Barcelonan ikärajat

ooppee

onko tarkkoja, että kysyykö papereita? baareis, tupakkaa ostaessa ym. :)

9

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäperjper

Tarkkoja on, ei kannata yrittää vetää viinaa tai tupakkaa alaikäisenä. Tupakkaa ei kyllä kannata röyhyttää täysi-ikäisenäkään.

• conjo

Pysy pentu kotona ja vetele vaan sitä kiljua, idiootti!!!

• mms_91

Minuakin kiinnostaa...olen täysi-ikäinen mutta näytän vaan niin nuorelta :D Minkä ikäisenä espanjassa ollaan täysi-ikäisiä? Ja onko baareihin yleensä raja se 21.v?

• bbbbccccnnnn

18 ikäraja. Riippuu ihan mihin baareihin meet. Ne joissa on poket niin papereita yleensä kysytään, muissa ei.

• dfdssdfds

17v on ikäraja yleisesti espanjassa klubeille ym. Eli tarkoittaa sitä siis, että täytät sen vuoden aikana 18v. Kuukaudet tai päivämäärät eivät heitä kiinnosta.f

• clubxlubxlub

Barcelonan clubeille on ihan turha edes yrittää alle 18/20 v

• dsdfgjf

Itse nyt kesällä käyneenä (poika 17v) voin sanoa että jos kohtuu siisitisti pukeutuu (pojilla siistit farkut kauluspaita, tytöillä ei niin vaateilla väliä) nii ihan joka baariin/klubille pääsee sisään :) . Tämä siis omaa kokemusta. Ei kannata uskoa noita "turha yrittää alle 18/20v", itselläni oli ikää sen 17v ja klubeista käytiin Shocossa, Catwalkilla, Sotaventolla kuin Razzmatazz:illakin . Kannattaa mennä rannalle päivällä makoilemaan niin tulee vähän väliä jengiä yrittämään saada nimeä listaan jolla pääsee ilmaiseksi klubille. Myös Ramblalla näitä löytyy. Itse mm. puhuttiin mulle ja kaverille ilmaset liput Shocoon ja Catwalkille.

• Puyol

P ASKAPUHETTA

• kokemusta löytyy :)

"P ASKAPUHETTA " no, tämä oli oma kokemukseni. Kerrotko Puyol vielä miksi tämä on paskapuhetta ? Onko omakohtaista kokemusta vai huuteletko täällä vain huviksesi asioista joista et tiedä yhtää ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      97
      3988
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3347
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      131
      2658
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      236
      2151
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      92
      1919
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      100
      1863
    7. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1819
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      115
      1648
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1321
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1242
    Aihe