Moikka kysyisin tollaisesta mokkulasta kun mulla on sellainen ja DNA Liikkuva Laajakaista L Nopeus 21Mbit/s ja kaksi Windovs 7 pöytäkonetta joissa on kummassakin samanlaiset USB WLAN Kortit niin toisessa koneessa on aina netti hitaampi ,asun omakotitalossa seinät ei pitäis olla esteenä , eli pitäiskö ton mokkulan antaa kumpaakin koneeseen yhtä paljon kaistaa kun tolla on mahdollista saada langattomasti kahdeksan yhteyttä.
Mokkula MF60 on loistava uutuus. Mokkulaa ei tarvitse liittää suoraan tietokoneeseen, vaan sen voi sijoittaa esimerkiksi kotona ikkunalle tai liikkuessa taskuun. Salattu nettiyhteys toimii langattomasti mokkulan ja laitteesi välillä. DNA Mokkula MF60:lla voit jakaa nopean nettiyhteyden jopa kahdeksan yhtäaikaisen laitteen kesken.
Enimmäisnopeus 21,1 Mbit/s (HSPA )
Automaattinen asennus
Liitäntä ulkoiselle antennille
Valitse sopimusaika24 kk:n sopimus 3,00 €/kk 12 kk:n sopimus 7,00 €/kk
DNA Mokkula MF60, 24 kk:n sopimus Yhteensä 3,00 €/kk TakaisinJatka Tuotekuvaus Tekniset tiedot
Uuden aikakauden mokkula
DNA Mokkula MF60 tukee HSPA tekniikkaa ja mahdollistaa yhteyden 21 Mb maksiminopeuden. Mokkulan avulla voi jakaa nopean, salatun yhteyden jopa kahdeksan yhtäaikaisen laitteen kesken langattomasti. Mokkulaa ei tarvitse liittää suoraan tietokoneeseen, vaan sen voi sijoittaa esimerkiksi kotona ikkunalle tai liikkuessa taskuun. Akun käyttöaika on noin neljä tuntia ja valmiusaika lähes 100 tuntia. Tuotetta voi myös käyttää USB -kaapelilla normaalin mokkulan tapaan.
DNA Mokkula MF60
3
427
Vastaukset
- reennaa
Ensin on olevinaan kysymys ja sitten on mainos.
Käyhän se tietysti näinkin. - epäilevä juippi
Täällä samanlainen mokkula ,mut en ole löytänä semmoista yhteyttä joka toimisi ilman usb ia .Kyllä se toimii hyvin kun on usb n johdolla kiinni koneessa tolla tavalla sen saa toimimaan vaikka 100 koneeseen ja nopeus on 15-20mbs .Olisihan tuo hyvä löytää se ominaisuus että toimii vaikka taskussa.EPÄILEN
- daaah mievaa
No onko sulla edes wlania siinä koneessas jolla yrität langatonta yhteyttä siihen mokkulanpaskaas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625