Vai oletko ujo tai muu syy ettet menisi?
Moni menee, mä en.
Jäätyisin siinä paikassa.
menisitkö teeveeseen keskustelemaan?
46
118
Vastaukset
- *
Miksihän minut sinne kutsuttaisiin, tavan taneli?
Pitäähän olla vähintäinkin isot tissit, tekotukka ja botoxit huulissa, että saisi sanoa sanansa. Tai sitten sukupuolisesti itsellinen. - O - O
Jos olisit perehtynyt aiheeseen ja pitäisit asiaa tärkeänä, unohtaisit luultavasti oman jännityksesi heti kuvausten alettua. Kun keskittyy asiaan, ei ole aikaa tuijotella omaa napaa.;) Jos näkisit ohjelman vasta pitemmän ajan päästä, voisit todennäköisesti todeta onnistuneesi paremmin kuin olisit osannut kuvitella.
Me aliarvioimme valitettavan usein omaa suorituskykyämme - toisin kuin monet nuoret julkkistyrkyt.
Lähtisinkö itse? Asiantuntijana saattaisin lähteäkin, ellen tuntisi pätevämpää keskustelijaa, jota voisin suositella tilalleni, ja keskustelu käsittelisi mielestäni tärkeää aihetta. Olen ollut, ihan kahdestikin.
Lopeta jo tämä tehtailusi.
H.- ?
Onko se sinulta pois?
- O - O
Mistä aiheesta keskustelitte?
- - -
Aloitetaan kilpailu:
jokainen kertoo kuinka monta kertaa on esiintynyt
1) televisiokeskustelussa - aihe?
2) haastatteluissa - tv - radio -
lehdet?
Palstajulkkis Hunksz aloittaa. ;) - L*
O - O kirjoitti:
- - -
Aloitetaan kilpailu:
lehdet?
Palstajulkkis Hunksz aloittaa. ;)Lehdessä olen ollut 2 x. Kerran kuvalla varustettuna, toisen kerran ilman.
Röhöm! O - O kirjoitti:
- - -
Aloitetaan kilpailu:
lehdet?
Palstajulkkis Hunksz aloittaa. ;)Aikanaan oli tietokilpailuja, Pubin viisain kilpailussa pääsimme Kallion Bistron porukassa loppukilpailuun, se tuli suorana Radio Cityssä.
Kolmesta tulimme kakkoseksi ja emme päässeet Saksan Oktoberfestiin viikoksi,
Saimme t-paitaa ja Koffin 0,5 mukeja.
Sit oli kilpailu joka kattoi koko maan, sen voitin, loppukilpailu oli Kotkan Cairossa.
3 päivää Suomussalmen kylpylässä.
Minulla on tallessa Apu-lehti jossa asiasta mainitaan, yhtiö taisi olla sponssi.
Ja sit Jukka Pekka Palo, Oltiin Mariellan autokannella olevassa studiossa.
Kauhea kankkunen kisassa.
En pärjännyt.
Ja sitten Simo Frangen Pasilassa, sain kahvilassa istua Heidi Kyrön vieressä.
En pärjännyt kisassa taaskaan, mutta Heidi hymyili minulle.
Tuossapa tuo julkkis-urani.
Kukaan ei ole soitellut perään.
H.L* kirjoitti:
Lehdessä olen ollut 2 x. Kerran kuvalla varustettuna, toisen kerran ilman.
Röhöm!Tasoissa ollaan, minäkin olen ollut kaksi kertaa lehdessä, kerran kuvalla, "aikasti" isolla. :)
*Yskäisee arvokkaasti*- L*
Anceli kirjoitti:
Tasoissa ollaan, minäkin olen ollut kaksi kertaa lehdessä, kerran kuvalla, "aikasti" isolla. :)
*Yskäisee arvokkaasti*:)) Pitäisiköhän pyytää nimmari?
Unhoitin täysin julkkuisuusurastani, että olenhan ollut kahdesti radiossakin.
Kolmannen kerran olisin päässyt, mutten alkanut.
Vaatimaton kun olen. :)) L* kirjoitti:
:)) Pitäisiköhän pyytää nimmari?
Unhoitin täysin julkkuisuusurastani, että olenhan ollut kahdesti radiossakin.
Kolmannen kerran olisin päässyt, mutten alkanut.
Vaatimaton kun olen. :))Tehdään vaihtarit, mutta sinä olet kyllä enemmän julkkis kuin minä, onneksi olkoon. :)
Toisaalta, olen tuntenut parikin henkilöä joilla on ollut oma ohjelma radiossa, saako siitä bonuspisteitä?- L*
Anceli kirjoitti:
Tehdään vaihtarit, mutta sinä olet kyllä enemmän julkkis kuin minä, onneksi olkoon. :)
Toisaalta, olen tuntenut parikin henkilöä joilla on ollut oma ohjelma radiossa, saako siitä bonuspisteitä?Woihan nenä, taisit päästä niskan päälle.
Ynnään vielä yhdet terveiset, jotka olen radiosta saanut.
Puh ja huh, mitähän vielä?
On meillä kauan sitten käynyt Renny Harlin kylässä, heh! - ;) Heh-heh!
L* kirjoitti:
Lehdessä olen ollut 2 x. Kerran kuvalla varustettuna, toisen kerran ilman.
Röhöm!Olen ollut ainakin kahdeksan kertaa ja kuvilla. ;)
- hilloja vailla...
hunksz kirjoitti:
Aikanaan oli tietokilpailuja, Pubin viisain kilpailussa pääsimme Kallion Bistron porukassa loppukilpailuun, se tuli suorana Radio Cityssä.
Kolmesta tulimme kakkoseksi ja emme päässeet Saksan Oktoberfestiin viikoksi,
Saimme t-paitaa ja Koffin 0,5 mukeja.
Sit oli kilpailu joka kattoi koko maan, sen voitin, loppukilpailu oli Kotkan Cairossa.
3 päivää Suomussalmen kylpylässä.
Minulla on tallessa Apu-lehti jossa asiasta mainitaan, yhtiö taisi olla sponssi.
Ja sit Jukka Pekka Palo, Oltiin Mariellan autokannella olevassa studiossa.
Kauhea kankkunen kisassa.
En pärjännyt.
Ja sitten Simo Frangen Pasilassa, sain kahvilassa istua Heidi Kyrön vieressä.
En pärjännyt kisassa taaskaan, mutta Heidi hymyili minulle.
Tuossapa tuo julkkis-urani.
Kukaan ei ole soitellut perään.
H.hunksille vastaan, koska minunkin kuvani on Seura-lehdessä.
Suulas, puhelias kun olen, niin satuimpahan kyselemään karpalosuolla, miksi heillä ei ole kippoja mukana?
Aikamme juteltuamme he olivatkin tekemässä juttua lehtensä. Hienosti "valehtelin", että tosiasiassa tunnen Espoon suot paremmin, kuin nämä, mutta kumpaakaan en tuntenut.
Ilomantsin soilla olen joskus ollut lakkoja etsimässä. Mitään emme löytäneet, joten ajoimme (sitä ennen Joensuuhun kartan hakuun) Kuopioon. Kahviossa oli paikallinen lehti, että lakkoja löytyy, kun vain hieman tieltä viitsii poiketa????
Miksi me juuri osuimme niihin paikkoihin jotka oli ojitettu ja kuivattu? Miksi ei kartassa ollut merkintää, että menkää tuonne tienvarteen?
Onneksi meitä ei kukaan kuvannut, vaikka hyvän filmin siitä olisikin saanut ainakin Mikko Niskasen elokuvaan. Kaikki kunnia hänelle. - - sama -
L* kirjoitti:
Woihan nenä, taisit päästä niskan päälle.
Ynnään vielä yhdet terveiset, jotka olen radiosta saanut.
Puh ja huh, mitähän vielä?
On meillä kauan sitten käynyt Renny Harlin kylässä, heh!Muisti palailee pätkittäin.
Olenhan ollut lehdessä pärställäni toisenkin kerran.
Tiedä mitä muistin pimeistä syövereistä vielä ulos putkahtaakaan? - Anuksen puhdistaja
Anceli kirjoitti:
Tasoissa ollaan, minäkin olen ollut kaksi kertaa lehdessä, kerran kuvalla, "aikasti" isolla. :)
*Yskäisee arvokkaasti*Jaa jossain maateudun paikallsilehdessä joka joutuu lukematta puuceehen paskan pyhkimisvälineeksi?
- L*
Anuksen puhdistaja kirjoitti:
Jaa jossain maateudun paikallsilehdessä joka joutuu lukematta puuceehen paskan pyhkimisvälineeksi?
Enpä viitsi vakoilla, kelle kirjoitit.
Itse olen itsenäni ollut vain eräässä Suomen suurilevikkisimmässä sanomalehdessä, tosiaan kahdessa.
Ei missään Tippavaaran paikallisuutisissa.
Mummoalkkarit likaantuvat, jos käyttää pyllyn pyhkeenä sanomalehteä.
Vesivessassa menee röörit tukkoon, uskoisin?
Riippuisi mistä asiasta siellä pitäisi keskustella ja olisinko jotenkin jullkkis hakuinen.
Olen kieltäytynyt haastatteluista. En kaipaa henkilökohtaista julkisuutta.
"yo-huuhkaja"
Vaan minä se olen julkisuushakuinen.
Mutta telkkariin pääsin vain tiedoillani.
Ihan kahteenkin kertaan.
Vaan kunkuksi en noussut.
H.hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Ihan kahteenkin kertaan.
H.Tiedoillani ja taidoillani. Mutta jätän niillä kehumisen sitä haluaville.
yohuuhkaja kirjoitti:
Tiedoillani ja taidoillani. Mutta jätän niillä kehumisen sitä haluaville.
Tarkennan siis, että pari kertaa olen näkynyt televisiossa työtäni tekemässä kun muut eivät malliksi suostuneet, haastatteluista olen kieltäytynyt, niitä on pyydetty harrastuksiini liittyen.
- kuukkeli.......
hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Ihan kahteenkin kertaan.
H."Kuka sen kissanhännän nostaa muut kuin kissa ite!" Tämä hunksille. Hänelle ei kelpaa taas mikään kirjoitus tänään.
- hups heijaa
kuukkeli....... kirjoitti:
"Kuka sen kissanhännän nostaa muut kuin kissa ite!" Tämä hunksille. Hänelle ei kelpaa taas mikään kirjoitus tänään.
Tänään on Perjantai, huppelipäivä.
Näin hän itse aloituksessaan kertoi, siinäkö syy.
- puheitta paras...
"Kuu" taitaa olla kuutamolla, mutta aloitus on hyvä, koska se häntä kiinnostaa.
Leikitäämpä aloituksella, että meidät kaikki palstalaiset kutsuttaisiin yhteiseen suoraan TV-lähetykseen, mutta vuorosanamme olisi kaikki, mitä olemme täällä kirjoittaneet kenellekkin.
Kysyjänä olisi tietenkin ketjun aloittaja ja jokainen vastaisi sitten omat komentinsa, mitä on kirjoittanut ja joka on tulostettu heille valmiiksi. Puskatkin olisi kaivettu esiin "valtakunnalliselta" taholta.
Siinä sitä olisikin testiä tarpeeksi, kun kaikki olisi pakoitettu, vankeuden uhalla vastaamaan kirjoituksiinsa.
Myönnän, että olen aika spontaani ja rohkea puhumaan vieraittenkin kanssa. Telkkarissa joskus kerroin Työväenopistomme toiminnasta ja muita ohjelma lähetyksiä olen ollut seuraamassa katsomossa, taputtaen tarvittaessa.
Ei tuosta rohkeudesta ole aina hyötyä, sillä kerran "kotikonnuillani",oli Esko Ahon tilaisuus. Arpajaisetkin oli ja voitin käsinmaalatun posliini(kahvi)astiaston, josta menin pitämään kiitokseni, mutta samalla korostaen kotikyläni aktivisuutta ym.ym.ym.
Kahvijonossa sitten keksimme serkkuni (Monacosta käymässä)kanssa pyytää Aholta nimikirjoituksen, joka nyt kuului mielestämme hyviin tapoihin!!!! Kaikkihan sen sitten halusi, mutta jälkeenpäin kuulin, että olin ollut aivan juovuksissa, kun sillätavalla puhuin!!! - Yksi-nainen.
Olen ollut kaksi kertaa telkkarissa.
Sitten olen ollut filmitähtenä 4kk, kuvattiin opetusvideoita.
Telkkaria jännitin enemmän kuin filmaamista. - miksi menisin ?
en menis, tyhmyyteni paljastuisi heti kaikille, hah hahaaaaa ,,,
- yksi-nainen.
Aika harva ajattelee noin viisaasti:)
Ei ole enää hinkua näyttäytyä.
- meeriamanda
Eipä ole pyydelty:)) Mut en ole jännittäjä, enkä mene lukkoon. Onhan sitäkin opiskellessa joutunut opiskelemaan ja esiintymään isossa auditoriassa , täydessä sellaisessa.
Valmisteleisin aiheeni niin ulkomuistiin etten alkaisi säveltämään, mahdollisiin kysymyksiin vastaisin vain jos se liittyy ko. aiheeseen. - 1943
Varmaan menisin, jos aihe olisi kiinnostava. Uskallan esiintyä, olen vain oma itseni. Ensimmäisen kerran minua haastateltiin 1960-luvulla, kun osallistuin Ilves-hiihtoon. Sen jälkeen silloin tällöin.
- Pirre*
Empä menisi, en tiedä asioista tarpeeksi, ja mututuntumalla en viitsisi mennä..
- Pirre*
...oletan että televisioon ei mennä juttelemaan leivän paistosta :)
- meeriamanda
Pirre* kirjoitti:
...oletan että televisioon ei mennä juttelemaan leivän paistosta :)
Äläs nyt vähättele ittees. Sinä osaisit sen kertoa ihan oikeaoppisesti. Ja etukäteen saisit ottaa taustoista enempikin selvää... ei siä kukaan umpimähkään mitään jutusta, kyllä niillä talkissakin kässärit on ennen opeteltu mitä kukakin vastaa.
Toki uutisankkurit ovat rutinoituja, mut tavan ihminen pärjää ihan omalla osaamisellaan. - * * *
@ Pirrelle.
Oletko lukenut naapurissa Sepästä?
En viitsi muiden kirjoituksia tänne tuoda.
Kirjoiteltiin mukavia vanhoina hyvinä aikoina. - Pirre*
* * * kirjoitti:
@ Pirrelle.
Oletko lukenut naapurissa Sepästä?
En viitsi muiden kirjoituksia tänne tuoda.
Kirjoiteltiin mukavia vanhoina hyvinä aikoina.Kuulin siitä, - kauniit kukkakedot heille siellä rauhanmaassa.
- ererererer
En osallistunut ilveshiihtoon enkä muuhunkaan, mutta kerran vahingossa antauduin johonkin haastatteluun ja sanoin mielipiteeni, niinkuin sen itse koen.
Se ei näköjään ollut ohjelmanvetäjien suosiossa joten leikattiin poies. - ---.................
kerran uutisissa eräs haastateltava jäätyi lähes puhekyvyttömäksi kesken kaiken. Oli tosi pahan näköistä, teki mieli mennä apuun.
- meeriamanda
Muistan muutamia isoja katastrofeja jossa on ankkurit vain itkeneet ja takelleet sanomisiaan. Minusta se oli vain positiivista.
Muistan piispan joka jo eläkkeellä on haastattelussaan laittaneen jopa Jumalan olemassa olon kyseenalaiseksi, sitäkin arvostin. Kukaan ei voi olla aina freesi jos vaan menee yli ymmärryksen.
- ...
Esiintyminen ei ongelma.
Mutta en viihdy framilla, tai en kaipaa sitä. Jos joku tärkeä tai muuten hyvä juttu ois ehdolla, voisin kyllä telkkarissakin keskustella. Mun mielestä monet jutut menee pieleen, kun asiat henkilöityvät. Senhän huomaa hyvin tälläkin palstalla, asioista kyllä puhutaan, mutta yleensä henkilön kautta, Ahde, Räty, Soini, Katainen... Asiat tahtoo jäädä sivuseikoiksi, kun keskitytään kehumaan tai haukkumaan jotain henkilöä, yleensä ihan subjektiivisista syistä.
Ja just tosta syystä pidän netistä, anonyyminä keskusteleminen toimii ihna hyvin(useimmiten), kun ihmiset tuntee toisiaan keskustelujen sisältö muuttuu. Sen huomaa hyvin näiltäkin palstoilta.
Mutta juu, ei esiintyminen ole ongelma, pitää vain olla hyvä syy.
=DW= - ei ääliö
Miksi edes tahtoisin televisoon?
Koko kansan pelleksi?
Sinne niin moni haluaa sen kuuluisuuden takia, ottamatta huomioon että kaikki kuuluisuus ei ole hyvää. Se voi kääntyä pahasti vastaan.
Mene televisioon, ole ääliö, vaikka ramppikuumeessa ja kaikki kansa tuntee sinut sen jälkeen ääliönä.
Moni sanoo et mikä tahansa kuuluisuus on parempi kuin ei mitään.
Mutta en ole samaa mieltä, huono kuuluisuus ei ole hyväksi kenellekään.
Mutta ainahan voi mennä sieltä mistä rima on matalin.
Kuinka onnelliseksi se tyhmän tekee...no jokaisen oma asia - <<
Olin eräässä visailussa, asun pienellä paikkakunnalla, ei tehnyt mieli edes kauppaan, jokainen kommentoi asiaa.
Mielenkiintoista miten usein julkisuushakuisuus tulee esiin tässä keskustelussa. Minusta pitäisi erottaa kaksi eri asiaa: asiallisia aiheita käsittelevät ohjelmat tai jutut ja ohjelmat, joissa esitetään julkkistyrkkyjen hölmöilyjä.
Koska olen aina ollut aktiivinen ja olen ehtinyt toimia monenlaisissa ympyröissä, olen vuosien varrella joskus harvakseltaan esiintynyt radiossa ja lehtien palstoilla. Asioista olen aina valmis keskustelemaan ja seisomaan omine kasvoineni sanojeni takana. Toimittajien kanssa en suostu keskustelemaan yksityisasioista, ja pyydän yleensä artikkelin nähtäväksi ennen sen julkaisemista. Aina se ei ole onnistunut, ja joskus olen huomannut sanojani vääristellyn.
Onneksi en ole julkku, joten ei tarvitse pelätä, että yksityisasioitani yhtäkkiä reposteltaisiin julkisuudessa. Joillain aloilla julkisuus on työnteon kannalta erittäin tärkeätä, mutten osaa kuvitella normaalin aikuisen ihmisen ihan huvikseen pyrkivän julkisuuteen.Jaaaa-a, lehtijuttu minusta tehtiin kerran, runsaat 40 vuotta sitten. Silloin olin töissä samassa lehdessä joten en oikein voinut sitä kieltääkään. Ja toisen kerran vakituisesta viiden hengen retkiporukastamme tehtiin sivun kokoinen lehtijuttu muutama vuosi sitten, sekin hanke syntyi muiden aloitteesta enkä kehdannut sitä itsekkäästi kaataa.
Muuten olen tyytynyt kirjoittamaan lehtiin niitä juttuja itse, enkä itsestäni.
- demeter
No en menisi telkkariin, ainakaan suoraan lähetykseen. Näkeehän tuon, että se on usein piinaa jopa niille, joille julkisuus on ammatti.
Kyllä telkkariväki joskus kyselee tavistenkin perään, ellei muuten niin yleisöksi ohjelmiin. Minullekin tuli pari viikkoa sitten kutsu tulla mukaan johonkin uuteen formaattiin. Kutsu oli mennyt 20-30 henkilölle, joten katsoin, että siitä joukosta löytyy sopivampiakin enkä mennyt.
Takavuosina, kun olin monessa mukana, en vierastanut julkisuutta, jos se edisti niitä asioita, jotka koin omikseni. Joskus otin itsekin yhteyttä tuttuhin toimittajiin
ja sain vietyä asioita eteenpäin sitä kautta. Enempi "esiinnyin" paikallis- tai ammattilehdissä. Politiikanteon aikaan jätin lehtijutut mielelläni muille, koska en
mielestäni ollut kyllin vakuuttava isommille foorumeille.
Tänä päivänä "julkisuus" ei kiinnosta pätkän vertaa. En juuri kirjoittele lehtiin, enkä ole tyrkyllä, jos vaikka vapaaehtoistöistäni joskus halutaan kirjoittaa jonnekin. Mulle on aina ollut suuri ongelma toi kun noi paparazzit ajaa takaa ja kaikenmaailman reportterit erityisesti toi Annika Bengtsson Aftonbladetista haluaa haastatteluja ja tv-kameraa aina tungetaan pärstän eteen ja pitäis sanoa jotain fiksua ja filmaattista, mä juoksen vain lujaa punasta mattoani alfa romeooni ja mun turvamiehet huitoo kalshnikovien perillä mikkiväkee kauemmas. Huh.
- 1943
Menee vähän sivuun aiheesta, mutta monet tavalliset ihmiset käyttäytyvät luontevasti televisiossa, kun heitä haastatellaan noin vain yks kaks. Eivät liiemmin jännitä. Keskusteluun pyytäminen on pikkuisen eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653