VrTranspoint

Lisää liksaa

Kannattaako mennä tuonne ajoon?
Maksaa hyvin kun uutta kalustoa autoilijoilla näkyy, mutta joutuuko tehdä kovasti töitä?

31

3861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaaaaaa

      ei tarvi tehdä mitään muuta ku nostaa rahaa.

    • ......

      Kai siellä jotain tarttee tehä, tyhjiä kärryjä ne kyllä laahaa perässään ihan turhaan enemmän kun laki sallii...

    • Totta mooses...
      • saksanseisojavoimaa

        onko automies tosiaan niin tyhmä,kun kustannukset nousseet lähelle 10% ,niin pudottavat 7% taksoja ja kulut nousee koko ajan.

        Tässä esimerkki tyhmyyden huipentumusta.

        Kysymys kuuluu teille kaikille syöpäsäätiön yhteistyökumppaneille.

        Kannattaako tuollaisen yhteistyökumppanin kanssa olla missään tekemisessä.


      • kapitalistiriistäjä
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        onko automies tosiaan niin tyhmä,kun kustannukset nousseet lähelle 10% ,niin pudottavat 7% taksoja ja kulut nousee koko ajan.

        Tässä esimerkki tyhmyyden huipentumusta.

        Kysymys kuuluu teille kaikille syöpäsäätiön yhteistyökumppaneille.

        Kannattaako tuollaisen yhteistyökumppanin kanssa olla missään tekemisessä.

        Minä en koskaan laske rahteja niin alas että joutuu itse maksamaan siitä että autoni liikkuvat. Olen aina laittanut autoni vain sellaiseen työhön jota kannattaa rahallisesti tehdä. Rahdit ovat myös aina olleet sellaiset että että ammattitaitoisille kuljettajilleni pusyun maksamaan vähintään tes:n tasoista palkkaa ja vanhimmille kuskeille jopa vähän ekstraa.


      • kannattaa +100ke
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        onko automies tosiaan niin tyhmä,kun kustannukset nousseet lähelle 10% ,niin pudottavat 7% taksoja ja kulut nousee koko ajan.

        Tässä esimerkki tyhmyyden huipentumusta.

        Kysymys kuuluu teille kaikille syöpäsäätiön yhteistyökumppaneille.

        Kannattaako tuollaisen yhteistyökumppanin kanssa olla missään tekemisessä.

        saksanseisokilla luetun ymmärtämisessä jotain vajetta. Tuo hesarissa ollut Vr:n mainos oli ilmoitus yhteistyökumppanille, ja se pyydettiin palauttamaan allekirjoitettuna. Näin siis hyväksyy uudet ehdot.

        No onko parempaa tietoa että joku on hyväksynyt?

        Vr-yhtiön taloustilanne taitaa olla niin heikko että kaikkea pitää kokeilla.

        Hyvä osoitus yhtiön johtoportaan taidoista ja kyvystä ratkaista ongelmat.
        Tuo kirje vaikuttaa enemmän henkilöstölehden aprillipilalta kuin vakavasti otettavalta keskustelulta sopimuskumppaneiden välillä.


      • kaksi rekkaa
        kannattaa +100ke kirjoitti:

        saksanseisokilla luetun ymmärtämisessä jotain vajetta. Tuo hesarissa ollut Vr:n mainos oli ilmoitus yhteistyökumppanille, ja se pyydettiin palauttamaan allekirjoitettuna. Näin siis hyväksyy uudet ehdot.

        No onko parempaa tietoa että joku on hyväksynyt?

        Vr-yhtiön taloustilanne taitaa olla niin heikko että kaikkea pitää kokeilla.

        Hyvä osoitus yhtiön johtoportaan taidoista ja kyvystä ratkaista ongelmat.
        Tuo kirje vaikuttaa enemmän henkilöstölehden aprillipilalta kuin vakavasti otettavalta keskustelulta sopimuskumppaneiden välillä.

        Niin siellähän kävi yläkerrassa pienenpieni tuulahdus hetki sitten. Toimari sekä yksi monista ´isoista´ päälliköistä "päästettiin" lähtemään.
        Nyt kun johtoporras on vaihtunut, painellaan erilaisia paniikkinappuloita jotta edellisten päälliköiden tekemät vauriot saataisiin korjattua.

        Sopimushintoja pitäisi ehkä tarkastaa, siis asiakkaan ja Vr-Transpointin välisiä sopimuksia. Välillä kun viedään täyttä vaunua toiselle puolen suomea hinnalla joka ei kata edes noutokuluja. Rahtikirjassa lukee "hintapäätös XX ZZZ"

        Voihan olla että joku tuon taksapaperin onkin allekirjoittanut, mitä meilla alihankkijoita olen aiheesta jututtanut niin ei yksikään ole myöntänyt, kironnut vain kovasti.


    • Kuljetuspatruuna

      Minäkin olen laskenut koulutukseni (kolmivuotinen kansakoulu) opeilla että alle 0,80€ km ei ajeta täysperällä. Tuolla taksalla pärjää kohtuullisesti mutta alemmas ei mennä!

      • Kalla Kapitaali

        Heheh katsos kummaa kun olemme ilmeisesti olleet joskus samalla luokalla koska samaa matematiikkaa mnäkin käytän. Kertomasi summa on ihan ok. Niillä pyörät pyörii vielä hyvin.....


    • sopimus ei päde

      Ei varmasti kannata mennä. Kun Tranpoint yksipuolisesti ilmoittaa laskevan taksoja 7%, kun niitä pitäs vähintään nostaa tuon verran, niin kannatta pysyä visusti erossa moisesta. Varmasti vuoden kuluttua tulee vielä suurempi alennus.

      • Juuret 50luvulta.

        Näkyy olleen Kallisen auto Paraisilta myynnissä viimeisessä Europörssissä.Sillä ollut neljä Combin ajossa.Kolme myyty pikkuhiljaa pois.Tässä kuussa viimeinen myyntiin.Lopettaa autoilun .


    • Säätiöllä ajanut

      Näin käy kun valtionyhtiö käyttää Puolalaisia ja Venäläisiä laittomasti kuljetuksissa SUOMEN sisäisissä kuljetuksissa. TÖRKEÄÄ toimintaa, HÄVETKÄÄ, johtajat.

      • saksanseisojavoimaa

        ei siellä tarvi olla,kun yksi puupää kuljetusyrittäjä joka laskee hintaa,niin se riittää yhtiölle ,joka voi perustella ,että muutkin on laskeneet ja meinaatko ettei sitä yhtä puupäätä löydy tuon laajuisesta ringistä ja tämän jälkeen alkaa neuvottelut,jossa todetaan Tenho ajaa kyllä tuohon hintaan olet kuule Esko vähän kallis jollet tarkistaa rahtiasi alaspäin,kun muitakin on mukana talkoissa.

        Eikös se ole jo huippu,kun valtion omisteinen yhtiö tappaa yrittäjät.

        Onneksi en ole kyseisen syöpäsäätiön leivissä.

        Tässä sitä tuli luetun ymmärtämistä.


    • Lervo Transulle

      Lervo lupas menna Transulle ajoon jos Transu maksaa naftat ja renkaat, LErvo itse keskittyy siirtelemään 111 kaanian osamaksuja ensivuodelle.

      • kaikki meni

        Aikanaan olin combitranssin ajossa ja tuli tapiota mutta lupasivat korjata asian paremmilla ajoilla . Oikein kirjallinen sopimus tehtiin ja johtaja sekä ajopäällikkö allekirjoitti, no pari viikkoa oli vähän parempaa mutta sitten taas ei. Velkainen kalusto joka tehty tähän ajoon vaihtaa ei pystynyt ja uutta ajopaikkaa tälle kalustolle ei löytynyt joten konkurssihan siitä tuli ja velkasaneeraus 72 vuotiaaksi asti mutta torppa jäi kuitenkin että ei taivasalle jouduttu


    • nosturimies pohjoise

      Jotenkin tuttu tarina...Oliko Lappeenrannan suuret pälliköt jotka lupas?

    • vel-ka-le-vi

      Hyvä opetus. Älkää laittako velaks kalustoa sellasella riskillä jota ei pysty kantamaan yhdelle asiakkaalle. Jos on sellasta mitä ei saa muutettua muuhun niin kusessahan sitä sitte on. Kai tää on ihan perusjuttu kaikessa, mutta tuntuu monelle menevän yli hilseen. Kuten asuntolainakin.

    • kuski123

      Ihmettelen suuresti millä matematiikalla joku pystyy hankkimaan uuden yhdistelmän nykypäivänä ajoon. 300 000€ rahaa kiinni ja taksat on perseestä.

      • matikka 4

        no tietenki sillä automiehen matikalla.


    • Kaikki meni

      Opetushan se oli, mutta kohtalokseni tuli ajopaikan vaihto ja tunsin muita jotka olivat hankkineet uutta kalustoa ja näillä kavereilla ei mitään takamettiä ollut kuten ei minullakaan pärjänneet kuitenkin olivat. Eihän automiehet toisilleen kerro miten taloudellisesti menee, mutta oliko täsä meidän ajossa joku poikkeuksellinen taksa en toisten taksoja tiedä ,eikä mitään papereita kukaan suostunut oikeutta varten antamaan eikä myöskään tulemaan mukaan oikeusprosessiin . Ajojärjestely ja tyhjät kilometrit olivat ainakin meidän kohdalla osasyy tuhoon .Kuitenkaan ei kuoltu ja vanhat ajot antoivat vähemmistöosakkuuden kuljetusyhtiössä joten mukana ollaan, mutta rehellisempien kumppanien kanssa. Yhteistoiminnan pitää mielestäni perustua molemminpuoliseen luottamukseen sillä muuten ei synny poimittavia hedelmiä sillä molempien osapuolien tulee pärjätä myös taloudellisesti muuten homma päättyy kuten kohdallani kävi

    • yäk

      kehtaakotäällä kukaan enää olevansa ransroitin renki(kts. ismo peltolapelle!)

      • Anonyymi

        Taitanu tän nimeltä mainitsemattoman herrasmiehen pelleilyt loppua Pointilla jo vuosia sitten, kuulemma jobbailee nykyään kuskeja yllättäenkin juuri em. toimintoihin..


    • Anonyymi

      VR on suuri tuleva työllistäjä, näillä hinnoilla, nyt vaan hommiin!👀👀

    • Anonyymi

      Noh nyt on vuosi menty eikä ollenkaan huonoa.
      Teet hyvän sopimuksen niin mikä täällä ollessa.

      • Anonyymi

        Transpointilla päivät kuluu kaljaa juoden.


    • Anonyymi

      Minkä takia tämä 10 vuotta vanha ketju kaivettiin esiin?

      • Anonyymi

        Just siksi että voisit kysyä.


    • Anonyymi

      Ajoin aikoinaan VR autoa,ensin ajoin vr asemien välillä Fargo kuormaautoa ajoalue oli hki vantaa kerava,lavaajoa ja apumies mukana.
      Kahden vuoden jälkeen pääsin pitempiin ajoihin teliauto uusi niittikoppi Sisu Rolssin konella ja fullerin laatikolla.
      Ajoin sisulla hki,lahti,hämeenlinna ja pori,turku ajoja.
      Vr oli erityisen hyvä työnantaja ja hyvät ajot ja edut.

    • Anonyymi

      Kovasti menee konkkaan tranpoint ajurit... Hoplop, Hka ym....

      • Anonyymi

        Noh se kertoo vaan niiden talouden huonosta kunnosta.
        Riittävän vahva pohjatalous niin kyllä ihan hyvää hommaa. Alle puolet kun on velkaa niistä yksiköistä mitkä tuottaa niin pärjää


    • Anonyymi

      Kattelee noita koukku ajureita niin Jeesuksen vanhoilla autoilla ajetaan, kertoo kaiken taksoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8179
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2191
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2082
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      28
      1163
    7. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe