Vastaus: Laatu.
Sama laatu maksaa muillakin valmistajilla.
Esimerkkinä vaikkapa 11" Air 1150€ vs. Asus Zenbook UX21E 11.6" 1000€
Asus on pyrkinyt kopioimaan Airin kaikilta osin. Muovikuoret lienee huntin halvemmat..
Toinen esimerkki: Apple Thunderbolt Display 27" 1000€ vs. NEC MultiSync PA271W 27" 1150€ Speksit vaikuttaa aika samalta.
Niin tosin vaikuttaa olevan Fujitsu P27T-6 IPS on 27" ja speksien perusteella jopa parempi, kuin Apple. Vaan ei se ole. Mulla on kyseinen fujitsu mäkin jatkeena ja se on aivan sekunda vehje. Värejä ei saa säädettyä kohilleen kirveelläkään.
Eikö kallis ostos ole sellainen, mikä ei anna rahoille vastinetta..?
Minun Apple-laitteet toimii vuodesta toiseen tosi hyvin, joten en voi pitää Maceja kalliina.
Mikä maceissa maksaa? osa 2
iksukallup
1
212
Vastaukset
- "bsjs
Eihän ne Macit mitään tehokoneita ole, mutta tuo MacOS pyörittää niin hyvin kaikkea :--)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760