Kristus suurempi kuin buddha

M.T.K

Oma uskoontuloni

"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti"(Hebr.13:8)

Olen tullut uskoon v-1991 sukevan keskusvakilan sellissä, yksin ollessani, luettuani Tapio Nousiaisen kirjan yksi ainoa elämä, kun Jumalan Henki näytti minulle, että on olemassa kaksi paikkaa: taivas ja kadotus. Näin Hengessä, ikäänkuin kaksi tietä, joista toinen vei taivaaseen, ja toinen kadotukseen. Minulta kysyttiin kumpaa tietä halusin lähteä kulkemaan. Halusin taivaaseen ja siinä, polvillani ollessa sellin lattialla sain kokea kuinka syntini annettiin anteeksi ja synnyin uudesti ylhäältä niinkuin Raamattu sanoo:"...Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan"(Joh.3:5). Koin tämän kokemuksen henkilökohtaisesti.

Jonkun aikaa minulla meni hyvin, kunnes lankesin ja menin takaisin maailmaan ja elin luopiona aina v.1996 asti, jolloin sain vakavan alkoholimyrkytyksen. Sairaalan huone pyöri silmissäni kolme vuorokautta,enkä pystynyt enää kävelemään kunnolla.Kävellessäni sairaalan käytävällä tunsin äkkiä, että kuolen tuohon sairaalan käytävälle. Vieressä oli puhelinkoppi, josta soitin uskovalle ystävälleni viimeisillä voimillani ja kaverini rukoili puolestani puhelimessa ja tunne meni pian ohitse. Aloin toipua hitaasti myrkytyksestä ja toipuminen kesti kauan, kun olin ollut niin heikossa kunnossa.

Joitakin kuukausia oli mennyt, kun ollessamme helluntaiseurakunnassa sain kohdata ilmestyksessä Jeesuksen. Jeesus katsoi minua ja sanoi minulle:" sinun syntisi on sinulle anteeksi annetut" Hän oli täynnä rakkautta. Hän oli samannäköinen kuin Jeesuksesta tehdyissä kuvissa ja kuitenkin täysin eri henkilö. Jeesuksessa oli jotain yliluonnollista, jota ei ole olemassa tässä meidän käsittämässämme maailmassa. Ymmärsin minkä vuoksi lukemattomat ihmiset olivat menneet kuolemaan Jeesuksen nimen takia.

Vähän myöhemmin Jeesus puhui minulle ja sanoi,että "Olisit jo maan alla, jos en olisi auttanut sinua". Olisin kuollut tuolloin tuohon sairaalan käytävälle, jos Jumala ei olisi kuullut rukoustamme.

Hiukan myöhemmin Jeesus antoi minulle kielilläpuhumisen armolahjan :” Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi."(Mark.16:17-18). Pystyin puhumaan tuntematonta vierasta kieltä aina rukouksessa ollessani.

Vuonna 2003 sain Jumalalta näyn perustaa hengellisen kotikirjaston, jonka tarkoituksena on tarjota ihmisille hyvää hengellistä luettavaa ja .Kirjastossa on noin 1700 kirjaa.Teen katutyötä levittämällä mm.levyjä yms.Olemme tehneet noin 4 vuoden aikana Jumalan armosta n.14 000 Hengellistä levyä joita jaamme ilmaiseksi kaduilla ja kaupoissa ja missä kohtaamme ihmisiä.

Tässä lyhyesti oma uskoontuloni!

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikkoon vastaan

Jeesus on ok, Buddha on ok. Jätetään koosta väittely hiekkalaatikoille.

• Komppaan :)

Hyvä vastaus!

• Hiekkalaatikolla

" Mun iskä on vahvempi kuin sun iskä. "

• aloittelijabuddha

Aloituksesi sopisi ehkä paremmin jollekin kristinuskoa käsittelevälle palstalle, koska viestissäsi ei ollut otsikkoa lukuunottamatta mitään buddhalaisuutta koskevaa. S24:n Kirkko kuulolla -palsta esimerkiksi on varsin aktiivinen keskustelufoorumi.

• obviousss

Erittäin turha topic, tässä ei mainita sanallakaan buddhalaisuutta -__-

• NobodyF'swWTheJesus

Hyvä Jeesus! Buddhan lahjakkaimpia oppilaita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe