2v lapseni sanoi kun olin nukuttamassa häntä: "Painu jo vittuun siitä."
Kerran hän sanoi myös ihanasti: "Äiti oot kusipää paska."
Mistä lie oppinut.. 0=)
Kauniita sanoja
6
627
Vastaukset
- Tietäisipä pph:t
Minun lapseni eivät kaksivuotiaana kiroilleet, kun kotonakaan ei kiroltu, mutta he kertoivat kyllä ihan hauskoja tarinoita mm. siitä, mitä hoitopäivän aikana oli perhepäivähoidossa tapahtunut. :D
Minun poikani (1½v) karjaisi minulle tänään, että "Älä sinä vitun ämmä siinä jatkuvasti mäkätä tai minä raiskaan sinut vitun lesbokikkeli".
- järkyttävää
Hävetkää vanhemmat jos tuon ikäiset jälkikasvunne päästelevät tuollasia melkein esisanoikeen. Ei ole ihme jos on masennusta ja nuorilla on paha olla, jos tuonikäisinä sadatellaan. Minun äitini opettivat iltarukousket ja kirottu ei ei edes teini-ikäisinä vanhempien kuullen.
Vai opitaanko moinen päivähoidossa. - Maijamini
Minä tiedän. Kaikki tietävät. Serkkuni tietää. Serkun mummon isoveljen pojan tyttären sisaren tytärkin tietää, että olet kuitenkin 8v pentu joka tahtoo esitellä osaavansa kiroilla.
- SOP SOP
VOI HYVÄ JYSÄYS......................ITSE OLEN 6 AIKUISEN LAPSEN ÄITI...........EN MISSÄÄN NIMESSÄ ANTAISI KOHDELLA NOIN ITSEÄNI.................EIHÄN LAPSI YMMÄRRÄ..MUTTA NYT JOS KOSKAAN ON TOSI NEUVOJEN PAIKKA .JA ENNEN KAIKKEA SYLIIN HALATTAVAKSI JA LEMPEÄSTI KARKUUN TUOLLAISRT SANAT..............KEINOJA PELIIN.............EN SITÄ SANO ETTEIKO JO PÄIVÄKODISSA KIROILE.............MUTTA JOS LAPSELLA ON HYVÄT ESIMERKIT KÄYTÖKSESTÄ KOTONA .EI HÄN PÄÄSTELE SAMMAKOITA SUUSTA......................ERIKOISESTI TURVALLISUUTTA JA RAKKAUTTA ETTÄ TUHMAT SANAT LOPPUU............EI VANHEMMAN SAA ANTAA KOHDELLA ITSEÄ HUONOSTI JA SALLIA HUONOA KÄYTÖSTÄ...................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768