crescent vaunut

????

Heippa äidit!
onko kokemuksia ja mielipiteitä kyseisistä vaunuista täältä parhaiten :) aika vähän olen mistään tietoja löytänyt. Kiitos kovasti kertomuksista jo näin etukäteen, tulevat tarpeen!

4

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.a.

Hei,
      Meillä on crescent classic vaunut jotka käyttöönotettu 2009. Olleet käytössä yhdellä lapsella ja olen niistä kovasti tykännyt. Vakaat, hyvät työntää talvella ja kesällä, lumessa/loskassa kuin hiekallakin. Me asumme taajamassa ja käytämme paljon hiekkateitä. Ainoa miinus joka minulla mieleen tulee on suht pieni vaunukoppa. Se ei kylläkään minua häirinnyt, kevättalvella '10 ostin lämpöpussin jossa vauva jatkoi päikkäreitään tyytyväisenä (koppa kävi leveydestä ahtaaksi).

Iso plussa säädettävästä työntöaisasta jossa riittää mittaa myös meille pitkille ihmisille, mutta ei toki ole lyhyemmillekään huono. Heittoaisa vaunuissa kuin vaunuissa on minusta loistava ominaisuus!

Voin suositella vaunuja ehdottomasti, itse tykkäsin ja meidän vaunut jää varastoon odottamaan josko jossain vaiheessa olisi sopiva aika seuraavalle pikkuiselle =)

• minä

Itse en taas tykännyt ollenkaan. Otettiin käyttöön vuonna 2010. Kuomu on löysä, ei pysy napakasti ylhäällä, vaikka kuinka usein kiristäisi. Ja kun siirrytään ratasvaiheeseen, niin selkänoja on liian takana, tai ei nouse pystyyn asti. Tai lapsi ei voi nojata kunnolla siihen. Hyvin kuitenkin kulkee sorateillä.

• huonot!

en siis oo ainut kenellä ongelmia cresentin kuomun kanssa, aivan paska!! juu menee kyllä kevyesti soratiellä on vaan tylsä lykkiä ja pitää koko ajan kuomusta kiinni... laskee se kyl asvaltillakin, on siis tosi huono! se on ollu kolme kertaa takuussakin jo saatiin ihan uus, kesti muutaman kuukauden ja sit tas löystyi, eikä kiristelyt paljoa auta en suosittele noita vaunuja kelleen! ja hinta on aivan hurja niissä...

• liiru1

Se kuomu on ihan sanonko mistä cresenteissä... joudun kiristää kuomun ruvit joka kerta ennen matkaan lähtöä ja silti se valuu.. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3137
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2518
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      2468
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1445
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1310
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82