Vilperi!

Vilperi-fani

Kirjottaisit ny sinne sun omille sivuille! Sun juttuja on niin kiva lukea.

12

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fan-initon

      Aivan niin. Ei niitä täällä kukaan kaipaa.

    • vilperi571

      Kausi on taas ohi mun osaltani, niin jutunjuuret on vähäisiä, mutta eiköhän jotain pieniä päivityksiä muille kuin matkailuosiolle kesän mittaan tule. :)
      Tällä foorumilla vastailen vain asiallisiin kysymyksiin tai mikäli "ärsytyskynnykseni" ylitetään. ;)

      Kevät tulee ja mökkikausi alkaa, niin on muutkin asiat mielessä kuin Kanarian matkailu.
      Hyvää keväänodotusta vaan kaikille!

      T. Vilperi

    • lovisa-muori

      Nyt kyllä mielestäni Vilperin haukkuminen saa riittää!! Vaikka en olekaan samaa mieltä kaikista asioista hänen kanssaan on täällä vielä sananvapaus ja jokainen saa ilmaista mielipiteensä,vai kuinka? Vilperi on kirjoittanut tälle palstalle paljon asiaakin ja varmasti moni on saanut neuvoja kysymyksiinsä.Jos jokainen kirjoittaisi omalla nimmarillaan täällä olisi ehkä vähemmän näitä puskista huutelijoita.Hyvää keväänjatkoa kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta!

      • don Luis

        Kukaan ei voi pitää meistä kaikista,kyse on vain siitä miten suvaitaan ketäkin.
        Minusta persoonallinen asioiden esiintuominen on juuri sitä mistä tällä palstalla syntyy"mielipiteenvaihtoa".Puolustan kaikkia niitä jotka kiukuttelematta Osaavat poimia asiat jutuista ,eivätkä takerru pikkujuttuihin.


    • enemmästväliä

      Joo. Sammoo mieltä. Eeköhä alooteta oikee kunno rykääsy tuollaasta viliperiä vastaan. Mistälie tänne ilimaantunukkaa.

      • don Luis

        Sallikaa lasten,vai miten se meni.Näin kirkosta erossa olleena sallisin Vilperin siinä kuin jotkut Tollotkin.Myönteisyyttä .


      • mettäveikko
        don Luis kirjoitti:

        Sallikaa lasten,vai miten se meni.Näin kirkosta erossa olleena sallisin Vilperin siinä kuin jotkut Tollotkin.Myönteisyyttä .

        Minä oun sammaa mieltä. Annetaan Vilperin olla rauhassa hotlassaan. Syksyllä hän kuitenki virittää miittinkikeskustelun, niin sitte taas aktivoidutaan.


      • puska.jussi
        mettäveikko kirjoitti:

        Minä oun sammaa mieltä. Annetaan Vilperin olla rauhassa hotlassaan. Syksyllä hän kuitenki virittää miittinkikeskustelun, niin sitte taas aktivoidutaan.

        Vaihdoit vaan nimmaria ja käänsit takin ;-D ??


    • Anonyymi

      On se kumma kun pitää vanhoja ketjuja nostaa esille. Vaikka voihan näissä jotain asiantynkääkin olla.....ehkä

    • Anonyymi

      Täällä ollaan.. Asia kirjoittaja valmiina tosi toimiin!

      Harmi vaan kun ylläpito järjestään poistaa lähes kaikki asiakirjoittajien tekstit.

      Luulisi näinä vapauden aikoina saavan keskustella asioista niinkuin ne on. Syrjintä on laissakin jo kielletty.

      • Anonyymi

        Totta joka sana.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe