eli v.2012 jaris auto sammu perus kytkimen hätäilys ja kun yritin käynnistää uudelleen ei mitään tapahtunu vasta kun eri juttuja kokeilemalla nostin kytkimen ylös ja sen jälkeen uudelleen alas niin sit käynnistyi. mixköhän täytyy tommonen kikkailu tehdä?
Vastaukset 5
- Rampe7
Yaris ei pyöritä starttimoottoria jos kytkin ei ole pohjassa. Kytkimen asentoa haisteleva anturi on asennettu siten, että kytkin pitää tosiaan painaa kunnolla pohjaan ennen kuin "auto ymmärtää" että se on nyt pohjassa. Jos kytkinpolkimen alla on jokin pienikin este (esim. lattiamatto on huonosti ja liuskahtanut kytkinpolkimen alle) niin auto ei käynnisty kun käynnistysjärjestelmä luulee, ettei kuljettaja ole painanut kytkintä pohjaan.
- Yaris 2012
Juri näin .Onneksi matto on kiinnitetty,ettei pääse luistamaan.
- toyota-dualvvti
Moi,
Samainen ongelma oli minulla toyota corollassa E150 -malli.
Autossa oli salamyhkäisiä käynnistysongelmia aina tällöin ja tuolloin.
Lopulta viaksi selvisi kuskin lattiamatto joka liukui kytkimen alle. Se saatiin korjattua siten että toyota-huollossa laitettiin ilmaiseksi kiinnikkeet jotta matto pysyy paikallaan. Eipä ole sen jälkeen ollut ongelmia.- Anonyymi
Kiitos tiedosta oli apua kun oma jarppi2009 teki tempun.
- se siitä,..
Minä poistin tuon kytkin katkaisijan toiminnon pois, nippusiteen ja pellinpalan avulla. Olen ajanut autoa vuodesta 1965 lähtien ilman mitään kytkinjippoja, enkä tarvitse sitä nytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912076Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391343Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 74710
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427