Terve! Olen 22 Vuotias mies Espoosta ja olen harkinnut Kanadaan muuttoa. Olen myös kuullut että Yhdysvaltaan muutto ei ole niin yksinkertaista, niin oisko kanadaan sitten helpompi muuttaa? Olen valmis muuttamaan aivan milloin tahansa, mutta onko kanadaan muutto sama ku yhdysvaltaan muutto?
Kanadaan Muutto
1
346
Vastaukset
- Se riippuu
Mikä on ammattisi? Muutamilla ammateilla pääsee suoraan maahanmuutajaksi. Muistaakseni niitä oli: lääkäri, sairaanhoitaja, kaivosinsinööri, opettaja, IT-alalta esimiestehtävät ja muiltakin aloilta johtotehtävät ja varmaan muitakin ammatteja oli. Jos et kuulu em. ammattiryhmiin sinulla pitää olla valmis työsopimus Kanadalaisen työnantajan kanssa.
Tarkista täältä oletko kelvollinen maahanmuuttajaksi http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/skilled/index.asp
Kannattaa harkita vielä uudelleen tuota muuttoa. Jokin aika sitten TV:stä tuli dokumentti kanadan maahanmuuttajista. Kaikki joita haastateltiin oli hanttihommissa siellä, vaikka ne olivat tulleet sinne skilled-worked viisumilla. Elikkä maisteri- ja bachelor-koulutuksen saaneet siivosi tai oli tehtaalla kokoonpanolinjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416