..Millainen hoitosuunnitelma teillä oli rintasyövän hoidoksi ja miten hoidot on meneet,onko ollut paljon sivuvaikutuksia ja jos,niin millaisia?
Onko hoidoista ollut vastinetta ja onko syöpä mahdollisesti hoidoista huolimatta uusiutunut jo aikaisemmin syövän sairastaneilla.
Rintasyövän sairastaneet..
3
202
Vastaukset 3
- -ra
useimmat saavat 6 sytostaatti tiputusta 3 viikon välein,ja sitten 28-30 sädrhoitoa per'tt'isineen arki päivineen.
- ei ymärrä!!!
sädrhoito=sädehoita,luulisin?
per`ttìsinneen??? peräpukamako?
- sairastanut.
Minulla oli tällainen hoitosuunnitelma leikkauksen jälkeen:
3.kertaa taxo - tiputus kolmen viikon välein.
3.kertaa ceff.tiputus kolmen viikon välein.
25.kertaa sädehoito,5.päivänä viikossa.
Arimidex.lääke 5.vuoden ajan / seuranta 5.vuoden ajan.
Hoidoista tuli sivuvaikutuksena hiusten ym. karvoituksen lähtö,lievää pahoinvointia,väsymystä,loppuvaiheessa makuaisti muutoksia,kynsi vaurioita.
Olen toipunut hyvin syövästä,hoidoista oli vastinetta.Syöpäni ei ole uusiutunut,kontrolli käynnit vuoden välein,minulla edessä enää 2.kontrolli käyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051716- 1451121
- 871065
- 671063
- 101994
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142812- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644