Eli tuossa otsikossa on jo kysymys... Jostain luin että maanantaina se vaihtuu siihen kaikilla, mutta onko näin? En tahdo vielä päivittää sitä versiota itselleni, jos ei tulekaan pakolliseksi, mutta jos sitä ei voi välttää -niin sitten päivittäisin, kun ehtis vielä hetken tutustua siihen itse ennenkuin on käytössä, ja katsoa mitä kellekin näkyy jne.
Vastaukset 9
- kelju keijo
voi sitä lärväämisen turhuutta ja vittumaisuutta. miten te jaksatte vaivata itseänne jollain lärväämisellä.
- 18
Osta tiimalasi.
Tosin se ei ole pakollista.- Piimäkasi
Mulla on jo piimälasi, en tartte kahta mutta lasit tarvfin vissiin, vai tarvinko?
- fasepuukki
Mitä tiukuja sinun pyllystäsi roikkuu liekö kakkaa sinne kuivahtanut
- ??
Kiitos kaikille suunnatonta älyä ja nokkeluutta ilmentävistä vastauksista. Kukaan ei kuitenkaan vastannut kysymykseeni: tuleeko se aikajana nyt parin päivän päästä vai ei?
- oléhyvä
Älykäs oli kysymyskin. Aikajana mihin vittuun?
Ota kynä ja paperi, piirtele sitten vaikka 5 aikajanaa. - ??
oléhyvä kirjoitti:
Älykäs oli kysymyskin. Aikajana mihin vittuun?
Ota kynä ja paperi, piirtele sitten vaikka 5 aikajanaa.Facebookiin... Luulin että on itsestäänselvyys, että kaikki tajuaa mistä on kyse, mutta ei ilmeisesti.
- Pitkulaine
?? kirjoitti:
Facebookiin... Luulin että on itsestäänselvyys, että kaikki tajuaa mistä on kyse, mutta ei ilmeisesti.
Kysy fasen tekijöiltä, ei me sitä voida tietää.
Toi on vähän sama kuin kysyisi:
Tuleeko uusia kyniä seuraavaan versioon? Mitä ette tiedä puhuin Photoshopista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta602697- 951146
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3041063Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3381017Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O58959Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77873- 69744
- 90715
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63708- 33663