AUTA: mökin varaustilanne, tiedot ym?

mökkitalggari

Meillä on sisarusten kesken vanha kesämökki. Kun me ja lapsemme asumme ympäri suomea, tarvittaisiin joku systeemi ylläpitämään mökki-tietoa. Eli varausmahdollisuus, voi olla ihan taulukko. Lisäksi pitäisi olla joku muistipaikka, johon kirjoittaa puutteet, mitä käynnillä on huomannut jne. Myös kivoja valokuvia tms voisi laittaa jakoon.

Mietin ihan nettisivuja, wwwhotelli tarjoaa bronze-hotellipalvelua .com domainin kanssa 33€/vuosi. Mutta olisiko jotain muuta vaihtoehtoa, jossa taulukon ja muiden tietojen päivitys onnistuisi. Sivujen tulisi olla salasana-suojatut, ettei koko maailma pääse mökkisivulle. Millaisia nämä msn:n tai yahoon palvelut ovat, soveltuisiko tämä noihin. Kaikki eivät ole eivätkä halua liittyä facebookiin, sitä kysyin jo.

3

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökkitalggari

kokeilin tehdä yksinkertaisen taulukon MSN:n skydriveen, muuten ok, mutta ei onnistunut, se jumitti kesken kaiken. Ei todellakaan mikään luotettava palvelu...

tuli ilmoituksia: http://aijaa.com/006509835678 (linkki kuvankaappauskuvaan)

ja toinen, kun yritin sitten tehdä uutta taulukkoa hetken odottamiseen tuskastuneena: http://aijaa.com/004479835680 ( linkki kuvankaappauskuvaan)

Eli se tuosta microsoftin luotettavuudesta, onko jollain muuta ratkaisuehdotusta/kokemuksia?

• terrifik

google sites

• unsci

Soita minulle 0505335020 tarjoan ratkaisua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      127
      2717
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2187
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1747
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1538
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1235
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      128