Pelkään tyttöjä

lukionpoika

Oon 17 vuotias omasta mielestä ihan hyvännäköinen, urheilullinen poika ja näytän sellaselta pahalta pojalta. En esitä mitään oon vaa itteni mutta mun onglema on se ku huomaan joskus jonkun randomin hyvännäköisen tytön katsovan mua niinku "uuh mikä uros

5

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen17vpoika

Hehe, olen just samanikäinen ja samanlainen kuin sinä, mutta baarissa en todellakaan menisi puhumaan tytölle kännissä... en usko että edes juon itseni känniin koska aika kemmasta touhuu olla kännissä mun mielest.

Mutta siis asiaa. Elikkä sun ei auta ku mennä ja puhua tytölle rohkeasti, ei haittaa vaikka et tuntisi ollenkaan, siinähän sitä jutellessa tutustuu. Puheenaiheita ei kannata miettiä etukäteen, eikä tosiaankaan mitään iskurepliikkejä.

Sanot tytölle vaan moi ja kysyt vaikka sen mielipidettä jostain, tai sanot vaikka ihan suoraan että hän vain on niin kaunis että halusit tutustua häneen. Voit myös aloittaa keskustelun ihan tilanteen sopivalla tavalla, kuten jos näet tytön (HUOMAA!! TYTÖN EI TARVITSE OLLA YKSIN JOTTA VOIT MENNÄ PUHUMAAN!) luokan edessä jossa sinulla on sama kurssi, mene vain ja kysy vaikka että mitä läksyä siitä tuli jne.

Sitten kun ootte jotai puhunu tosta nii kysele vaikka jotakin, esim. musiikki jne. Mutta älä vain kysele vaan vastaa myös ja sano oma mielipde asiaan (noloa jos teet siitä jonku kuulustelu tilanteen).

Kannattaa muuten flirttailla, eli katso TYTTÖÄ jolle puhut, äläkä sitä vastapäätä olevaa lesbopariskuntaa jotka suutelevat kiihkeästi (mitä?). Älä IKINÄ käytä mitään valmista iskurepliikkiä minkä oot netistä hakenu = ei toimi. Riittää että kehut tyttöä kauniiksi, voit muuten ottaa tyttöä ihan kädestä kiinni jos haluat, tosin kosketusta peliin ku tapaatte 2 tai kolmannen kerran, että varmaan ihan ekalla kerralla ei onnistu.

Äläkä pety, jos aloitteesi ei toimi. Oma ensimmäinen aloitteeni ei ollut kovinkaan kummoinen, eikä toinenkaan, mutta vähitellen sitä oppii paremmaksi. Muista myös, että torjuntoja tulee vaikka olisit kuinka komea, sillä ne tytöt lukiolla eivät välttämättä ole ''haku'' mielessä. Ehkäpä omat parhaat kokemukseni tyttöjen kanssa juttelusta ovat kahviloissa/kauppakeskuksissa.= todella helppo mennä puhumaan koska jos tyttö ei pidä sinusta niin todennäköisesti et tule tapaamaan tyttöä ikinä.

Mutta jos annat itsestäsi hyvän ensivaikutelman niin hyvin pitäisi mennä, tosin aina ei mene vaikka antaisitkin!

• bbananahu

Mäpäs pelkäänkin lukiolaisia uroksia, koska ite näytän joltain seiskaluokkalaiselta ja tyyliin kaikki luokiossa olevat pojat näyttää jo niin "vanhoilta", et olis siin näky ku meitsi seurustelis oman itekäseni kanssa.
      Must on mukavaa jos poika kysyy vaikka tunnilla voinko mä olla sen pari yms.
      Itte tykkään kilteistä, hieman ujoista ja sympaattisista pojista.

• jaska.

"Ehkäpä omat parhaat kokemukseni tyttöjen kanssa juttelusta ovat kahviloissa/kauppakeskuksissa.= todella helppo mennä puhumaan koska jos tyttö ei pidä sinusta niin todennäköisesti et tule tapaamaan tyttöä ikinä. "

Tytöt ovat kuin kissoja, nirsoja sekä ronkeleita. Jos kerran pelästytät kissan, niin se ei pidä sinusta ikinä.
      Yleensä vialliset kissat viedään piikille lopetettavaksi tai lähetetään seuraavalle uudeksi kesäkissaksi.

Naisia ymmärtää vasta aikuisena kun on 30 vuotta täyteen tullut. Silloin heitä oppii välttämään ja osaa poimia sen oikean emännäkseen. Sen oikean naisen etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta ja kun se löytyy, niin se täytyy vielä hioa ennenkuin sitä voi käyttää.

• hey..

onks sil jotai välii et on kiltti ? ;) just nice :D

• Lukiotyttö

1.Jos joku ei susta tollasena pidä, ei se ole sua varten, eikä siten sulta pois.
      2.Älä välitä niin paljon mitä muut ajattelevat.

Pyydä joskus jotakin tyttöä vaikka sitten ulos, siten saatte olla kahden.
      Tutustu alussa kaveruuden merkeissä, syventyy, jos on syventyäkseen.

PS. Toi kaikki kuullosti kylläkin hyvältä. Ei tarvitse olla "pahis", kunhan vain on omat mielipiteet ja ääni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72