onko tarkkoja, että kysyykö papereita? baareis, tupakkaa ostaessa ym. :)
Barcelonan ikärajat
9
837
Vastaukset
- jäperjper
Tarkkoja on, ei kannata yrittää vetää viinaa tai tupakkaa alaikäisenä. Tupakkaa ei kyllä kannata röyhyttää täysi-ikäisenäkään.
- conjo
Pysy pentu kotona ja vetele vaan sitä kiljua, idiootti!!!
- mms_91
Minuakin kiinnostaa...olen täysi-ikäinen mutta näytän vaan niin nuorelta :D Minkä ikäisenä espanjassa ollaan täysi-ikäisiä? Ja onko baareihin yleensä raja se 21.v?
- bbbbccccnnnn
18 ikäraja. Riippuu ihan mihin baareihin meet. Ne joissa on poket niin papereita yleensä kysytään, muissa ei.
- dfdssdfds
17v on ikäraja yleisesti espanjassa klubeille ym. Eli tarkoittaa sitä siis, että täytät sen vuoden aikana 18v. Kuukaudet tai päivämäärät eivät heitä kiinnosta.f
- clubxlubxlub
Barcelonan clubeille on ihan turha edes yrittää alle 18/20 v
- dsdfgjf
Itse nyt kesällä käyneenä (poika 17v) voin sanoa että jos kohtuu siisitisti pukeutuu (pojilla siistit farkut kauluspaita, tytöillä ei niin vaateilla väliä) nii ihan joka baariin/klubille pääsee sisään :) . Tämä siis omaa kokemusta. Ei kannata uskoa noita "turha yrittää alle 18/20v", itselläni oli ikää sen 17v ja klubeista käytiin Shocossa, Catwalkilla, Sotaventolla kuin Razzmatazz:illakin . Kannattaa mennä rannalle päivällä makoilemaan niin tulee vähän väliä jengiä yrittämään saada nimeä listaan jolla pääsee ilmaiseksi klubille. Myös Ramblalla näitä löytyy. Itse mm. puhuttiin mulle ja kaverille ilmaset liput Shocoon ja Catwalkille.
- Puyol
P ASKAPUHETTA
- kokemusta löytyy :)
"P ASKAPUHETTA " no, tämä oli oma kokemukseni. Kerrotko Puyol vielä miksi tämä on paskapuhetta ? Onko omakohtaista kokemusta vai huuteletko täällä vain huviksesi asioista joista et tiedä yhtää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392218Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.511802Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1291696Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041356Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541080Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 60932
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102821Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.267809