Päivityksiä Suomi24 palveluissa 27.3.

Hei käyttäjät,

Teemme tiistaina 27.3.2012 kello 06-08 välisenä aikana päivityksiä Suomi24 palveluissa. Tällöin kaikki Suomi24 palvelut ovat poissa käytöstä. Päivityksen sisällöstä tiedotamme tarkemmin maanantaina.

Terveisin,
Piia
Suomi24

28

1380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piika

      Jaa, mitäs mää sen aikaa teen? Iskee vieroitusoireet päälle pahemman kerran \o

    • nimimerkki tässä

      Nämä teidän päivtyksenne vievät joka ikinen kerta asioita huonompaan suuntaan, kaikki toiminnat ovat sekaisin pitkiä aikoja.
      Onko se todellakin niin vaikeaa, ammattitaidottomuuttako?

    • aina vain huonommaks

      tänään on 29.3.2012 ja kello on 11.43 ja suomi24 EI OLE koko päivänä toiminut, miksi?
      Ei riitä vastaukseksi et pahoittelemme

      • tiistai meni jo

        tänään on 2.4.2012 ja kello on 7:18 ja sama lataa lataa jatkuu aina vaan ja huomaattekos arvon kansalaiset, KUKAAN suomi24 ei ole vastannut meitin kysymyksiim
        me/palautteeseemme tämänkään kautta?
        Itse palautelomakettahan ei voi käyttää kun eihän ne viestit sieltä mihinkään edes lähde.
        Onko siellä suomi24 ylläpidossa ketään hereillä?


      • kyllästynyt1
        tiistai meni jo kirjoitti:

        tänään on 2.4.2012 ja kello on 7:18 ja sama lataa lataa jatkuu aina vaan ja huomaattekos arvon kansalaiset, KUKAAN suomi24 ei ole vastannut meitin kysymyksiim
        me/palautteeseemme tämänkään kautta?
        Itse palautelomakettahan ei voi käyttää kun eihän ne viestit sieltä mihinkään edes lähde.
        Onko siellä suomi24 ylläpidossa ketään hereillä?

        onhan siellä s24 ylläpidossa näköjään joku hereillä näppäimiä takomassa, että pääsee sekottamaan ennestäänkin sekaisia ohjelmia. Pitäisiköhän jollain muulla kielellä kysyä? Epäilen sitä, että nämä sivut tehdään Suomessa. He säästävät meidät toki sen kaltaisilta vastauksilta että EI YMMÄRRÄ, EI YMMÄRRÄ.


      • tyhmeliini
        tiistai meni jo kirjoitti:

        tänään on 2.4.2012 ja kello on 7:18 ja sama lataa lataa jatkuu aina vaan ja huomaattekos arvon kansalaiset, KUKAAN suomi24 ei ole vastannut meitin kysymyksiim
        me/palautteeseemme tämänkään kautta?
        Itse palautelomakettahan ei voi käyttää kun eihän ne viestit sieltä mihinkään edes lähde.
        Onko siellä suomi24 ylläpidossa ketään hereillä?

        täällä sama tilanne, lataa, lataa, lataa ja aina vaan lataa :(


    • Ja taaaas

      Nimenomaan, huonompaan vaan mennään kokoajan, toista oli vuosia sitten kun kaikki oli simppeliä niin toimi myös. Nykysin kaikki pitää näyttää niin "hienolta" mutta mikään ei kumminkaan pelaa. Ja tuo "minä"profiilikin on taas päin mäntyä, näyttää mitä näyttää ja ei-kirjautuneena ei näytä oikeen mitään. Ihmettelen vaan tosiaan että mitä oikeen säädäte kokopajan, kuunnelkaa käyttäjiä ja tehkää joskus jotain kunnolla ensin eikä vain "hienon"ulkoasun vuoksi.

    • NN

      "Turhaa aivan turhaa" lauloi Hallikainen joskus! jos mikään niin tämä ei tule nähtävästi toimimaan vaikka kuinka tänne mielipiteitämme kirjoitetaan!
      Toista oli joskus chatit,profiilit ja minät kaikki pelasivat loistavasti! eikä juurikaan valituksia sadellut!
      Tyytykäämme kohtaloon.....;) Niin ja nythän pian taas koittaa aika jolloin tänne tuskin kukaan kehtaa tulla naputtamaan KESÄ jA KÄRPÄSET...;)

      • Esakki

        No etkös kohtaloa tunne? Kohtalo on sitä mitä meille annetaan,ja nyt meidän kohtaloksi tuli nämä ongelmat täällä johon on vaan tyydyttävä ja jos vastauksia meinaat saada....turha toivo!!!


    • Moi!
      Mitä mun pitäs tehdä kun en pääse chattailemaan päivityksien jälkeen,joita täällä oli.Mulla vaan lataa jatkuvasti ja en näe mitään tekstejä. Vika on varmaan pieni,mut olis kiva tietää kuinka pääsen huoneisiin muutoksien jälkeenkin.Omat päivitykset ei auta.
      Zippa18

    • Ei hyvää päivää

      Minä-profiilini etusivu vain lataa ja lataa: profiilin linkit eivät ilmesty ollenkaan, joten etusivua pidemmälle ei pääse, ellei keksi klikata profiilikuvaa. Myöskään vieraslaskuri/ kirjautumis- ym. päivämäärät samoin kuin perustiedot - ikkuna eivät tule lainkaan näkyviin. Lataa vain onnellisena sitä kaunista ympyrää kolmessa eri kohtaa. Kun olen kirjautuneena profiiliini nuo tiedot näkyvät kyllä vallan hienosti, mutta silloin Uutta-osiossa näkyy jostain syystä vuoden takaisia tietoja. Kun en ole kirjautuneena, Uutta-osion tiedot ovat tätä päivää.

      On testattu kahdella eri selaimella ja on käyty toteamassa, että muiden profiilit kyllä toimivat - näiltä osin ainakin.

      Yritin lähettää paljon mainostetulla palautelomakkeella palautetta, mutta kun se ei toimi - ei sieltä lähde viestit mihinkään.

      Mitä ihmettä oikein on tapahtunut?

      • voi prkl

        Ei toimi minunkaan profiilini, ihan sama ongelma kuin sinulla.
        Täällä ei taas uuden päivityksen jälkeen toimi mikään, selityksiä on näköjään turha odottaa. Kun eivät teidä itsekään missä meni taas kerran pieleen.


    • odottavan aika on...

      Voisitteko ystävällisesti edes vastata niihin kysymyksiin, joita teille on tehty. Ette siis osaa sanoa, missä on vika, kun profiilit eivät toimi oikein, niinkö?

      • !!

        Edelleen kaikki takkuaa. Pääsee katsomaan profiilin, muttei mitään muuta tietoja !!


    • Ei hyvää päivää

      No nyt näyttäisi profiili taas toimivan! Kiitän nopeasta reagoinnista! Vielä kun saisitte sen Uutta-osion näkymään nykyajassa, niin oikein hyvä.

      Onko kukaan muu muuten huomannut, että vieraslaskuri kirjaa taas jokaikisen omankin vierailun profiilissa päivän aikana - ei vain sitä yhtä/vrk, niin kuin tässä välillä jo piti olla (vai kuvittelenko vain)? Sitä vaan, että se ikävästi vääristää kuvaa todellisesta kävijämäärästä. Saman tien voisi poistaa koko vieraslaskurin, jos kerran toimintatapaa ei voida muuttaa realistisemmaksi.

      Tämä näin rakentavana kritiikkinä esille tuotakoon...

    • Ei hyvää päivää

      Taisin kiitellä liian aikaisin - taas ollaan samassa jamassa... kun joskus näkisi sen päivän, että kaikki toimisi, palautelomaketta myöten.

      Tuota ihmeellistä päivää odotellessa...

    • amanita-

      ...Ja tämä äänestys...peukalo alaspäin TILTATAAN HETI jos on s24s vastasuuntaan...mitä järkeä tässä yleensä sitten on???????????????

    • hoitaja-80

      Minkä takia Suomi24:n internethaku ei enää toimi? Kun laittaa jonkin hakusanan, saa hakutuloksia vaan keskusteluista. Huonompaan muuttuu kokoajan ei hyvä.

    • Joku****

      Kyllä on suurin epäonnistuminen mitä voi kuvitella tuo "minä-profiili" koko historiansa aikana. Vanhassa galleriassa näki yhdellä sivulla kaiken oleellisen, nyt on sivut täynnä täytepalkkeja ja väliotsikoita ja saman informaation näyttämiseen tarvitaan 8 eri sivua ja jokaisen latautuminen kestää toimiessaankin 5 sekuntia. Mutta pitäähän sitä uudistua ihan uudistumisen vuoksi ja nörttien päästä kikkailemaan koulussa opittuja javascript-juttuja sivuille että saa laskuttaa tyhmältä asiakkaalta (siis suomi24:lta).

    • Juuh ei toimi edes palaute lomake että voisi inffota postin takkuilusta, turhaa maksan posti toiminnosta

      • edit
        siis täällä toimii, muttei tuolla virallisella palaute osiossa


    • Toimeton...

      Ei toimi posti, ei toimi!!! Eikä mikään muukaan!!!

    • J

      En ole päässyt yli kuukauteen sähköpostiini!!!!!Missä vika? Kaikki sekos päivityksienne aikana!!!GRRRRR

    • hermot menee!

      Mäkääm en pääse kirjautumaan s-postiin! Ja oon yrittäny jo monta päivää mut ei vaan päästä. Herjaa että käyttätunnus tai salasa on väärin. Missä on oikeesti vika?!

    • Tää on niiiiin................ ei pääse mihinkään, lataa lataa lataa

    • hilja

      hyvä kun on päivitystä

    • Miksi on niin tärkeää että profiili näkyy. Liityin tähän jotta saisi sähköposti osoitteen jota en tiedä vieläkää.
      En ymmärrä miten ihmisillä on niin paljon aikaa että he kerkeävät istumaan t.koneella ja selaamaan toisten ongelmia.
      Hienoa kuitenkin jos jonnekkin voi kirjoittaa kun on ongelmia, varsinkin jos niihin saa apua.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe