millainen nykyään 2012 on hintataso kaupungissa? esim paljonko maksaa normaali lounas ja illallinen keskitason ravintolassa. Vissii suomalaiselle ei enää missää ole kallista.
Bryssel hintataso??
5
1081
Vastaukset
- Matkailijjja!2
No kyllähän asia on melkeinpä niinpäin että, suomalaiselle ei oikein enää misään ole halpaa.
- käyn usein
Mikä on normaali lounas? Jos ei ole rahaa on paras pysyä kotona. Bryssel ei ole mikään jämijärvi!
- kerosijn
...no mä lentelen Jämille par kertaa vuodessa. Syän hyvän lounaan.
...Turpo sesnani imasee 100 litraa /h
....samakai mit toi mylly nielasee. Mä syän piffin 100ekee ja sillee.
köyhät syä.....no mitä ne ny syäöö! - euro_
Belgia on Euroopan kuudenneksi kallein maa asettuen Suomen ja Ranskan välimastoon.
http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgique/article/detail/1458333/2012/06/22/La-Belgique-sixieme-pays-le-plus-cher-d-Europe.dhtml - 16+17
Itse olin Brysselissä reilu puoli vuotta sitten. Hintataso ravintoloissa oli mielestäni aika Suomen hintatasoa. Tai sitten en vain osannut löytää edullisia paikkoja. Itseäni ihmetytti kovasti ulkomainokset (a-telineissä), joissa hinnat näyttivät verrattain edullisilta, mutta totuus olikin toinen. Ruokalistassa oli ihan eri hinnat kuin mainoksissa, mikä oli hyvin harhaanjohtavaa. Esimerkkinä mainittakoon, että ravintolat mainostivat, että kaikki ateriat 10e, mutta ruokalistassa hinnat olivatkin 20e paikkeilla ja tarjoilija unohti miten puhutaan englantia siinä kohtaan, kun asiasta kysyi... Jos vertaa Helsingin hintoihin, niin sen alapuolella liikutaan, mutta jos muuhun Suomeen, niin samoissa hinnoissa mennään. Poikkeuksena kadunvarsikioskit, joista sai edullisesti aivan uskomattoman herkullisia vohveleita, joita on ihan pakko maistaa kun Belgiassa käy!
Kengät, kosmetiikka ja vaatteet olivat Suomen tason alapuolella. Riippuen toki liikkeistä, mutta jos nyt ei merkkiliikkeistä osta, niin edullisempaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435