50cm Teippipidennys hintaan 158€
50cm Sinettipidennys hintaan 245€
Hiukset ovat 100% aitoa remyhiusta joissa hiussuomut ovat alaspäin (eivät siis takkuunnu helposti) Hiusluokka on Remy AAA
Jyväskylän alueella. Myös sopimuksesta Helsingissä/pääkaupunkiseudulla (jos on monta työtä kerralla esim viikonloppuisin)
Hakusanoja: halpa hiustenpidennys, edullinen hiustenpidennys, teippipidennys, sinettipidennys, aito hiustenpidennys
Hinta: 158-245€ (sis hiuksen ja laiton)
Yhteystiedot: Teija Hietikko
Puh. 0465308534
sähköposti: [email protected]
www.matte.fi
O: Hiustenpidennykset (sis.laiton ja hiuksen) edullisesti!
4
526
Vastaukset
- Maaijaa
Mistä tilaat hiuksesi? Ulkomailta varmasti kun hinta on noin edullinen :) onko muut asiakkaasi olleet tyytyväisiä hiuksen laatuun?
Hei! Hinnat tosiaan ovat edulliset sen tähden, että olemme solmineet sopimuksen ulkomaille ja saamme suoraan ilman välikäsiä hiukset meille. Lisäksi emme maksa tilavuokria vaan teen kotikäyntejä ja jyväskylässä olen tehnyt asuntomme yhden huoneen kampaamoksi :) Ei ainakaan vielä ole valituksia tullut hiuksen laadusta :)
- Tukallinen
Suosittelen lämpimästi Teijaa!!!!
Pari kuukautta sitten laittoi pidennykseni ja ny vasta tarvitse huoltoajan.
Laittamiseen meni 45 min. Hyvin myös pysyneet. Pari osiota lähteny viime aikana pois.
Pari kertaa olen tyven itse värjännyt kosk tukkani on musta.
Kun hyvän öytää en vaiha!
Sari entinen rotanhäntä :-) - Evans
Kuinka nopeasti teille on mahdollista saada aika ? Ja mihin pitäisis ottaa yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810