Poikaystävä tulee meille ekaa kertaa! Ja puheenaiheita jotka kiinnostavat poikia

ineedhelp

Eli ollaan oltu vasta 2viikkoo yhes ja nyt sit tää halus tulla meille(: Toisaalta en jaksa odottaa et se tulee meille, mut ongelmana on se et en tiiä mitä tehtäis meillä, sil jos normaalisti mul on kaveri meillä ni kaveri peilailee ja mää oon koneel tai sit päivastoin:DD eli vinkkejä ois kiva saada tohon tekemiseen!(: ei, emme halua katsoa leffaa(pois suljettu ajatus:D) ja sit viel et mul on tää puhuminen viel aika ongelmallista, en tiiä et kui en saa sanaa suustani sen vieres ( ennen oon kyl saanu, mut en enää)=/ et mistä puheen aiheista pojat tykkää puhua?(: ja sori, aika epäselvä teksti mut koittakaa ymmärtää!

18

4783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta+

      sekstailkaa

      • alottaja:D

        njääää ei oikee innosta kato keskellä päivää ja tän meijän "pitkän" seurustelu ajan takii:D... muute aiva loistava idea!


    • popopopoing

      pelatkaa jotai pelejä, tehkää ruokaa.... jutelkaa koulusta, harrastuksista, kavereista, kirjoista,musiikista, elokuvista.... kyllähän te nyt jotain keksitten. tai jos ette nii sit vaa istutte hiljaa vierekkäi :D

      • aloittaja taas(:

        kiitos ny kovast näist (: ! Voi kyl olla et taitaa puheen aiheet unohtuu ko jännittää nii paljo:DD en oo ennen tuonu ketään poikaa meille (jos pippaloita ei lasketa:D) mut kai se siit sit(: joka tapaukses pitää joskus tuoda näytil(: !


    • pokkissshsjhu

      Mä teen tyttöystäväni kanssa aina silleen et loikoillaa vaa mun sängyl ja jutellaa :) sit välil tottakai halaillaa ja pussaillaa :DDDD mutsiis joo toi loikoilu on kyl tosi mukavaa

      • Taffel98

        Hölläilkää


      • Taffel98

        Hölläilkää


    • olllyymuuuuuu

      Hölkkäilkää

    • Jos kerran juopotella aiotte kunnon teini tyyliin niin älä suotta hermoile puheenaiheesta. Se löytyy kyllä kännissä.

      • ll

        mrfrasier: juomist ei tueta(:!


    • mysoulin80s

      En ymmärrä tätä nykynuorten hommaa, miten voijaan olla yhessä jos ei herra jestas uskalleta puhua toisen lähellä!? Ei mitään järkeä! Kannatais tutustua ensin kunnolla. Mutta alkakaa vaan saman tien hässimään ku noin pitkällä jo ootte.

      • l

        Ei sun tarvikkaa ymmärtää. Ja voi kuule ko ollaan tunnettu kauan!! Ennen seurusteluu kerrottiin toisille asioit, mitä muille ei koskaan kerrottu. Sillon sitä juttuu lensi, mut eipä enää. Ja ei, toho hässimisee oon vastannu jo ei (:


    • älkää hosuko

      hei ....älkää tehkö mitään...olkaa vaan....

      varmasti tykkäätte.....katotte vaan toisia....joskus sitte tulevaisuudessa voitte jotain keksiä esim: ostaa koti ja lapsia =)

    • suuret ajatukset

      Mul on myös poikaystävä..ja siis ei mekää tehä muuta ku
      pussaillaan ja halaillaan..tunteita peliin!! Oo rohkee...huom!
      Jos oot alle 16 ainaki...älä iha punkkaa viel sen kaa..mut jos nii
      muistakaa ehkäisy ;D

    • pimi 14v

      Mulla oli kans vähä aikaa sitte sama tilanne. Jännitti tosi paljon, mut kaikki meni vaan itsestään ja tosi hyvin. Loikoltiin sängyllä ja pussailtiin. Mul oli pari vuotta vanhempi jätkä, niin se tiesti ainakin mistä tytöt tykkää. Se oli niin ihana ja puhua kauniisti...no se vähän ärsytti ku jouduin päästää sen vaatteiden alle..

    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama ongelma

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe