Kannattaako mennä tuonne ajoon?
Maksaa hyvin kun uutta kalustoa autoilijoilla näkyy, mutta joutuuko tehdä kovasti töitä?
VrTranspoint
31
3861
Vastaukset
- rahaaaaaa
ei tarvi tehdä mitään muuta ku nostaa rahaa.
- ......
Kai siellä jotain tarttee tehä, tyhjiä kärryjä ne kyllä laahaa perässään ihan turhaan enemmän kun laki sallii...
- Totta mooses...
Tuosta voi päätellä kuinka hyvin menee ja jos hyväksyy tuon alennuksen niin moni menee jo tappiolla...
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2012/03/23/nain-vr-kyykyttaa-alihankkijoitaan--katso-kirje/201225905/12- saksanseisojavoimaa
onko automies tosiaan niin tyhmä,kun kustannukset nousseet lähelle 10% ,niin pudottavat 7% taksoja ja kulut nousee koko ajan.
Tässä esimerkki tyhmyyden huipentumusta.
Kysymys kuuluu teille kaikille syöpäsäätiön yhteistyökumppaneille.
Kannattaako tuollaisen yhteistyökumppanin kanssa olla missään tekemisessä. - kapitalistiriistäjä
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
onko automies tosiaan niin tyhmä,kun kustannukset nousseet lähelle 10% ,niin pudottavat 7% taksoja ja kulut nousee koko ajan.
Tässä esimerkki tyhmyyden huipentumusta.
Kysymys kuuluu teille kaikille syöpäsäätiön yhteistyökumppaneille.
Kannattaako tuollaisen yhteistyökumppanin kanssa olla missään tekemisessä.Minä en koskaan laske rahteja niin alas että joutuu itse maksamaan siitä että autoni liikkuvat. Olen aina laittanut autoni vain sellaiseen työhön jota kannattaa rahallisesti tehdä. Rahdit ovat myös aina olleet sellaiset että että ammattitaitoisille kuljettajilleni pusyun maksamaan vähintään tes:n tasoista palkkaa ja vanhimmille kuskeille jopa vähän ekstraa.
- kannattaa +100ke
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
onko automies tosiaan niin tyhmä,kun kustannukset nousseet lähelle 10% ,niin pudottavat 7% taksoja ja kulut nousee koko ajan.
Tässä esimerkki tyhmyyden huipentumusta.
Kysymys kuuluu teille kaikille syöpäsäätiön yhteistyökumppaneille.
Kannattaako tuollaisen yhteistyökumppanin kanssa olla missään tekemisessä.saksanseisokilla luetun ymmärtämisessä jotain vajetta. Tuo hesarissa ollut Vr:n mainos oli ilmoitus yhteistyökumppanille, ja se pyydettiin palauttamaan allekirjoitettuna. Näin siis hyväksyy uudet ehdot.
No onko parempaa tietoa että joku on hyväksynyt?
Vr-yhtiön taloustilanne taitaa olla niin heikko että kaikkea pitää kokeilla.
Hyvä osoitus yhtiön johtoportaan taidoista ja kyvystä ratkaista ongelmat.
Tuo kirje vaikuttaa enemmän henkilöstölehden aprillipilalta kuin vakavasti otettavalta keskustelulta sopimuskumppaneiden välillä. - kaksi rekkaa
kannattaa +100ke kirjoitti:
saksanseisokilla luetun ymmärtämisessä jotain vajetta. Tuo hesarissa ollut Vr:n mainos oli ilmoitus yhteistyökumppanille, ja se pyydettiin palauttamaan allekirjoitettuna. Näin siis hyväksyy uudet ehdot.
No onko parempaa tietoa että joku on hyväksynyt?
Vr-yhtiön taloustilanne taitaa olla niin heikko että kaikkea pitää kokeilla.
Hyvä osoitus yhtiön johtoportaan taidoista ja kyvystä ratkaista ongelmat.
Tuo kirje vaikuttaa enemmän henkilöstölehden aprillipilalta kuin vakavasti otettavalta keskustelulta sopimuskumppaneiden välillä.Niin siellähän kävi yläkerrassa pienenpieni tuulahdus hetki sitten. Toimari sekä yksi monista ´isoista´ päälliköistä "päästettiin" lähtemään.
Nyt kun johtoporras on vaihtunut, painellaan erilaisia paniikkinappuloita jotta edellisten päälliköiden tekemät vauriot saataisiin korjattua.
Sopimushintoja pitäisi ehkä tarkastaa, siis asiakkaan ja Vr-Transpointin välisiä sopimuksia. Välillä kun viedään täyttä vaunua toiselle puolen suomea hinnalla joka ei kata edes noutokuluja. Rahtikirjassa lukee "hintapäätös XX ZZZ"
Voihan olla että joku tuon taksapaperin onkin allekirjoittanut, mitä meilla alihankkijoita olen aiheesta jututtanut niin ei yksikään ole myöntänyt, kironnut vain kovasti.
- Kuljetuspatruuna
Minäkin olen laskenut koulutukseni (kolmivuotinen kansakoulu) opeilla että alle 0,80€ km ei ajeta täysperällä. Tuolla taksalla pärjää kohtuullisesti mutta alemmas ei mennä!
- Kalla Kapitaali
Heheh katsos kummaa kun olemme ilmeisesti olleet joskus samalla luokalla koska samaa matematiikkaa mnäkin käytän. Kertomasi summa on ihan ok. Niillä pyörät pyörii vielä hyvin.....
- sopimus ei päde
Ei varmasti kannata mennä. Kun Tranpoint yksipuolisesti ilmoittaa laskevan taksoja 7%, kun niitä pitäs vähintään nostaa tuon verran, niin kannatta pysyä visusti erossa moisesta. Varmasti vuoden kuluttua tulee vielä suurempi alennus.
- Juuret 50luvulta.
Näkyy olleen Kallisen auto Paraisilta myynnissä viimeisessä Europörssissä.Sillä ollut neljä Combin ajossa.Kolme myyty pikkuhiljaa pois.Tässä kuussa viimeinen myyntiin.Lopettaa autoilun .
- Säätiöllä ajanut
Näin käy kun valtionyhtiö käyttää Puolalaisia ja Venäläisiä laittomasti kuljetuksissa SUOMEN sisäisissä kuljetuksissa. TÖRKEÄÄ toimintaa, HÄVETKÄÄ, johtajat.
- saksanseisojavoimaa
ei siellä tarvi olla,kun yksi puupää kuljetusyrittäjä joka laskee hintaa,niin se riittää yhtiölle ,joka voi perustella ,että muutkin on laskeneet ja meinaatko ettei sitä yhtä puupäätä löydy tuon laajuisesta ringistä ja tämän jälkeen alkaa neuvottelut,jossa todetaan Tenho ajaa kyllä tuohon hintaan olet kuule Esko vähän kallis jollet tarkistaa rahtiasi alaspäin,kun muitakin on mukana talkoissa.
Eikös se ole jo huippu,kun valtion omisteinen yhtiö tappaa yrittäjät.
Onneksi en ole kyseisen syöpäsäätiön leivissä.
Tässä sitä tuli luetun ymmärtämistä.
- Lervo Transulle
Lervo lupas menna Transulle ajoon jos Transu maksaa naftat ja renkaat, LErvo itse keskittyy siirtelemään 111 kaanian osamaksuja ensivuodelle.
- kaikki meni
Aikanaan olin combitranssin ajossa ja tuli tapiota mutta lupasivat korjata asian paremmilla ajoilla . Oikein kirjallinen sopimus tehtiin ja johtaja sekä ajopäällikkö allekirjoitti, no pari viikkoa oli vähän parempaa mutta sitten taas ei. Velkainen kalusto joka tehty tähän ajoon vaihtaa ei pystynyt ja uutta ajopaikkaa tälle kalustolle ei löytynyt joten konkurssihan siitä tuli ja velkasaneeraus 72 vuotiaaksi asti mutta torppa jäi kuitenkin että ei taivasalle jouduttu
- nosturimies pohjoise
Jotenkin tuttu tarina...Oliko Lappeenrannan suuret pälliköt jotka lupas?
- vel-ka-le-vi
Hyvä opetus. Älkää laittako velaks kalustoa sellasella riskillä jota ei pysty kantamaan yhdelle asiakkaalle. Jos on sellasta mitä ei saa muutettua muuhun niin kusessahan sitä sitte on. Kai tää on ihan perusjuttu kaikessa, mutta tuntuu monelle menevän yli hilseen. Kuten asuntolainakin.
- kuski123
Ihmettelen suuresti millä matematiikalla joku pystyy hankkimaan uuden yhdistelmän nykypäivänä ajoon. 300 000€ rahaa kiinni ja taksat on perseestä.
- matikka 4
no tietenki sillä automiehen matikalla.
- Kaikki meni
Opetushan se oli, mutta kohtalokseni tuli ajopaikan vaihto ja tunsin muita jotka olivat hankkineet uutta kalustoa ja näillä kavereilla ei mitään takamettiä ollut kuten ei minullakaan pärjänneet kuitenkin olivat. Eihän automiehet toisilleen kerro miten taloudellisesti menee, mutta oliko täsä meidän ajossa joku poikkeuksellinen taksa en toisten taksoja tiedä ,eikä mitään papereita kukaan suostunut oikeutta varten antamaan eikä myöskään tulemaan mukaan oikeusprosessiin . Ajojärjestely ja tyhjät kilometrit olivat ainakin meidän kohdalla osasyy tuhoon .Kuitenkaan ei kuoltu ja vanhat ajot antoivat vähemmistöosakkuuden kuljetusyhtiössä joten mukana ollaan, mutta rehellisempien kumppanien kanssa. Yhteistoiminnan pitää mielestäni perustua molemminpuoliseen luottamukseen sillä muuten ei synny poimittavia hedelmiä sillä molempien osapuolien tulee pärjätä myös taloudellisesti muuten homma päättyy kuten kohdallani kävi
- yäk
kehtaakotäällä kukaan enää olevansa ransroitin renki(kts. ismo peltolapelle!)
- Anonyymi
Taitanu tän nimeltä mainitsemattoman herrasmiehen pelleilyt loppua Pointilla jo vuosia sitten, kuulemma jobbailee nykyään kuskeja yllättäenkin juuri em. toimintoihin..
- Anonyymi
VR on suuri tuleva työllistäjä, näillä hinnoilla, nyt vaan hommiin!👀👀
- Anonyymi
Noh nyt on vuosi menty eikä ollenkaan huonoa.
Teet hyvän sopimuksen niin mikä täällä ollessa.- Anonyymi
Transpointilla päivät kuluu kaljaa juoden.
- Anonyymi
Minkä takia tämä 10 vuotta vanha ketju kaivettiin esiin?
- Anonyymi
Just siksi että voisit kysyä.
- Anonyymi
Ajoin aikoinaan VR autoa,ensin ajoin vr asemien välillä Fargo kuormaautoa ajoalue oli hki vantaa kerava,lavaajoa ja apumies mukana.
Kahden vuoden jälkeen pääsin pitempiin ajoihin teliauto uusi niittikoppi Sisu Rolssin konella ja fullerin laatikolla.
Ajoin sisulla hki,lahti,hämeenlinna ja pori,turku ajoja.
Vr oli erityisen hyvä työnantaja ja hyvät ajot ja edut. - Anonyymi
Kovasti menee konkkaan tranpoint ajurit... Hoplop, Hka ym....
- Anonyymi
Noh se kertoo vaan niiden talouden huonosta kunnosta.
Riittävän vahva pohjatalous niin kyllä ihan hyvää hommaa. Alle puolet kun on velkaa niistä yksiköistä mitkä tuottaa niin pärjää
- Anonyymi
Kattelee noita koukku ajureita niin Jeesuksen vanhoilla autoilla ajetaan, kertoo kaiken taksoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860