Eli ollaan oltu vasta 2viikkoo yhes ja nyt sit tää halus tulla meille(: Toisaalta en jaksa odottaa et se tulee meille, mut ongelmana on se et en tiiä mitä tehtäis meillä, sil jos normaalisti mul on kaveri meillä ni kaveri peilailee ja mää oon koneel tai sit päivastoin:DD eli vinkkejä ois kiva saada tohon tekemiseen!(: ei, emme halua katsoa leffaa(pois suljettu ajatus:D) ja sit viel et mul on tää puhuminen viel aika ongelmallista, en tiiä et kui en saa sanaa suustani sen vieres ( ennen oon kyl saanu, mut en enää)=/ et mistä puheen aiheista pojat tykkää puhua?(: ja sori, aika epäselvä teksti mut koittakaa ymmärtää!
Poikaystävä tulee meille ekaa kertaa! Ja puheenaiheita jotka kiinnostavat poikia
18
5129
Vastaukset
- parasta+
sekstailkaa
- alottaja:D
njääää ei oikee innosta kato keskellä päivää ja tän meijän "pitkän" seurustelu ajan takii:D... muute aiva loistava idea!
- popopopoing
pelatkaa jotai pelejä, tehkää ruokaa.... jutelkaa koulusta, harrastuksista, kavereista, kirjoista,musiikista, elokuvista.... kyllähän te nyt jotain keksitten. tai jos ette nii sit vaa istutte hiljaa vierekkäi :D
- aloittaja taas(:
kiitos ny kovast näist (: ! Voi kyl olla et taitaa puheen aiheet unohtuu ko jännittää nii paljo:DD en oo ennen tuonu ketään poikaa meille (jos pippaloita ei lasketa:D) mut kai se siit sit(: joka tapaukses pitää joskus tuoda näytil(: !
- pokkissshsjhu
Mä teen tyttöystäväni kanssa aina silleen et loikoillaa vaa mun sängyl ja jutellaa :) sit välil tottakai halaillaa ja pussaillaa :DDDD mutsiis joo toi loikoilu on kyl tosi mukavaa
- Taffel98
Hölläilkää
- Taffel98
Hölläilkää
- olllyymuuuuuu
Hölkkäilkää
Jos kerran juopotella aiotte kunnon teini tyyliin niin älä suotta hermoile puheenaiheesta. Se löytyy kyllä kännissä.
- ll
mrfrasier: juomist ei tueta(:!
- mysoulin80s
En ymmärrä tätä nykynuorten hommaa, miten voijaan olla yhessä jos ei herra jestas uskalleta puhua toisen lähellä!? Ei mitään järkeä! Kannatais tutustua ensin kunnolla. Mutta alkakaa vaan saman tien hässimään ku noin pitkällä jo ootte.
- l
Ei sun tarvikkaa ymmärtää. Ja voi kuule ko ollaan tunnettu kauan!! Ennen seurusteluu kerrottiin toisille asioit, mitä muille ei koskaan kerrottu. Sillon sitä juttuu lensi, mut eipä enää. Ja ei, toho hässimisee oon vastannu jo ei (:
- älkää hosuko
hei ....älkää tehkö mitään...olkaa vaan....
varmasti tykkäätte.....katotte vaan toisia....joskus sitte tulevaisuudessa voitte jotain keksiä esim: ostaa koti ja lapsia =) - suuret ajatukset
Mul on myös poikaystävä..ja siis ei mekää tehä muuta ku
pussaillaan ja halaillaan..tunteita peliin!! Oo rohkee...huom!
Jos oot alle 16 ainaki...älä iha punkkaa viel sen kaa..mut jos nii
muistakaa ehkäisy ;D - pimi 14v
Mulla oli kans vähä aikaa sitte sama tilanne. Jännitti tosi paljon, mut kaikki meni vaan itsestään ja tosi hyvin. Loikoltiin sängyllä ja pussailtiin. Mul oli pari vuotta vanhempi jätkä, niin se tiesti ainakin mistä tytöt tykkää. Se oli niin ihana ja puhua kauniisti...no se vähän ärsytti ku jouduin päästää sen vaatteiden alle..
- Anonyymi
Mulla on ihan sama ongelma
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875