Mulla käy välillä niin, että USB portit lakkaa toimimasta. Voisiko vika johtua siitä, että emolevyn lämpötila on liian suuri? Olisko emolevyn lämpötilaa mahollista laskea jollakin tavalla, muulla kuin ostaa uuden keissin.
USB-portit lakkaa toimimasta.
3
150
Vastaukset
- 1. tutki 2. hutki
Miten porttien toimivuuden lakkaaminen ilmenee? Näkyykö laitehallinnassa huutomerkkejä päällä? Toimiiko portit välittömästi bootin jälkeen vai pitääkö koneen oikeasti "jäähtyä" että saat portit taas toimintaan? Tapahtuuko kaikille porteille samalla tavalla, sekä koneen edessä että takana? Oletko kokeillut käyttää pienempää määrää USB-laitteita koneessa kiinni, pysyykö toiminnassa kauemmin vai onko porttien katkeaminen riippumatonta laitteiden määrästä?
Vaikeahan tuota on arvailla, yksi mahdollisuus, jonta itse epäilisin ennemmin, kuin tuota emolevyn lämpötilaa.(Luulisi vaikuttavan tällöin muuhunkin toimintaan)
Jospa usb porteille ei ole tarpeeksi virtaa? Mikä virtalähde on käytössä?
Tai sitten voi olla ihan leiteristiriidasta johtuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713