Pitää laittaa tännekin eräässä keskustelussa aikaisemmin mainitsemani vuokrakohteen arviointityökalu nimeltä Analyytikon kohdekatsaus, löytyy sivustolta: https://www.vuokraisanta.fi/ Kertoo yhdellä kertaa minkä tahansa kämpän alueen maineen, paljon vuokralaiset olisivat valmiita maksamaan vuokraa juuri nyt, jälleenvuokrausmahdollisuudet, vuokratuoton tason jne. Eikä maksa mitään. Aika paljon tietoja piti syöttää mutta ei siinä lopulta mennyt kuin kybäminsa. Tässä ohjeet (kyseinen kohdekatsaus oli todella piilossa joten ohjeet tarpeen):
1. Luo työympäristö
2. Mene Kohdeluetteloon ja lisää sinne mikä tahansa kämppä, muista lisätä omistajiin hankintahinta/ajateltu hankintahinta.
3. Mene vuokrankantoon ja luo sähköinen vuokrasoppari ja anna siihen paljon saat/ajattelit saada vuokraa.
4. Klikkaa kyseistä kämppää vuokrankannossa oikealla hiirennapilla ja valitse 'Analyytikon kohdekatsaus'. VALMIS
Vuokrakohteen arviointityökalu
MatsonMen
3
178
Vastaukset
- HannuHanhi66
Käyttänyt myös, ihan kätevä puolueeton arvionti yleisiin asioihin mitä ei aina tule edes ajatelleeksi. Samaa mieltä siitä että todella piilossa, löysin vahingossa.
- ErolaH
Kuten myös, ilmoitti että mun pari vuokrakämppää on muuten ihan kivoja mutta hyväksi kuvittelemani vuokratuotto olikin ihan p**** :(
- dwwdq
lopeta jo mainostaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820