-Ei tule petetyksi tai jätetyksi.
-Saa tulla ja mennä oman aikataulunsa mukaan.
-Ei tarvitse passata miestä.
Sinkkuuden hyvät puolet
22
167
Vastaukset
- Minä Vain
Hitsin iso plussa tolle ei tarvitse passata miestä. Siitä oikeudesta kannattaa pitää kiinni.
- Miss Fury
Ei se niin mukavaa ole tehdä toiselle ruokaa tai pestä pierunhajuisia alushousuja.
- lähinnä sitä että:
Miss Fury kirjoitti:
Ei se niin mukavaa ole tehdä toiselle ruokaa tai pestä pierunhajuisia alushousuja.
Minua suarastaan järkyttää tämä tieto, että edelleenkin tähän maailmanaikaan on jotenkin naisen hommia tehdä ruokaa ja pestä vaatteet. Jos tästä joskus pariudun, niin voisin kyllä vannoa, että kenenkään ei näitä asioita mitenkään itseisarvoisesti tarvitse tehdä minulle. Siis ihan oikeesti ihmiset, ei noi jutut oo niin vaikeita että niitä ei voisi tehdä mieskin.
- Niiiiih
lähinnä sitä että: kirjoitti:
Minua suarastaan järkyttää tämä tieto, että edelleenkin tähän maailmanaikaan on jotenkin naisen hommia tehdä ruokaa ja pestä vaatteet. Jos tästä joskus pariudun, niin voisin kyllä vannoa, että kenenkään ei näitä asioita mitenkään itseisarvoisesti tarvitse tehdä minulle. Siis ihan oikeesti ihmiset, ei noi jutut oo niin vaikeita että niitä ei voisi tehdä mieskin.
Ei ne vaikeita olekaan. Miehiä vaivaa laiskuus. On "kiva" kun toinen tekee.
- sama kirjoittaja
Niiiiih kirjoitti:
Ei ne vaikeita olekaan. Miehiä vaivaa laiskuus. On "kiva" kun toinen tekee.
Silti ihmetyttää
- Naaraslaiskiainen
Näillä eletään. Pitemmän päälle se ei viehätä.
En ole jätetty, petetty kylläkin.
Menen ja tulen kun huvittaa.
En ole koskaan passannut ketään. - Naaraslaiskiainen
Sinkkuus on syvältä. En ole päivääkään nauttinut sinkkuna olosta. Mielummin eläisin parisuhteessa.
- mhbjser
Tästä voidaan kai päätellä että tapailet vain sellaisia tosimiehiä jotka edellyttävät että passaat heitä, toimit heidän aikataulunsa mukaan ja jotka pettävät ja jättävät sinut. Kyllähän miehen pitää olla MIES eikä Mikki Hiiri.
- Naaraslaiskiainen
Täh! En ymmärrä yhteyttä. Parisuhteessa ei tarvitse passata ja on omat aikataulut molemmilla. Pettämistä ja jättämistä ei voi ennustaa. Mies. Kyllä kiitos.
- mösjöö on hyvä
Kuten miljoona kertaa on todettu kunnollista MIESTÄ on helkutin vaikea löytää. Tarjolla on joko pettäviä retaleita tai näitä vajukkiluusereita. Tottakai ne jotka saivat sen kunnollisen pitävät saaliistaan kynsin hampain kiinni.
- madame on hyvä vaan
mösjöö on hyvä kirjoitti:
Kuten miljoona kertaa on todettu kunnollista MIESTÄ on helkutin vaikea löytää. Tarjolla on joko pettäviä retaleita tai näitä vajukkiluusereita. Tottakai ne jotka saivat sen kunnollisen pitävät saaliistaan kynsin hampain kiinni.
luuletko tosiaan että naisten taso on yhtään sen parempi ? kyllä vakka kantensa valitsee.
- Naaraslaiskiainen
En ole ollut kenenkään saalis vuosiin. Tiedoksi vain.
- be a man
Minä, nimetön kirjoittaja jonka sanaa voit uskoa tai olla uskomatta, väitän että en ole vahukki tai retale. Olen myös sinkku.
- mhbjser
Oho, nytkö yhtäkkiä Mikki Hiiri kelpaa? Kyllä naiset yleensä nuorempina juoksevat niiden machojen itsevarmuutta uhkuvien tosimiesten perässä jotka sitten pettävät ja jättävät heidät. Hyvät miehet (eli mikki hiiret) eivät kelpaa kenellekään.
Mutta koska hyvät miehet eivät etsi panosuhteita vaan oikeaa suhdetta tositarkoituksella, he myös katoavat markkinoilta nopeasti kunhan joku nainen tulee järkiinsä ja haluaa hänet.
Ne naiset jotka ovat viettäneet huolettoman nuoruutensa pelimiesten kanssa ja huomaavat joskus kolmenkympin tienoilla että pitäisi jostain saada hyvä mies, saavat usein huomata että suurin osa kunnollisista miehistä on jo kadonnut markkinoilta.
En oikeasti tiedä miten kukaan nuori nainen voisi väittää että hyvää miestä on vaikea löytää. Jos meitä olisi harvassa, niin luulisi ettei minun olisi kovinkaan vaikeaa löytää naista. - sad but true
mhbjser kirjoitti:
Oho, nytkö yhtäkkiä Mikki Hiiri kelpaa? Kyllä naiset yleensä nuorempina juoksevat niiden machojen itsevarmuutta uhkuvien tosimiesten perässä jotka sitten pettävät ja jättävät heidät. Hyvät miehet (eli mikki hiiret) eivät kelpaa kenellekään.
Mutta koska hyvät miehet eivät etsi panosuhteita vaan oikeaa suhdetta tositarkoituksella, he myös katoavat markkinoilta nopeasti kunhan joku nainen tulee järkiinsä ja haluaa hänet.
Ne naiset jotka ovat viettäneet huolettoman nuoruutensa pelimiesten kanssa ja huomaavat joskus kolmenkympin tienoilla että pitäisi jostain saada hyvä mies, saavat usein huomata että suurin osa kunnollisista miehistä on jo kadonnut markkinoilta.
En oikeasti tiedä miten kukaan nuori nainen voisi väittää että hyvää miestä on vaikea löytää. Jos meitä olisi harvassa, niin luulisi ettei minun olisi kovinkaan vaikeaa löytää naista.Tämä on niin totta kuin olla voi. Vahvana elää myytti hyvän miehen löytämisen vaikeudesta, vaikka mitä ilmeisimmin kyseessä on moisen väittämän esittäjien omat väärät parinvalintapreferenssit. Sitä on näköjään aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa myöntää, että kerta toisensa jälkeen tekee sen väärän valinnan. Vaikeaahan sitä on myöntää, että tuntee vetoa täysin surkeisiin yksilöihin. En minäkään sitä olisi heti ensimmäiseksi myöntämässä.
Yksi pointti tässä aiheessa on myös se, että miehet harvemmin tällaista väittävät. Miehillä on omat piintyneet käsityksensä naisista, mutta tämä väittämä ei sukupuolia yhdistä. Mutta silti minäkin tiedän ihan yhtä suuren määrän kelvottomia naisia kuin kelvottomia miehiäkin. Ainakin, jos lasketaan vielä nuoruusiät mieleen. Kyllä oli monenmoista pirttihirmua, rasittavaa prinsessaa, luonnevikaista ja muuten vaan mahdotonta naista lähipiirissä. Ihan yhtä moniongelmaisia kuin miehetkin. Lieneekö sitten kyse siitä, että naisen hulttious ei yleensä ole koko lähiympäristöään haastavaa, että se ei ole niin näkyvää tai hypi suoraan kasvoille.
Mutta kyllä se arvon naiset on vain niin, että ei hyvää miestä ole vaikeaa löytää. Täsä kohtaa palaamme joka tapauksessa siihen, mitkä ovat omat parinvalintakriteerit. Sillä on merkitystä ja jos tuntuu että kerta toisensa jälkeen menee vikaan, niin syyn sihen miksi näin taas kävi löytää peilistä.
- Jaska'
Passata miestä? Aika vaikea ajatella, että esimerkiksi minua tarvitsee kenenkään passata millään tavalla. Ja pyykkini laitan kylläkin koneeseen ihan itse. Voi kauhea paikka kun kerran viikkoon joutuu täyttämään koneen ja laittaa narulle kuivumaan.
En koskaan lakkaa ihmettelemästä kun tälläisissa asia yhteyksissä otetaan esiin jotain noin naurettavia pikku juttuja.
Ja mitä tulee tuohon tulemiseen ja menemiseen, niin minun puolestani voisit tulla ja mennä kuule ihan miten tykkäät, kunhan annat mun olla rauhassa.
Tämä miehen mielipide, mut niin, onhan niitä reppanoitakin. Itselliset miehet on erikseen!- NYh46w
AIka moni mies kuitenkin yhä edelleen, näin 2000-luvulla, odottaa, että kun/jos ollaan parisuhteessa, että nainen passaa. Vaikka se mies osaisi pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa, niin jotenkin se vaan menee suhteessa niin, että naisen oletetaan tekevän kotityöt, mies sitten hoitaa auton. Eikä paljon paina, vaikka muksuilla olisi harrastuksia, joihin äitee kuskaa lapsia - silti pitäisi naisen hoitaa koti. Näitä ukkoja on ollut itsellä ja kaveritkin puhuvat samaa. Typeräähän on tällaisista itsestään selvyyksistä tapella, mutta sellaisistahan ne riidat aikaan saadaan. Sen vuoksi onkin parempi elää sinkkuna - tai ainakin asua yksin ja pitää näin huoli itsenäisyydestään - mukava olisi seurustella niin, että molemmat asuisivat omissa kodeissaan ja sit yhdessä tekisivät juttuja, mutta kuitenkin olisi se oma elämä ja koti.
- yksin kotona
Sinkkuudessa ei ole mitään hyvää. Korkeintaan liikaa vapaa-aikaa ja sitä mä en halua. Olisin mielumimn jonkun ihanan naisen kainalossa.
Hohhoijaa. Ikävystyttäviä nämä avaukset viime aikoina.
- '_'
Sinkkuudessa pidän asioiden säilymisestä yksinkertaisena.
Miehet tekevät tapailusta niin monimutkaista, en jaksa. Suhteessa en ole ollut.- mies on ihana
Se johtuu siitä, että miehet ovat niin moniulotteisia ja heidän tunne-elämänsä ja seksuaalisuuden eri vivahteet ovat verrattavissa lähinnä kaikkiin spektrin värisävyihin.
Miehen tunne-elämä ja hänen herkkyytensä käsitellä näitä sydämen asioita ei ole monimutkaisuutta, se on ihana salaperäinen tutkimusmatka, mikä ei koskaan lopu, mutta mikä on koko elämän kestävä oppimisen, heittäytymisen ja löytämisen riemun runsaudensarvi.
Siitä se johtuu, että miehet tuntuvat monimutkaisilta.
- 10+15
Miesten kohdallahan ääripäät on yleisempiä kuin naisilla. Ylivoimainen enemmistö maailman älykkäimmistä ihmisistä on miehiä ja muutenkin hyvin menestyvät miehet tekevät mitä tahtovat. Miehet ovat sitten myös ylivoimaisesti edustettuina skaalan toisessa ääripäässä eli todella surkeiden reppanoiden joukossa. Joillekin noista reppanoista voi löytyä vastaavanlainen nainen mutta ei lähellekään kaikille ja suurin osa heistä on niin toivottomia tapauksia että heile ei edes toivo että he löytäisivät yhtään ketään koska harva nainen heidänkaltaistaan ansaitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730