Akku tyhjenee silmissä elkein

N8

Mikä voisi selittää, että akku on alkanut tyhjetä huimaa vauhtia? Nytkin, latasin tyteen illalla n. klo 21 ja aamulla klo 06.00 oli enää kolme palkkia tallella? Yhden puhelun olen puhunut tänä aikana, eikä sekään superpitkä, ja mitään muuta toimintoa en ole käyttänyt.

14

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sinulla on kännykässä wlan js nettiyhteys päällä niin ne vievät aika paljon akkua.

    • tietäjä.

      sä et vaan osaa

    • kokeile!

      Onkohan sinulla netti koko ajan päällä? Jos sinulla on sähköposti kännyssä, katso asetuksia. Minä laitoin kokeeksi, että automaattinen haku olisi mahdollisimman pian. Siinähän täydestä akusta tuli hetkessä melkein tyhjä. Muutin takaisin siihen, että hakee kerran tunnissa. On muitakin vaihtoehtoja ainakin minun puhelimessani, mutta olen kokeillut, ne ovat akun keston suhteen samanlaisia kuin tämä kerran tunnissa. Mutta siis mahdollisimman pian valinta pitää netin koko ajan päällä. Minulla on C6-01

    • ei nokiaa

      Ei tuo wlan ainakaan minulla HIRVEÄN paljon ylimääräistä virtaa vie....tosin signaali on voimakas.

      Kuis se nettiyhtys päällä veisi virtaa jos ei lataa mitään sivua tms.? Sehän on vain prosessi joka on päällä ram-muistissa valmiustilassa...tarvii vain PIENEN käynnissäolovirran,

      Gps kyllä vie jos on päällä ja jos on synkronisoinnit sähköposteihin yms. someen useine päivityksineen tyyliin kerran 15 min jne...

      Voi olla joku ladattu ohjelma..?

    • Se on KYPSÄ !

      Vaihda akku uuteen!

    • N8

      Kiitos kaikille asiallisista vastauksista (ei siis koske tietäjää, vaikka hän saattaakin olla oikeassa...). Mutta kun ei mulla pitäis olla mitään sovelluksia auki eikä nettiyhteyttä päällä. Olen aika ymmällä. Tämä on tehnyt tätä nyt noin vk:n verran; välillä virtaa riittää ihan normaalisti ja välillä hyvä jos 12h.....vaikka mikään ei ole päällä.
      Ei ymmärrä.

      • Puhelimen palauttaminen tehdastilaan voisi ehkä auttaa, jos siellä pyörii piilossa jotain ylimääräistä.. En ko. mallista osaa kertoa miten se tehdään tai miten varmistat tietosi.


      • Älä tressaaaaa
        okaro kirjoitti:

        Puhelimen palauttaminen tehdastilaan voisi ehkä auttaa, jos siellä pyörii piilossa jotain ylimääräistä.. En ko. mallista osaa kertoa miten se tehdään tai miten varmistat tietosi.

        uuden akaun saa huutonetistä muutamalla eurolla..
        ei hirveesti kannata tressata akun suhteen, kun tossa sen pystyy vaihtaan :)

        Veikkaan että akku on tiensä päässä, luurissa ei ole vikaa.

        1500mAh
        http://www.huuto.net/kohteet/nokia-bl4d-n97-mini-e5-n8-1500mah-tehoakku/214563564

        1200mAh
        http://www.huuto.net/kohteet/bl-4d---kayttamaton-akku-nokialaisiin-pakkauksessaan/214384272

        1000mAh
        http://www.huuto.net/kohteet/akku-nokia-bl-4d/214088595


      • Älä tressaaaaa kirjoitti:

        uuden akaun saa huutonetistä muutamalla eurolla..
        ei hirveesti kannata tressata akun suhteen, kun tossa sen pystyy vaihtaan :)

        Veikkaan että akku on tiensä päässä, luurissa ei ole vikaa.

        1500mAh
        http://www.huuto.net/kohteet/nokia-bl4d-n97-mini-e5-n8-1500mah-tehoakku/214563564

        1200mAh
        http://www.huuto.net/kohteet/bl-4d---kayttamaton-akku-nokialaisiin-pakkauksessaan/214384272

        1000mAh
        http://www.huuto.net/kohteet/akku-nokia-bl-4d/214088595

        Niin, jos vika on akussa. Jos vika on jossain muussa, niin akun vaihto ei auta. Vika tuntuu tuleen kumman äkkiä akkuviaksi. Minulla esimerkiksi C5-03:ssa oli tuon tyyppinen ongelma, joskaan se ei jatkunut päivästä toiseen. Muutenkin puhelimen toiminta parani palauttamalla se.


    • Kyseessä ei ole näemmä Nokian alkuperäinen akku joten noiden kanssa kannattaa olla varovainen..

      • N8

        Juu, en todellakaan aio mitään pilipali-akkuja ostaan tai edes itse vaihtaa siihen minkäänlaista. Tuo tehdas-asetukset vois olla kokeilemisen arvoinen juttu. Harmittavaista vaan, kun itellä on macbook eli mikään päivitys (ja ehkei varmuuskopiointikaan) ei onnistu, ja töissäkin näytti olevan joku esto tai rajoitus, eli ei onnistunut sielläkään.
        Mutta tänään on ollut hyvä päivä; akkua 4 palkkia jäljellä, latasin sen eilen reilu vrk sitten (n. klo 14 täynnä), pari puhelua (normaalimittaista) puhunut ja radiota kuunnellut ehkä n. 3h - vai kuulostaako tämä kulutus normaalilta???


    • Ja itseasiassa Nokia N8 akun vaihtaminen on hankalaa, koska akku on sisäänrakennettu. ( luukun takana). Vaihtaminen kyllä onnistuu tietynlaisella ruuvimeisselillä, mutta samalla lähtee puhelimen takuu... ( Nimimerkkisi viittaisi siihen että sinulla on Nokia N8)

    • kkkkkkk

      Katkaise virrat pois ja sitten päälle, se auttaa ja tietysti ylimääräiset yhteydet pois. Lukee myös Nokian sivuilla.

    • RobottiEnOle

      Samaa tekee Lumia 630. Vika alkoi aivan kuin napista painamalla ja uudenkin akun kanssa sama juttu. Elämä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe