Autorosvo

judge11

Hei,sinä joka säännöllisesti murtaudut autoihin keinokartanon alueella. Tulee vielä ilta että tapaan sinut autoni luota. Ja voin sanoa, että elämäsi on paremissa käsissä siitä hetkestä alkaen! Asioitasi ei hoida enää äitisi, eikä poliisi vaan jatkossa lääkäri! Tuskin osaat lukea mutta jos joku sinulle tämän viestin välittäisi. T tuomari

14

357

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopsavetäjä

Entäs sitten jos tapaan sinut autosi luona niin vedän sinua rajusti anaaliin,saat istua viikopäivät kottarinrenkaan päällä

• Rosepippuri

Näköjään tuttu paikka sulle toi kottarirengas....

• AHMED AHNE

Antaa tulla vaan vitun persenaama läiskin sua munalla käkättimeen...sitten siinä sun autos luona niin sä laitat kikkelini suuhus

sitten laitat sut panemaan pakoputkea samal ku imet mun kullinreikää!

• jauzaaaaaaaaaa!!!!!!

Tehdään silleen että seuraavan kerran ku näet äheltävän siellä autos kimpussa niin istun konepellille otan housut pois ja levitän haarani .. sitten laitat kikkelin suuhus ja imet siinä autos luona mun kikkeliä ku istun housuttomana konepellillä olet polvillasi kikkeli on suussas.. sitten nojaan konepeltiä vasten ja levitän perse-poskiania ja sun täytyy ottaa mut rajusti takaapäin sun naama on punasena ku ähellät mun perseaukon kimpussa kikkeli ruskeana paskastani

• halle luujah!

Tässä yksi fantasia lisää tähän kirjavaan joukkoon:
      laitan sut pään konepeltiäs vasten ja otan housuni pois.
      sitten sen jälkeen levitän perse-poskeni ja istahdan sun naamalle kuuluu vaan "mmmmphmmmm" kun tukehdut kiveksiin, persereikään ja munaan

• Go Johnny go go go!

Jessus! Miksi ihmeessä Lahtea pidetään Päijät-Hämeen keskuksena.

Hollola FTW! :)

• nananannan batman

jos yllätät mut niin Vittu mä laitan sut imeen mun mulkkua sun oman autos konepellillä... miltä susta tuntuu mä läpsin sun perseposkias mun kullilla

• autovaras

Kyllä mä näin sinut kyyläämässä autoas .mut en viittynyt tulla,kun olin lauennut äskettäin samanlaiseen kyylään,mut jatka kyttäämistä niin saat namua ahteriisi

• virtsaa kehiin
        autovaras kirjoitti:

Kyllä mä näin sinut kyyläämässä autoas .mut en viittynyt tulla,kun olin lauennut äskettäin samanlaiseen kyylään,mut jatka kyttäämistä niin saat namua ahteriisi

Saatans jos mää nään tollaisen kyttääjän parkipaikalla,kun tulen hakemaa autoista tavaraa,niin se saa taatusti rajusti kypää takalistoon että muistaa pysyä parkkipaikoilta poissa,ja viellä virtsaan sen mulkeron naamalle..

• c-hepis aseena

Vittu jos joku saatanan ruskeen reiän ritari yrittää häiritä mua ku ritsaan teiän autoi niin vittu mä syljen sen pippelille!

Sen jälkeen vedän sitä perseeseen sen auton katolla.. vittu mä panen naamaan kyrvällä sellasta vitun runkkua joka tulee länkyttää ku näkee mut ritsaamas

• t. narkkarilauma

Vittu jos saatana tuut mulle soittaan perseposkeas ku oon autos kimpussa niin vittu mä laitan sut imeen mun pippeliä silleen että sun vaimos kattelee parvekkeelta ku panen sua perseenreikään vitun mulkun-imeskelijä!

raiskaan mummoskin siinä ohimennen vittu silleen että sä katot vierestä saatanan perseenreiän haistelija menninkäinen vittu häh !

• perseen haistelija

No jos tuut jotain mesoamaan mulle parkkipaikalla, niin muista tuoda vaselliinipurkki mukanasi - tai rasvaa peräuakkosi jo kotoa lähtiessäsi, koska jos tuut mulle fronttaan niin panen sua konepellilläs

• mie lahresta

Vit.u jos aloittaja tulee mun hommia häiritsemään niin mä panen kuiviltaa persreikään,ei tartte Hollolanpojun tulla uhoamaan saat.na.

• 3 ällää

Mitäs ne ammattikoululaiset tääl huutelee? Ai niin ettehän te päässy sinne kun ei peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo riittäny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      109
      1340
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      911
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      736
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      131
      696
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      485
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      480
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      467
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      458
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    14. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    15. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      92
      451
    16. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      448
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49