2v lapseni sanoi kun olin nukuttamassa häntä: "Painu jo vittuun siitä."
Kerran hän sanoi myös ihanasti: "Äiti oot kusipää paska."
Mistä lie oppinut.. 0=)
Kauniita sanoja
6
644
Vastaukset
- Tietäisipä pph:t
Minun lapseni eivät kaksivuotiaana kiroilleet, kun kotonakaan ei kiroltu, mutta he kertoivat kyllä ihan hauskoja tarinoita mm. siitä, mitä hoitopäivän aikana oli perhepäivähoidossa tapahtunut. :D
Minun poikani (1½v) karjaisi minulle tänään, että "Älä sinä vitun ämmä siinä jatkuvasti mäkätä tai minä raiskaan sinut vitun lesbokikkeli".
- järkyttävää
Hävetkää vanhemmat jos tuon ikäiset jälkikasvunne päästelevät tuollasia melkein esisanoikeen. Ei ole ihme jos on masennusta ja nuorilla on paha olla, jos tuonikäisinä sadatellaan. Minun äitini opettivat iltarukousket ja kirottu ei ei edes teini-ikäisinä vanhempien kuullen.
Vai opitaanko moinen päivähoidossa. - Maijamini
Minä tiedän. Kaikki tietävät. Serkkuni tietää. Serkun mummon isoveljen pojan tyttären sisaren tytärkin tietää, että olet kuitenkin 8v pentu joka tahtoo esitellä osaavansa kiroilla.
- SOP SOP
VOI HYVÄ JYSÄYS......................ITSE OLEN 6 AIKUISEN LAPSEN ÄITI...........EN MISSÄÄN NIMESSÄ ANTAISI KOHDELLA NOIN ITSEÄNI.................EIHÄN LAPSI YMMÄRRÄ..MUTTA NYT JOS KOSKAAN ON TOSI NEUVOJEN PAIKKA .JA ENNEN KAIKKEA SYLIIN HALATTAVAKSI JA LEMPEÄSTI KARKUUN TUOLLAISRT SANAT..............KEINOJA PELIIN.............EN SITÄ SANO ETTEIKO JO PÄIVÄKODISSA KIROILE.............MUTTA JOS LAPSELLA ON HYVÄT ESIMERKIT KÄYTÖKSESTÄ KOTONA .EI HÄN PÄÄSTELE SAMMAKOITA SUUSTA......................ERIKOISESTI TURVALLISUUTTA JA RAKKAUTTA ETTÄ TUHMAT SANAT LOPPUU............EI VANHEMMAN SAA ANTAA KOHDELLA ITSEÄ HUONOSTI JA SALLIA HUONOA KÄYTÖSTÄ...................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263118
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1411010- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis136757