millainen nykyään 2012 on hintataso kaupungissa? esim paljonko maksaa normaali lounas ja illallinen keskitason ravintolassa. Vissii suomalaiselle ei enää missää ole kallista.
Bryssel hintataso??
5
914
Vastaukset
- Matkailijjja!2
No kyllähän asia on melkeinpä niinpäin että, suomalaiselle ei oikein enää misään ole halpaa.
- käyn usein
Mikä on normaali lounas? Jos ei ole rahaa on paras pysyä kotona. Bryssel ei ole mikään jämijärvi!
- kerosijn
...no mä lentelen Jämille par kertaa vuodessa. Syän hyvän lounaan.
...Turpo sesnani imasee 100 litraa /h
....samakai mit toi mylly nielasee. Mä syän piffin 100ekee ja sillee.
köyhät syä.....no mitä ne ny syäöö! - euro_
Belgia on Euroopan kuudenneksi kallein maa asettuen Suomen ja Ranskan välimastoon.
http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgique/article/detail/1458333/2012/06/22/La-Belgique-sixieme-pays-le-plus-cher-d-Europe.dhtml - 16+17
Itse olin Brysselissä reilu puoli vuotta sitten. Hintataso ravintoloissa oli mielestäni aika Suomen hintatasoa. Tai sitten en vain osannut löytää edullisia paikkoja. Itseäni ihmetytti kovasti ulkomainokset (a-telineissä), joissa hinnat näyttivät verrattain edullisilta, mutta totuus olikin toinen. Ruokalistassa oli ihan eri hinnat kuin mainoksissa, mikä oli hyvin harhaanjohtavaa. Esimerkkinä mainittakoon, että ravintolat mainostivat, että kaikki ateriat 10e, mutta ruokalistassa hinnat olivatkin 20e paikkeilla ja tarjoilija unohti miten puhutaan englantia siinä kohtaan, kun asiasta kysyi... Jos vertaa Helsingin hintoihin, niin sen alapuolella liikutaan, mutta jos muuhun Suomeen, niin samoissa hinnoissa mennään. Poikkeuksena kadunvarsikioskit, joista sai edullisesti aivan uskomattoman herkullisia vohveleita, joita on ihan pakko maistaa kun Belgiassa käy!
Kengät, kosmetiikka ja vaatteet olivat Suomen tason alapuolella. Riippuen toki liikkeistä, mutta jos nyt ei merkkiliikkeistä osta, niin edullisempaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3842045Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3881999- 4391689
- 941678
- 61385
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041009- 197894
Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41792Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.8756Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69748