kesällä menossa kahdeksi viikoksi san franciscoon, niin onko kokemuksia, missä olisi pubeja-baareja, rentoja illanviettopaikkoja union squaren lähellä tai somassa tai muualla? missä paikalliset käyvät iltaansa viettämässä...
ilta sf:ssä
s.f.
4
1799
Vastaukset
- In The Navy...
riippuu siitä homo vai hetero paikkoi.
- matkailija-x
Viime reissusta San Franceiscon on aikaa, mutta muistelen Fillmore Streetillä olleen useita mukavia paikkoja, Boom Boom Roomissa oli hyvää livemusiikkia, siellä olen ollut parikin kertaa.
- Hetero1
Castrossa kova meno jo päivällä.
Homobaareja, mutta muutkin mahtuu mukaan. Hyvä meno.- s.f.
kiitos teille vinkeistä, muistatko castrossa paikkojen nimiä missä menoa piisaisi :)
onko SOMA se paikka missä kannattaa iltaisin pörrätä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739