..Millainen hoitosuunnitelma teillä oli rintasyövän hoidoksi ja miten hoidot on meneet,onko ollut paljon sivuvaikutuksia ja jos,niin millaisia?
Onko hoidoista ollut vastinetta ja onko syöpä mahdollisesti hoidoista huolimatta uusiutunut jo aikaisemmin syövän sairastaneilla.
Rintasyövän sairastaneet..
3
188
Vastaukset
- -ra
useimmat saavat 6 sytostaatti tiputusta 3 viikon välein,ja sitten 28-30 sädrhoitoa per'tt'isineen arki päivineen.
- ei ymärrä!!!
sädrhoito=sädehoita,luulisin?
per`ttìsinneen??? peräpukamako?
- sairastanut.
Minulla oli tällainen hoitosuunnitelma leikkauksen jälkeen:
3.kertaa taxo - tiputus kolmen viikon välein.
3.kertaa ceff.tiputus kolmen viikon välein.
25.kertaa sädehoito,5.päivänä viikossa.
Arimidex.lääke 5.vuoden ajan / seuranta 5.vuoden ajan.
Hoidoista tuli sivuvaikutuksena hiusten ym. karvoituksen lähtö,lievää pahoinvointia,väsymystä,loppuvaiheessa makuaisti muutoksia,kynsi vaurioita.
Olen toipunut hyvin syövästä,hoidoista oli vastinetta.Syöpäni ei ole uusiutunut,kontrolli käynnit vuoden välein,minulla edessä enää 2.kontrolli käyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835027Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 351770
- 221767
- 681751