Bryssel hintataso??

ekakerta sinne

millainen nykyään 2012 on hintataso kaupungissa? esim paljonko maksaa normaali lounas ja illallinen keskitason ravintolassa. Vissii suomalaiselle ei enää missää ole kallista.

5

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkailijjja!2

No kyllähän asia on melkeinpä niinpäin että, suomalaiselle ei oikein enää misään ole halpaa.

• käyn usein

Mikä on normaali lounas? Jos ei ole rahaa on paras pysyä kotona. Bryssel ei ole mikään jämijärvi!

• kerosijn

...no mä lentelen Jämille par kertaa vuodessa. Syän hyvän lounaan.
      ...Turpo sesnani imasee 100 litraa /h
      ....samakai mit toi mylly nielasee. Mä syän piffin 100ekee ja sillee.
      köyhät syä.....no mitä ne ny syäöö!

• euro_
    • 16+17

Itse olin Brysselissä reilu puoli vuotta sitten. Hintataso ravintoloissa oli mielestäni aika Suomen hintatasoa. Tai sitten en vain osannut löytää edullisia paikkoja. Itseäni ihmetytti kovasti ulkomainokset (a-telineissä), joissa hinnat näyttivät verrattain edullisilta, mutta totuus olikin toinen. Ruokalistassa oli ihan eri hinnat kuin mainoksissa, mikä oli hyvin harhaanjohtavaa. Esimerkkinä mainittakoon, että ravintolat mainostivat, että kaikki ateriat 10e, mutta ruokalistassa hinnat olivatkin 20e paikkeilla ja tarjoilija unohti miten puhutaan englantia siinä kohtaan, kun asiasta kysyi... Jos vertaa Helsingin hintoihin, niin sen alapuolella liikutaan, mutta jos muuhun Suomeen, niin samoissa hinnoissa mennään. Poikkeuksena kadunvarsikioskit, joista sai edullisesti aivan uskomattoman herkullisia vohveleita, joita on ihan pakko maistaa kun Belgiassa käy!
      Kengät, kosmetiikka ja vaatteet olivat Suomen tason alapuolella. Riippuen toki liikkeistä, mutta jos nyt ei merkkiliikkeistä osta, niin edullisempaa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe