku oon autos kimpussa niin vittu mä laitan sut imeen mun pippeliä silleen että sun vaimos kattelee parvekkeelta ku panen sua perseenreikään vitun mulkun-imeskelijä!

      raiskaan mummoskin siinä ohimennen vittu silleen että sä katot vierestä saatanan perseenreiän haistelija menninkäinen vittu häh !

    • perseen haistelija

      No jos tuut jotain mesoamaan mulle parkkipaikalla, niin muista tuoda vaselliinipurkki mukanasi - tai rasvaa peräuakkosi jo kotoa lähtiessäsi, koska jos tuut mulle fronttaan niin panen sua konepellilläs

      • mie lahresta

        Vit.u jos aloittaja tulee mun hommia häiritsemään niin mä panen kuiviltaa persreikään,ei tartte Hollolanpojun tulla uhoamaan saat.na.


    • 3 ällää

      Mitäs ne ammattikoululaiset tääl huutelee? Ai niin ettehän te päässy sinne kun ei peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo riittäny.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe